paolo_novy Přidat reklamu

Téma: cukání při vyšší rychlosti
2.4.2013 v 19:36
Ahoj, mám takovej menší problém a už delší dobu hledám a přemýšlím čím by to mohlo být. Když jedu se svým GS do 100km/h tak jede pěkně plynule v jakých koliv otáčkách, ale jakmile jedu třeba 120 na 6tku při cca 6tis.otáčkách tak po 20sekundách začně cukat jako by jí docházel benzín, stačí lehce přidat plyn pote se zase vrátit na 120 a jede cca minutu bez problému a pak se děje zase to samé začne kuckat jakoby docházelo béňo, dělá to v jakékoliv rychlosti nad 100km/h, nevíte někdo čím by to mohlo být? Svíčky jsem měnil, vzduchový filtr taky a dělá to stále

1 reakcí na tento příspěvek cukání při vyšší rychlosti

2.4.2013 v 19:42 | Nahoru | #1
A nemáš někde přicpanou nebo přiskrcenou benzínovou hadičku? Co kohout? Neni přicpanej?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání při vyšší rychlosti

2.4.2013 v 19:46 | Nahoru | #2
hadičky měnil majitel předemnou a kohout jsem přes zimu čistil a pořád žádnej rozdíl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání při vyšší rychlosti

2.4.2013 v 19:49 | Nahoru | #3
Sindisekk> podívej se jestli si složil kohout správně, dělalo mi to taky.... jak je v tom otáčecím středu kohoutu to propojovací "L"ko, zkontroluj zda směřuje do správných otvorů při požadovaným otočení....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání při vyšší rychlosti

2.4.2013 v 19:51 | Nahoru | #4
Karlvon47> Dělalo to i před čistěním, to jsem si myslel že to bude tím ale asi nebylo, skládal sem ho podle manualu co mam k moto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání při vyšší rychlosti

2.4.2013 v 19:54 | Nahoru | #5
Sindisekk> za zkontrolování nic nedáš, třeba já mám na kohoutu dokonce i špatně posaný polohy (rezerva atd)... stejné problém mi to dělalo loni, cca ve 120-140 nebo při delším tahání za heft se to začalo dusit až to bylo schopný zdechnout úplně.. app sítko v nádrži máš v jakým stavu?

(reakce na) cukání při vyšší rychlosti

2.4.2013 v 20:02 | Nahoru | #6
Karlvon47> zkusím to o víkendu znova rozebrat a zkouknout to, ale nikdy mi nezdechla ani nekuckala při zátahu to jede pořád i když jí držim za 6 a plnej tak jede ale když chci udržovat rychlost nad 100km/h tak cuká a musí se jí vždy trochu přidat a jede dál... sítko sem venku neměl.

1 reakcí na tento příspěvek cukání při vyšší rychlosti

2.4.2013 v 20:02 | Nahoru | #7
vzduchovy filtr si menil, tak vzduchem by to nemelo byt. Takze chyba bude nejspis nekde s benzinem. Privod benzinu jde odzkouset celkem lehce. Nachystej si treba 1,5l petku, pripoj ji na hadicku za kohout a stopni si za jak dlouho se naplni. Dejme tomu 6-7l za hodinu by melo byt az kam pro GS. Takze 1,5l by to melo naplnit do 15min. Pokud chyba nebude zde, tak zbyva karburator. Zkontrolovat trysky apod...

Naposledy editováno 02.04.2013 20:03:51

(reakce na) cukání při vyšší rychlosti

2.4.2013 v 20:07 | Nahoru | #8
Omar_Bomba> to zítra vyzkouším, když by to bylo OK, tak by se tím dala vyřadit chyba kohoutu.

cukání při vyšší rychlosti

2.4.2013 v 20:22 | Nahoru | #9
mrkni, jestli někde namáš skříplou hadičku nebo ucpané odvzdušnění nádrže...

cukání při vyšší rychlosti

2.4.2013 v 20:30 | Nahoru | #10
Mě tohle dělal na GS boční stojan v určitých vibracích se odchýlil od spínače a motor vynechal...

(reakce na) cukání při vyšší rychlosti

2.4.2013 v 20:41 | Nahoru | #11
Sindisekk> tak na GS500 jsem tohle přesně řešil u kamarádčiné motorky, stačilo odkalit karburátory (doporučuju provést dvakrát za sebou) a je po problému, přesně jak jsi to popsal to dělalo taky... tak hodně zdaru...

cukání při vyšší rychlosti

2.4.2013 v 21:03 | Nahoru | #12
U GPZ 500S jsem řešil podobný problém a příčinou bylo ucpané zmiňované odvzdušnění nádrže - v nádrži se dělal při větší spotřebě při vyšších rychlostech podtlak a bránilo to tak odtoku benzinu do karburátorů.

cukání při vyšší rychlosti

2.4.2013 v 22:11 | Nahoru | #13
Mě to dělalo to samé, ale asi od 140km/h. Čím to bylo, sem nezjistil :( Ale zkus se ještě rozebrat kohoutek od paliva a podívat se na tu membránu, jestli tam není nějaké trhlinka.

1 reakcí na tento příspěvek cukání při vyšší rychlosti

3.4.2013 v 00:11 | Nahoru | #14
Všichni se točíte kolem přicpaného přítoku paliva, popř. závad v kouhoutu, ale pozor na jeden datail:

Sindisekk píše: začně cukat jako by jí docházel benzín, stačí lehce přidat plyn pote se zase vrátit na 120 a jede cca minutu bez problému



Jestli se srovná přidáním plynu, tak spíš, než na nestíhající přítok benzinu do karbců bych šel naopak po tom, zda se za těchto podmínek motor nedusí bohatou směsí a přidáním plynu se "protáhne". Co svíčky, jakou mají barvu? Jinak odkalení karbců a možná i propláchnutí a vyfoukání nádrže by rovněž mohlo pomoci - někdy by ses divil, co se z těch biosrágor dokáže vysrážet a co potom z karbců vypustíš za hnůj.

A může být ještě jedna možnost, celkem typický problém u GS500 pokud byla motorka původně škrcená na 34k a poté otevřena. zrada jest v tom, že šoupátka nejsou levná, tak místo výměny za "plná" se výřezy ve "škrcených" šoupátkách často jen zalepí, to se ale časem utrhne, tím se karbec rozladí a motor pak právě v rychlostech nad 120km/h v lepším případě přestává táhnout (a má cca o litr větší spotřebu, než by měl mít), horším se začně hltit a ulívat svíčky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cukání při vyšší rychlosti

3.4.2013 v 00:17 | Nahoru | #15
J.M.K.> no, té věty sem si všiml a nějak mi to nedělo, ale kdyby byla příčina jen vzduch, tak by to vynechávalo ve stejných otáčkách na všechny kvalty. teda aspoň mně to tak kdysi dělalo. přes nějakých asi 6 tis to nechtělo dál, ale jak to překuckalo, tak to byla střela... a prskal mi při tom benzín z výfucků.

jinak, asi by to chtělo rozdělat a pořádně pročistit a seřídit karburátory.

(reakce na) cukání při vyšší rychlosti

3.4.2013 v 00:32 | Nahoru | #16
Dolík....> No tam může být zádrhel v tom, že na nižší kvalty není potřeba na udržení stejných otáček takový výkon, tím pádem tehdy má méně plynu a situace je hned jiná. Stejně tak je situace jiná, pokud jede po rovině, nebo třeba do kopce... chtělo by to spíš vysledovat, jestli se závada neprojeví spíše při konkrétní poloze plynu, než čistě otáčkách. Řešil jsem jednou motorku, která se při přidání více jak 2/3 plynu začala dusit a nejspíš byl v jednom z karbců ulomený konec jehly.

Ale to už se řešilo na spoustě motorek, že měly v určitém pásmu "díru" po které se vzpamatovaly a vyrazily. Příčin tam ale může být kupa.

cukání při vyšší rychlosti

3.4.2013 v 15:08 | Nahoru | #17
Ahoj. Přidám svoje 2 zkušenosti s GS500E a cukáním. Jednou mi po servisu hadičku s přívodem rezervního paliva "zlomili" o bovdenové lanko jdoucí z kartéru motoru, vnitřní průřez se rapidně zmenšil a motorka jen škytala a nešla natočit, když mi "došel" benzín (k rezervní hladině). Druhá zkušenost se týká problému s kvalitou benzínu. Svižnou jízdou jsem uháněl ku Brnu, na rovinkách za Svitavama jsem ji více než ohřál a najednou při cca 120-130 přestal jít jeden válec, vůbec nejela a dusila se. Když jsem ubral na cca 30s, tak se najednou chytla a zase jela dobře. Myslel jsem na svíčky. Vyměnili mi je v servisu, ale říkali, že to může být i něčim jinym - kvalitou benzínu. Že prý měli vícero lidí se stejnym problémem.

"Zlomenou" hadičkou to asi nebude, ale kvalita benzínu by to mohla být. Pokud je benzín smíchaný s nějakym lehkym topnym olejem (aby pumpy vydělaly víc a víííííc), může začít rosolovatět. Pak bys ucpaný karburátor mohl "propláchnout" přidáním plynu (a zvětšením podtlaku díky nenasávání víc směsi do válce).

V servisu mi nechtěli říci, jaké benzínky jsou špatné. Řekli mi ale, že zatim neslyšeli problémy s OMV a červenou Benzinou. S tou červenou Benzinou bych si dovolil souhlasit, dokonce jsem cítil rozdíl, když jsem tam vzal benzín - motorka předtim nechtěla zrychlit na 130-135km/h, byla líná. S "červenym Benzinem" lítala i k 160km/h (víc jsem se bál, neni tak tuhá jako nástupce Hornet ).

Třeba ti to pomůže.

cukání při vyšší rychlosti

3.4.2013 v 15:46 | Nahoru | #18
To mi dělala motka taky, a měl jsem uvolněnou hadičku od nádrže. Až jednou když mi vypadla úplně a začal mi chcát benzín na zem jsem to zjistil. Najednou to nedělá tak asi tak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 0 Dnes v 17:33 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 Včera v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist