1 reakcí na tento příspěvek cukání při vyšší rychlosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání při vyšší rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání při vyšší rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání při vyšší rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání při vyšší rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek cukání při vyšší rychlosti
Naposledy editováno 02.04.2013 20:03:51
1 reakcí na tento příspěvek cukání při vyšší rychlosti
Sindisekk píše: začně cukat jako by jí docházel benzín, stačí lehce přidat plyn pote se zase vrátit na 120 a jede cca minutu bez problému
Jestli se srovná přidáním plynu, tak spíš, než na nestíhající přítok benzinu do karbců bych šel naopak po tom, zda se za těchto podmínek motor nedusí bohatou směsí a přidáním plynu se "protáhne". Co svíčky, jakou mají barvu? Jinak odkalení karbců a možná i propláchnutí a vyfoukání nádrže by rovněž mohlo pomoci - někdy by ses divil, co se z těch biosrágor dokáže vysrážet a co potom z karbců vypustíš za hnůj.
A může být ještě jedna možnost, celkem typický problém u GS500 pokud byla motorka původně škrcená na 34k a poté otevřena. zrada jest v tom, že šoupátka nejsou levná, tak místo výměny za "plná" se výřezy ve "škrcených" šoupátkách často jen zalepí, to se ale časem utrhne, tím se karbec rozladí a motor pak právě v rychlostech nad 120km/h v lepším případě přestává táhnout (a má cca o litr větší spotřebu, než by měl mít), horším se začně hltit a ulívat svíčky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání při vyšší rychlosti
jinak, asi by to chtělo rozdělat a pořádně pročistit a seřídit karburátory.
Ale to už se řešilo na spoustě motorek, že měly v určitém pásmu "díru" po které se vzpamatovaly a vyrazily. Příčin tam ale může být kupa.
"Zlomenou" hadičkou to asi nebude, ale kvalita benzínu by to mohla být. Pokud je benzín smíchaný s nějakym lehkym topnym olejem (aby pumpy vydělaly víc a víííííc), může začít rosolovatět. Pak bys ucpaný karburátor mohl "propláchnout" přidáním plynu (a zvětšením podtlaku díky nenasávání víc směsi do válce).
V servisu mi nechtěli říci, jaké benzínky jsou špatné. Řekli mi ale, že zatim neslyšeli problémy s OMV a červenou Benzinou. S tou červenou Benzinou bych si dovolil souhlasit, dokonce jsem cítil rozdíl, když jsem tam vzal benzín - motorka předtim nechtěla zrychlit na 130-135km/h, byla líná. S "červenym Benzinem" lítala i k 160km/h (víc jsem se bál, neni tak tuhá jako nástupce Hornet ).
Třeba ti to pomůže.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 0 | Dnes v 17:33 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | Včera v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |