globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sháním suzuki GS 500
Zdravím všechny členy.

Po dlouhém uvažování a pročítání fora, jsem dospěl k rozhodnutí a tím je GS 500.
Sice měřím 190cm ale už jsem na ní jezdil a celkem v pohodě posez ( uvidíme časem kdyžtak se pak prodá)

Rád bych vás poprosil, jestly nemáte někdo tip na dobrý stroj SUZUKI GS 500 v tp max 35kw cena do 30 000kč.

Jsem z Ústeckého kraje.

Dospěl jsem k tomuto rozhodutí a hledání motorek která není vodník, má malou spotřebu, není nějak náročná na servis, a hlavně se hodí na každodení dojíždění do práce a sem tam nějaký výlet.

Pokud by jste měly někdo lepší návrh co koupit za tyto peníze ( vím že to moc není ale víc nemám) budu rád za všechny rady a nabídky, nějak se po nich na netu slehla zem


Naposledy editováno 14.04.2013 15:37:33
Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) Sháním suzuki GS 500

16.4.2013 v 13:32 | Nahoru | #91

Pepino666 píše: Tak to je pohoda já jen jestli to není nějaká vážná závada, kamarád mi psal ať to zkusím, ale když je to jen o správné směsi tak to by neměl být problém, stáhnu dokumentaci a nastuduju karbec



Karbecy bych osobne nechal seridit a zesynchronizovat v servisu. Jsou lidi, co to delaji doma - akorat ja bych si na to netroufnul.

Sháním suzuki GS 500

16.4.2013 v 14:40 | Nahoru | #92
Pokud to doma nezmáknu tak kousek mám suzuki servis, kamarád tam má známého tak není problém, ale raději si dělám takové věci sám, ne že bych chtěl ušetřit, ale spíš se to chci naučit.

A neboj Vím že jawka má trošku jinak dimenzované brzdy, spíš brzdy nemá, ale tam skoro ani nejsou potřeba.

Sháním suzuki GS 500

16.4.2013 v 19:49 | Nahoru | #93
Tak jsem jí koupil hnedka jsme si padly do oka, sice nějaká kosmetika tam je, ale na to to nejezdí jinak nic nebouchá, nikam netáhne, olej měněn pravidelně jediné co musím udělat jsou destičky sice tam nějaká plocha ještě je ale brzdy jsou to nejdůležitější.

Ta odlišná barva nádrže, stím jste měly pravdu tento majitel o ničem neví ale podle mě byla jen někde položená, nebo hodně dobře opravená.

Tak držte palečky ať se něco závažného neprojeví

Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 00:07 | Nahoru | #94


Tož gratuluju

Šetřit na deskách je ta největší kravina - snad jenom po nedolivani oleje. Předchozi majitel našeho GSka takhle vybrousil nádhernou díru do kotouče, když jezdil asi měsíc s brzdama na plech. Jako - ono to brzdí i tak - takže to vlastně není až tak nebezpečný - akorát pak místo destiček za pár stovek měníš kotouč za pár tisíc.

Tak ať to jezdí

Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 07:31 | Nahoru | #95
Neboj se ještě tam je tak 5mm brzdný plochy, pak následuje kov na kov , jinak destičky jsem včera chtěl objednat jenže u nás v mototechně jim nešel sklad tak to zkusím dneska.

1 reakcí na tento příspěvek Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 07:57 | Nahoru | #96
Jedna taková hloupá otázka: Jak se prosím nuluje denní počítač km ?

Dá se sním točit pouze ve směru od sebe, když sedím na motorce je to tak správně ?
Nikde jsem to ve fóru nenašel, jen jestli je to tak správě a nerejpal se v tom někdo.

Děkuji za odpověď.

(reakce na) Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 07:59 | Nahoru | #97
Pepino666> Ano, pocitadlo se nuluje tocenim od sebe.

Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 08:14 | Nahoru | #98
Takže jinou polohu vlastně nemá to je dobře, děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 09:14 | Nahoru | #99

Pepino666 píše: No jsem takovej paranoik vodník = více starostí a hlavně nemám zkušenosti pokud mě můžete zvyklat budu rád budu mít více motorek na výběr.



no tak to jsi paranoik úplně zbytečně... Já bych měl starosti právě se vzduchem, zvláště pokud bych s tím chtěl jezdit třeba po Praze, krok sun krok tempo.

Ale vidím že sis jí už našel, tak ať slouží dobře

Naposledy editováno 18.04.2013 09:17:40

(reakce na) Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 09:27 | Nahoru | #100
Kamy> Uvidíme po sezoně třeba změním názor, ale také je možné že si za tím stále budu stát.

1 reakcí na tento příspěvek Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 10:10 | Nahoru | #101
Kámošovi se tak zasralo Er-ko že jsem nechápal ... jinak jak tvrdíš popojíždění v Praze .. tak všechno v naprostý pohodě ...... na Gsku ....

2 reakcí na tento příspěvek Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 12:07 | Nahoru | #102
Tak jasný že na GS budou trošku vyšší teploty když je to vzducháč, ale myslím že, je na to ten motor taky stavěnej ne ?

(reakce na) Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 14:33 | Nahoru | #103
Pepino666>

(reakce na) Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 15:43 | Nahoru | #104
Pepino666> hlavně nevěř těmto radám.

tohle je tepelná distribuce vzduchem chlazených válců.


takhle vypadá blok (hlava by vypadala obdobne) vodou chlazený, rovnoměrně distribuován, sorry že vytahuju model auta, nic lepšího jsem nenašel


jen pro představivost, jak krasně nerovnoměrná distrubuce tepla tam je... Pokud víš něco o materiálových roztažostech, budeš v obraze co tím chci říct....

- přehřívání nejprve začne mírně snižovat výkon
- pak začne ohřívat olej
- a pak až olej přestane ztrácet své schopnosti se nejčastěji žvejkne samotná klika....

přidřených vzducháčů už v historii bylo... zvláštní, proč se dneska sakra nevyrábí? žeby v historii existovalo mnoho Jirqusů.Z? možná

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 15:45 | Nahoru | #105

jirgus.z píše: Kámošovi se tak zasralo Er-ko že jsem nechápal ... jinak jak tvrdíš popojíždění v Praze .. tak všechno v naprostý pohodě ...... na Gsku ....



mile rád si vyslechnu co jsi na tom nechápal a co a jak se zasralo... snad to pochopím já A nebo raději ne. Bez urážky.

hlavně si tu svou motorku neodrovnej... Abys pak nebyl jedním z mnoha.
samozřejmě že je za normálních okolnostech v pohodě... Já jen píšu, proč by se autor neměl zaměřovat jen na vzducháče...

vdyť je ton jen kontrola stavu a co dva roky vypustit a napustit!!!! to je vážně servis teda ;)

Naposledy editováno 18.04.2013 15:47:45

(reakce na) Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 15:52 | Nahoru | #106
Kamy> kolik si už zadřel vzducháčů?

Pepino666> gratuluju ke koupi, ať slouží a bez nehod ;)

Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 19:32 | Nahoru | #107
Tak jsem dneska sundal oplastování pod sedlem, zadní madlo, vyfoukal vzuchovej filtr a nevěřil jsem vlastním očím, je možné že je tak starý až se rozpadá a odlupuje se zněj papír ?
(jak jsem foukal zvenčí vzduch, z vnitřku lítal papír)

Vyfoukal jsem to co to šlo a zítra koupím filtr až si půjdu vyzvednout destičky, snad ho tam mají.
Jinak vzal jsem destičky Brembo.

Jinak jak jsem pasoval nádrž zpátky, nemá být pod nádrží mezi rámem a nádrží nějaká guma, aby nevybrovala nádrž na rámu ??

Dále jak jsem sundal nádrž, tak na pravém karburátoru je zezhora zaslepená hadička, průhledná.
Na levém karburátoru je taková černá čepička, ta průhledná hadička se nachází na stejném místě co ta černá na levém karbeci, ale ta průhledná je o cca 1cm delší.

A jinak jsem najel cca 150km a hladina oleje zatím drží, před každou jízdou kontroluji.

Ještě jeden poznatek, měrka na olej je normální že se na víčku jakoby viklá do stran, nemůže se při provozu o něco zachytit ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním suzuki GS 500

18.4.2013 v 19:49 | Nahoru | #108
Kamy> mám za sebou strojní průmyslovku tak vola z nikoho dělat nemusíš ..... a všechno záleží jenom na člověkovi jak se k tomu chová ... o ničem jiným to neni ....

(reakce na) Sháním suzuki GS 500

19.4.2013 v 08:35 | Nahoru | #109
ad Pepino666> jasan, okamžitě vyměnit.. kousky papíru ti mohou klidně ucpat sání v horším případě karbec.

jirgus.z> vola z tebe nedělám. Správně říkáš že je to o přístupu. Proto všem neznalým říkej jak je to v pohodě. Když už GSo tak jedině s olejovým okruhem... Ty jezdí o poznání lépe taky věděli proč tu osvědčenou koncepci převzít z Bandita a nenabízet 40let starou koncepci kterou skopčili od českých konstruktérů z 50tých let, tedy letech kdy ČZ ještě uměla motorky, přičemž díky komárům se vývoj zastavil a vodníkům už se konkurovat nedalo.

výhody vzduchem chlazeneho motoru:
- jednoduchost

nevýhody:
- nevyrovnaný/proměnlivý výkon
- vyšší spotřeba oleje v závislosti na způsobu provozu
- přehřívání při delším stání a pomalé jízdě
- nerovnoměrné opotřebovávání kroužků pístů (všeho)
- neschopnost uchladit větší výkony

vše co si prostě člověk může pro denní použití přát

to že ta motorka funguje je fakt, funguje sice po motoru nejhůř ze všech konkurentů, ale funguje a s dobrým přístupem fungovat bude. Ale pro denní provoz je nevhodná !!! Její oblíbenost je v tom, že se na ní lidi učí, né proto že je to dobrý stroj !!! (podvozkově teda ano)

Re Omar: Já žádnou, já motorky doposud jen opravoval, já na nich nejezdil (tedy legálně)... Doporučím ti rozborku vzduchového motoru a vodníka. Oba se stejným nájezdem... Porovnání je vždy učebnicové A jinak poptej se svého táty a dědečka, pokud to nebyli zrovna fandové komoušké politiky vývoje. Nejlepší zkušenosti jsou od těch, kteří těmito motory žily... Někteří častěji v garáži než na cestě... Ale on to byl takový koníček svého času... Prostě dvoutakt je něco jiného no špatný příklad. (už jen z toho hlediska je 4taktovej vzducháč docela zhovadilost)

Naposledy editováno 19.04.2013 08:57:17

2 reakcí na tento příspěvek Sháním suzuki GS 500

19.4.2013 v 11:43 | Nahoru | #110
Je to sice moje první moto, ale ten podvozek mi zas tak dobrý nepřipadá. Bacha na to, při ostřejší jízdě se v zatáčce vlní zadní kolo tak ať tě to nepoleká, já to málem položil, jak jsem se toho poprvé lekl.

Sháním suzuki GS 500

19.4.2013 v 12:05 | Nahoru | #111
Já zatím stejně nemůžu klopit, nemám na to gumy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním suzuki GS 500

19.4.2013 v 16:48 | Nahoru | #112
kubacech> tak pokud už má mašina něco za sebou, tak se není čemu divit ten tlumič je tam jen jeden, jeho životnost tomu může odpovídat

(reakce na) Sháním suzuki GS 500

19.4.2013 v 17:01 | Nahoru | #113
kubacech> zkus schválně sednout na jiné GSko. To moje se skoro nevlnilo, ale na staré Jawe 350/640 to byl děs, hlavně ve dvou. Ale tam byla hodně měkká kyvka a nebyl tam centrální zadní tlumič, který je lepší než dva

(reakce na) Sháním suzuki GS 500

20.4.2013 v 17:13 | Nahoru | #114
Kamy> tlumič tam je nový. A dělá to jen, když jedu hodně ostře rozbitu zatáčku. Hodně se to uklidnilo, co jsem si koupil nový měřák a zjistil, že jsem měl v zadním kole o místo předepsaných 41 jen 32 psi
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist