globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV650 N vs. Hornet 600
10.4.2013 v 08:07
Zdravím vespolek.

Přidám další z klasických témat 2V vs. 4V, ale tentokrát z trochu jinýho podhledu.

Kamarád si v 33-ti dodělal velký Áčko a chtěl by začít jezdit. Jako kluci sme proháněli babety, ale mimo autoškolu, kterou dělal na 800ccm chopperu na ničem neseděl a nejel. Technicky nikdy nejel na mašině sám mimo parkoviště.

V hlavě to má celkem srovnaný, ale nechce se zabít. Navíc papíry si udělal i jeho žena a chce jezdit taky. Kouká po naháčích a v místním motobazaru se objevila tahle dvojka. SVéčko s 52kW a Hornet s 70kW. Oba kolem 40tis.Kč

SV650N a Hornet 600. Oba stejně starý (2002) se +- stejnejma kilometrama. SVčko je v parádním stavu, Hornet trošku obouchaný, ale motorově vypadá O.K.

I 52kW mu přijde hodně, natoš 70, ale zase jde o uhlazenost 4V a zlobivost 2V.

Pokud se na to podíváte z jeho pohledu, tj. nulové zkušenosti, tak je to trochu těžká volba.

Rady typu projeď to a uvidíš jsou k prdu, pááč bude pos..anej z obojeho a stejně nezjistí nic. Rady začni na 125/250-tce taky ne, protože je poněkud prostorově náročnější (180cm/110kg).

Prosím o názory a rady, ale naprosto vážně. Chujoviny si nechte do jiných vláken :)
Anketa: kterou, ale z pohledu naprostého začátečníka
SV650 N
41%
61
Hornet 600
57%
84
něco jiného, navrhnu v textu
1%
2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV650 N vs. Hornet 600

11.4.2013 v 10:46 | Nahoru | #1
prochi20> Ono V2 nejsou o nějakým maximálním výkonu , ale spíš o tom projevu motoru . Nemusíš to nějak zvlášť točit , aby to jelo. Třeba známej na FZ1 jede na 3-4 a já bych tam klidně dal 5 nebo šest a stačí votočit heftem. Asi to nesedne každýmu , ale kdo tomu přijde na chuť , už nemůže jinak.

(reakce na) SV650 N vs. Hornet 600

11.4.2013 v 11:40 | Nahoru | #2
motovlk> Tak maximálku nechávám stranou, ale právě že jde o ten průběh momentu. V2 dávkuje moment s větší syrovostí asi, ale jinak pružnost dole oproti čtyřválu nebude o mnoho lepší (viz zrychlení třeba 60-100). Já bych trochu V2 přirovnal k díeselu v autě. Nafťák ti ten krouťák dá k dispozici okamžitě (zatlačení do sedačky) a pak nic.
Vždycky když si sednu do nečeho s benzínem, tak ikdyž to papírově zrychluje o mnoho víc jak můj diesel, jsem z toho zklamán, protože ono to jede o hodně líp, ale jako řidič to prostě necítíš. Stejně u toho V2 motoru, zrychluješ pomaleji, než si myslíš. Proto si myslím, že V2 jsou tak v oblibě, prostě pro ten pocit.
Bohužel srovnání nemám, jel jsem jenom velký Varadero abyl jsem z toho, no řekněme, rozčarován
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist