Po dlouhém uvažování a pročítání fora, jsem dospěl k rozhodnutí a tím je GS 500.
Sice měřím 190cm ale už jsem na ní jezdil a celkem v pohodě posez ( uvidíme časem kdyžtak se pak prodá)
Rád bych vás poprosil, jestly nemáte někdo tip na dobrý stroj SUZUKI GS 500 v tp max 35kw cena do 30 000kč.
Jsem z Ústeckého kraje.
Dospěl jsem k tomuto rozhodutí a hledání motorek která není vodník, má malou spotřebu, není nějak náročná na servis, a hlavně se hodí na každodení dojíždění do práce a sem tam nějaký výlet.
Pokud by jste měly někdo lepší návrh co koupit za tyto peníze ( vím že to moc není ale víc nemám) budu rád za všechny rady a nabídky, nějak se po nich na netu slehla zem
Naposledy editováno 14.04.2013 15:37:33
Pepino666 píše: Tak to je pohoda já jen jestli to není nějaká vážná závada, kamarád mi psal ať to zkusím, ale když je to jen o správné směsi tak to by neměl být problém, stáhnu dokumentaci a nastuduju karbec
Karbecy bych osobne nechal seridit a zesynchronizovat v servisu. Jsou lidi, co to delaji doma - akorat ja bych si na to netroufnul.
A neboj Vím že jawka má trošku jinak dimenzované brzdy, spíš brzdy nemá, ale tam skoro ani nejsou potřeba.
Ta odlišná barva nádrže, stím jste měly pravdu tento majitel o ničem neví ale podle mě byla jen někde položená, nebo hodně dobře opravená.
Tak držte palečky ať se něco závažného neprojeví
Tož gratuluju
Šetřit na deskách je ta největší kravina - snad jenom po nedolivani oleje. Předchozi majitel našeho GSka takhle vybrousil nádhernou díru do kotouče, když jezdil asi měsíc s brzdama na plech. Jako - ono to brzdí i tak - takže to vlastně není až tak nebezpečný - akorát pak místo destiček za pár stovek měníš kotouč za pár tisíc.
Tak ať to jezdí
1 reakcí na tento příspěvek Sháním suzuki GS 500
Dá se sním točit pouze ve směru od sebe, když sedím na motorce je to tak správně ?
Nikde jsem to ve fóru nenašel, jen jestli je to tak správě a nerejpal se v tom někdo.
Děkuji za odpověď.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním suzuki GS 500
Pepino666 píše: No jsem takovej paranoik vodník = více starostí a hlavně nemám zkušenosti pokud mě můžete zvyklat budu rád budu mít více motorek na výběr.
no tak to jsi paranoik úplně zbytečně... Já bych měl starosti právě se vzduchem, zvláště pokud bych s tím chtěl jezdit třeba po Praze, krok sun krok tempo.
Ale vidím že sis jí už našel, tak ať slouží dobře
Naposledy editováno 18.04.2013 09:17:40
1 reakcí na tento příspěvek Sháním suzuki GS 500
2 reakcí na tento příspěvek Sháním suzuki GS 500
tohle je tepelná distribuce vzduchem chlazených válců.
takhle vypadá blok (hlava by vypadala obdobne) vodou chlazený, rovnoměrně distribuován, sorry že vytahuju model auta, nic lepšího jsem nenašel
jen pro představivost, jak krasně nerovnoměrná distrubuce tepla tam je... Pokud víš něco o materiálových roztažostech, budeš v obraze co tím chci říct....
- přehřívání nejprve začne mírně snižovat výkon
- pak začne ohřívat olej
- a pak až olej přestane ztrácet své schopnosti se nejčastěji žvejkne samotná klika....
přidřených vzducháčů už v historii bylo... zvláštní, proč se dneska sakra nevyrábí? žeby v historii existovalo mnoho Jirqusů.Z? možná
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním suzuki GS 500
jirgus.z píše: Kámošovi se tak zasralo Er-ko že jsem nechápal ... jinak jak tvrdíš popojíždění v Praze .. tak všechno v naprostý pohodě ...... na Gsku ....
mile rád si vyslechnu co jsi na tom nechápal a co a jak se zasralo... snad to pochopím já A nebo raději ne. Bez urážky.
hlavně si tu svou motorku neodrovnej... Abys pak nebyl jedním z mnoha.
samozřejmě že je za normálních okolnostech v pohodě... Já jen píšu, proč by se autor neměl zaměřovat jen na vzducháče...
vdyť je ton jen kontrola stavu a co dva roky vypustit a napustit!!!! to je vážně servis teda ;)
Naposledy editováno 18.04.2013 15:47:45
(jak jsem foukal zvenčí vzduch, z vnitřku lítal papír)
Vyfoukal jsem to co to šlo a zítra koupím filtr až si půjdu vyzvednout destičky, snad ho tam mají.
Jinak vzal jsem destičky Brembo.
Jinak jak jsem pasoval nádrž zpátky, nemá být pod nádrží mezi rámem a nádrží nějaká guma, aby nevybrovala nádrž na rámu ??
Dále jak jsem sundal nádrž, tak na pravém karburátoru je zezhora zaslepená hadička, průhledná.
Na levém karburátoru je taková černá čepička, ta průhledná hadička se nachází na stejném místě co ta černá na levém karbeci, ale ta průhledná je o cca 1cm delší.
A jinak jsem najel cca 150km a hladina oleje zatím drží, před každou jízdou kontroluji.
Ještě jeden poznatek, měrka na olej je normální že se na víčku jakoby viklá do stran, nemůže se při provozu o něco zachytit ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním suzuki GS 500
jirgus.z> vola z tebe nedělám. Správně říkáš že je to o přístupu. Proto všem neznalým říkej jak je to v pohodě. Když už GSo tak jedině s olejovým okruhem... Ty jezdí o poznání lépe taky věděli proč tu osvědčenou koncepci převzít z Bandita a nenabízet 40let starou koncepci kterou skopčili od českých konstruktérů z 50tých let, tedy letech kdy ČZ ještě uměla motorky, přičemž díky komárům se vývoj zastavil a vodníkům už se konkurovat nedalo.
výhody vzduchem chlazeneho motoru:
- jednoduchost
nevýhody:
- nevyrovnaný/proměnlivý výkon
- vyšší spotřeba oleje v závislosti na způsobu provozu
- přehřívání při delším stání a pomalé jízdě
- nerovnoměrné opotřebovávání kroužků pístů (všeho)
- neschopnost uchladit větší výkony
vše co si prostě člověk může pro denní použití přát
to že ta motorka funguje je fakt, funguje sice po motoru nejhůř ze všech konkurentů, ale funguje a s dobrým přístupem fungovat bude. Ale pro denní provoz je nevhodná !!! Její oblíbenost je v tom, že se na ní lidi učí, né proto že je to dobrý stroj !!! (podvozkově teda ano)
Re Omar: Já žádnou, já motorky doposud jen opravoval, já na nich nejezdil (tedy legálně)... Doporučím ti rozborku vzduchového motoru a vodníka. Oba se stejným nájezdem... Porovnání je vždy učebnicové A jinak poptej se svého táty a dědečka, pokud to nebyli zrovna fandové komoušké politiky vývoje. Nejlepší zkušenosti jsou od těch, kteří těmito motory žily... Někteří častěji v garáži než na cestě... Ale on to byl takový koníček svého času... Prostě dvoutakt je něco jiného no špatný příklad. (už jen z toho hlediska je 4taktovej vzducháč docela zhovadilost)
Naposledy editováno 19.04.2013 08:57:17
2 reakcí na tento příspěvek Sháním suzuki GS 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním suzuki GS 500
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |