globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otevřené sání?
Zdravím, před časem jsem dopřál svému Loncinu laděný výfuk a čekal jsem citelné zvýšení výkonu, ale bohužel to není to pravé ořechové. Od známého jsem se dozvěděl že když motorku otevřu "zezadu" tak je třeba i "zepředu" Tak se chci zeptat co vy na to? Mám namysli otevřené sání. Díval jsem se po něčem Takovém . Jen se chci zeptat zda s tím nemá tady někdo zkušenosti a případně by mi něco doporučil. Díky


Naposledy editováno 06.04.2013 21:05:31

Otevřené sání?

9.4.2013 v 17:48 | Nahoru | #31
Tak jsem dnes odšrouboval snad půlku motorky abych dostal ven ten airbox, ale mám problém, jak jsem objednával ten sportovní filtr na karbec, neuvědomil jsem si že do té krabice vede i hadička pro odvětrání klikovky. Co teď? Jen jestli někdo neřešil utěsnění oné hadičky.





Naposledy editováno 09.04.2013 18:15:22

Otevřené sání?

10.4.2013 v 14:59 | Nahoru | #32
Přeji ti veselé hodiny strávené laborováním se směsí.

P.S.: Odvětrávání klikovky bych neutěsňoval

Otevřené sání?

10.4.2013 v 16:35 | Nahoru | #33
A jéje, to už nepojede

Otevřené sání?

Skvělá odpověď, děkuji! 10.4.2013 v 16:46 | Nahoru | #34
odvětrávání klikovky nech být max. tam dej hadičku a spusť jí kousek pod motor

Otevřené sání?

10.4.2013 v 17:09 | Nahoru | #35
Ale pojede Hlavně díky "callowsick"

1 reakcí na tento příspěvek Otevřené sání?

11.4.2013 v 16:06 | Nahoru | #36
Prosim potrebuju radu, kdyz tam hodim ten filtr a je tam delany vyfuk a tryska 92, kolikatku koupit? 100 nebo 105? Diky

(reakce na) Otevřené sání?

11.4.2013 v 16:16 | Nahoru | #37
RAAF_96> Bóže to ti nikdo neporadí musíš prostě laborovat proč myslíš že ti tohle psal Fidži.FZS ?? "Přeji ti veselé hodiny strávené laborováním se směsí."

Otevřené sání?

11.4.2013 v 16:40 | Nahoru | #38
Budeš jich muset koupit víc a zkoušet a zkoušet a zkoušet.

Otevřené sání?

11.4.2013 v 18:01 | Nahoru | #39
To fakt? ona jedna ta tryska stoji 100 tak jsem myslel ze to trefim napoprve :)

Otevřené sání?

11.4.2013 v 18:04 | Nahoru | #40
Zase si rikam ze se na 200ccm davaji origo 105 tak ze by mi mohla ta 100 stacit kdyz budu mit objem vlastne porad stejny.

Otevřené sání?

11.4.2013 v 18:15 | Nahoru | #41
Jenže tam může být zase úplně jiný výfuk...

Otevřené sání?

11.4.2013 v 18:25 | Nahoru | #42
Aha, tak ted nevim. Dnes jsem projel vsechny obchody v okoli a trysky nikde neprodavaji takze musim objednat z netu, coz neni zadna vyhra.

Otevřené sání?

11.4.2013 v 18:36 | Nahoru | #43
Já se jen obávám, že ty trysky ti moc nepomůžou. Před rokem jsem si dělal výfuk (víceméně stejný jak tam byl, ale pár odlišností se najde), mám tam karburátor s továrníma parametrama a že by to jelo nějak blbě se říct nedá, možná mi klesla trochu spotřeba a o chlup víc to táhne od spodku, ale jinak žádný rozdíl. Novou tryskou to asi dodrbeš tak, že budeš muset laborovat se směsí, jehlou a já nevím čím vším.

1 reakcí na tento příspěvek Otevřené sání?

11.4.2013 v 18:46 | Nahoru | #44
S tím počítám, stejně bych to musel seřídit i teď protože od té doby co mám ten výfuk tak to zkrátka není ono, řekl bych že to je chcíplé a dost praská z výfuku což před tím nedělalo, tak to bude při jednom. S tímto souvisí můj další dotaz, na co jsou ty tři šroubky? Prostřední je tryska, to je jasné, ten menší vedle toho je dotáhlý, takže to asi taky nic. No a ten úplně nakraji, tím se šteluje ta směs?



1 reakcí na tento příspěvek Otevřené sání?

Skvělá odpověď, děkuji! 11.4.2013 v 18:56 | Nahoru | #45
Ten uprostřed je hlavní tryska, ten vedle je (myslím, nejsem si jistý) volnoběžná tryska a ten úplně vlevo, pokud je pod ním pružinka a samotnému šroubku trčí do difuzoru karburátoru malý "švoneček" na konci, tak to je šroubek na seřízení směsi. Pokud to chceš seřídit se stávající tryskou, tak když už máš karburátor sundaný, vše rozeber, vyčisti, správně seřiď výšku plováku a vše ostatní dle manuály nebo výchozích hodnot z fabriky. Pak to slož, s motorkou se někde pomalu projeď, aby se zahřála a potom jemně dolaď tím šroubkem směs - od původních otáček od utažení šroubku to nebude nijak vzdálená poloha, maximálně čtvrt otáčky, chce si s tím vyhrát. Takto jsem to udělal já a paráda.

(reakce na) Otevřené sání?

11.4.2013 v 18:59 | Nahoru | #46
RAAF_96> Ty jsi mi ale vtipálek. Chceš seřizovat karburátor a nemáš ani tušení co k čemu je? Ve svém vlastním zájmu navštiv servis

(reakce na) Otevřené sání?

11.4.2013 v 19:09 | Nahoru | #47
kozel.ka> Karbec už mám složený, ale to je dole za pár minut. "callowsick" trvdí to samé jak vy, že o čtvrt otáčky utáhnout, tak snad budu mít štěstí, hlavně se strefit s tou tryskou

1 reakcí na tento příspěvek Otevřené sání?

11.4.2013 v 19:15 | Nahoru | #48
Můj osobní názor na ty trysky je takový, že zbytečně vyhodíš peníze a akorát budeš štelovat zase karburátor a výsledek bude úplně stejný. S tím šroubkem - není to tak, že otočíš přesně o čtvrt otáčky, musíš otáčet po kousíčkách a jakmile usoudíš, že už to jede dobře, tak to necháš. Čtvrt otáčky je v tomto případě dost velký kus, je to dost "jemná" záležitost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevřené sání?

11.4.2013 v 19:19 | Nahoru | #49
kozel.ka> Uvidíme, budu muset zkoušet, prý je aj potřeba sledovat svíčku jestli není od sazí. A ještě prosím, na co je tohle? úplně dole na spodní krytce karbecu je vyvedená hadička která nikam nevede a upevněna šroubkem, není to náhodou přívod vzduchu nebo tak? Protože od ní nahoru vede jehla



(reakce na) Otevřené sání?

11.4.2013 v 19:27 | Nahoru | #50
RAAF_96> Ne, to není jehla, ale trubička s hodně malým průměrem otvoru - je to přepad hladiny v karburátoru, aby se nepřeplnil benzínem a nepřeteklo to až do motoru. Hadička je tam proto, aby benzín netekl po motoru, ale aby byl sveden na zem. Svíčku hlavně moc často nešroubuj, zbytečně se opotřebovává závit a těsnění na svíčce. Není to sice obvyklé, ale když se to často šroubuje, může se stát, že se závit dokurví a buď nebude těsnit nebo tam svíčka pak nebude držet - ale to se často nestává, jen na pinckovi je to častější jev...

Naposledy editováno 11.04.2013 19:28:16

Otevřené sání?

11.4.2013 v 19:34 | Nahoru | #51
Aha, super tak aspon s tim nebudu muset stelovat takze jen si hrat se smesi, jehlou a volnobehem. Jak se mi to bude zdat OK tak treba po tydnu zkontroluji tu svicku jestli je pekne opalena a uvidi se. Jak rikam, snad budu mit stesti. Zatim dekuji

1 reakcí na tento příspěvek Otevřené sání?

Skvělá odpověď, děkuji! 11.4.2013 v 19:38 | Nahoru | #52
ta hadička tam je na vypouštění benzínu z karburátoru. Když ten šroub povolíš, tak ti z ní poteče benzín. Taky slouží k odvodu benzínu pryč při příliš vysoký hladině, nebo na kontrolu hladiny.

A jak si sem dával tu fotku karburátoru, tak z leva do prava je to bohatost směsi, volnoběžná tryska, hlavní tryska.

Edit: oprava směr. Kozelka: Díky za upozornění

Naposledy editováno 12.04.2013 00:38:26

(reakce na) Otevřené sání?

11.4.2013 v 19:45 | Nahoru | #53

Hippieguy píše: ...tak z prava do leva je to bohatost směsi, volnoběžná tryska, hlavní tryska.


Zleva do prava, ne z prava do leva

Otevřené sání?

13.4.2013 v 21:04 | Nahoru | #54
Tak jsem teda objednal 100 i 105 tak budu zkoušet a uvidím. Tu která mi vyhovovat nebude, tak jí zkusím ještě prodat tak snad na tom zase tak moc neprodělám

Otevřené sání?

15.4.2013 v 08:14 | Nahoru | #55
A jeste dotaz, kdyz bude prikladne ta svicka z neznameho duvodu napriklad od sazi, cim ji vycistim? Jen dratenym kartacem? Diky

Otevřené sání?

15.4.2013 v 08:17 | Nahoru | #56
Jo, ocelovým kartáčem.

Otevřené sání?

18.4.2013 v 15:32 | Nahoru | #57
Jen se chci zeptat, nemá doma náhodou někdo zbytečnou hlavní trysku do karbecu ve velikosti 100-110? Nemůžu nikde sehnat. Díky

Otevřené sání?

9.5.2013 v 20:39 | Nahoru | #58
Zdravím, tak mám zase problém.... Objednal jsem dvě trysky s pocitem že to budou podle fotek ony, avšak jsou větší takže mi nesedí.... Je tam japonský karburátor značka asi DENI¨, neví někdo z vás označení trysky? Už jsem bezradný. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Otevřené sání?

19.5.2013 v 18:30 | Nahoru | #59
Tak ten filtr se mi nevejde na délku... To je jak naschvál. Budu muset objednat nový a rozhoduji se mezi Tímto a Tímto Který si myslíte že bude lepší? Molitan nebo košík? Díky

Otevřené sání?

19.5.2013 v 18:44 | Nahoru | #60
ser na to,dokud to jede.

a nebo sedni ke kompu a hledej,čti a uč se.

hlavní tryska má jistě vliv na směs,ale jen v plném otevření šoupátka,do té doby je daleko důležitější nastavení jehly a její tvar....

karburátor je alchymie-a to i na číňanovi-i ten je hodně dobře zpočítaný,aby to jelo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Omezovač otáček Loncin XM 125 Matyasekk262 13 25.3.2023 v 12:40 combust
TP stejné značky na jiné motorce [1, 2] Loncin SBR 125 Spitzer, Loncin XM 125 Matyasekk262 43 26.8.2020 v 09:21 Deadman
Olej v tlumičich Loncin XM 125 Kubaaaa 6 15.5.2020 v 21:46 hycomat
Bouchání do výfuku Loncin XM 125 jokercz 3 8.7.2019 v 08:36 jurys123
jakou mohu použít správnou svíčku Loncin XM 125 smolda286 6 10.4.2019 v 10:46 Deyva


TOPlist