Po dlouhém uvažování a pročítání fora, jsem dospěl k rozhodnutí a tím je GS 500.
Sice měřím 190cm ale už jsem na ní jezdil a celkem v pohodě posez ( uvidíme časem kdyžtak se pak prodá)
Rád bych vás poprosil, jestly nemáte někdo tip na dobrý stroj SUZUKI GS 500 v tp max 35kw cena do 30 000kč.
Jsem z Ústeckého kraje.
Dospěl jsem k tomuto rozhodutí a hledání motorek která není vodník, má malou spotřebu, není nějak náročná na servis, a hlavně se hodí na každodení dojíždění do práce a sem tam nějaký výlet.
Pokud by jste měly někdo lepší návrh co koupit za tyto peníze ( vím že to moc není ale víc nemám) budu rád za všechny rady a nabídky, nějak se po nich na netu slehla zem
Naposledy editováno 14.04.2013 15:37:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním suzuki GS 500
jirgus.z> vola z tebe nedělám. Správně říkáš že je to o přístupu. Proto všem neznalým říkej jak je to v pohodě. Když už GSo tak jedině s olejovým okruhem... Ty jezdí o poznání lépe taky věděli proč tu osvědčenou koncepci převzít z Bandita a nenabízet 40let starou koncepci kterou skopčili od českých konstruktérů z 50tých let, tedy letech kdy ČZ ještě uměla motorky, přičemž díky komárům se vývoj zastavil a vodníkům už se konkurovat nedalo.
výhody vzduchem chlazeneho motoru:
- jednoduchost
nevýhody:
- nevyrovnaný/proměnlivý výkon
- vyšší spotřeba oleje v závislosti na způsobu provozu
- přehřívání při delším stání a pomalé jízdě
- nerovnoměrné opotřebovávání kroužků pístů (všeho)
- neschopnost uchladit větší výkony
vše co si prostě člověk může pro denní použití přát
to že ta motorka funguje je fakt, funguje sice po motoru nejhůř ze všech konkurentů, ale funguje a s dobrým přístupem fungovat bude. Ale pro denní provoz je nevhodná !!! Její oblíbenost je v tom, že se na ní lidi učí, né proto že je to dobrý stroj !!! (podvozkově teda ano)
Re Omar: Já žádnou, já motorky doposud jen opravoval, já na nich nejezdil (tedy legálně)... Doporučím ti rozborku vzduchového motoru a vodníka. Oba se stejným nájezdem... Porovnání je vždy učebnicové A jinak poptej se svého táty a dědečka, pokud to nebyli zrovna fandové komoušké politiky vývoje. Nejlepší zkušenosti jsou od těch, kteří těmito motory žily... Někteří častěji v garáži než na cestě... Ale on to byl takový koníček svého času... Prostě dvoutakt je něco jiného no špatný příklad. (už jen z toho hlediska je 4taktovej vzducháč docela zhovadilost)
Naposledy editováno 19.04.2013 08:57:17
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |