globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
31.3.2013 v 23:13
Zdravím, koukám po foru a asi nikdo nemá problém jako já, už sem hold takovej problémovej
Koupil jsem CBR 900 rr najel na ní tak 200km v posledních 20 km mi odešel regulátor dobijení tak sem to neřešil a moto rozebral a dělal stavbu - v průběhu zimy jsem našel ragulátor z motorky co jí padnul motor tak jsem ho koupil.

Včera sem moto složil do stavu možnýho natočení motoru, ale baterka byla slabá - nebo jsem tak jen usuzoval protože cvakalo startovací relé . . . . (baterka před zimou koupená nová, přes zimu byla doma a 2 krát sem jí nabil) takže sem jí znova přez noc nabil a dneska se do toho zase pustil bohužel starter se jen líně převaloval, vzal sem na to baterku z auta a už to šlo trochu líp, ale furt žádná sláva + se hrál kabel co vede od startovacího relé ke starteru.

Další věc je, že mi nejde jiskra protože proud do cívek jde mám dvě teorie:
- motor nemá takový otáčky, aby snímač otáček dal signál CDI a ta pak předala signál na cívky
- je špatnej snímač otáček měřil jsem na něm střídavej i stejnosměrnej mezi 2 kabelama i mezi kostrou každej zvlášť a ani známka napětí (mám ručičkovej voltmetr a nevim kolik tam má bejt V ale do 5 snad né ?)

Domnívam se, že tam je indukční snímač jdou k nemu jen 2 kabely - ale přeci se jen tak sám od sebe nerozbije. Jde změřit jestli dává napětí ? proti kostře nebo prostě dám Vmetr mezi ty 2 kabely, zejtra zkusim změřit ještě odpor jestli nejni snímač přepálenej . . .

Pak jsem zkoušel i propojit relátko klíčem na přímo a byly furt malý otáčky, pak mě napadlo rozpojít kabel od starteru na moto připojit normálně baterku + druhou baterku dát na přímo na starter přes startovací kabely přímo na vývody starteru, abych si byl jistej, že to nejni kabelama od starteru a už to točilo víc, ale furt mi to přijde málo . . a jiskru to neházelo

Zejtra plánuju rozebrat startér a podívat se na uhlíky, ložiska a celkově jak na tom je - jedna moje teorie byla i že jak má malý otáčky, že CDI nepošle signál do cívek.

Jinak na pojistky jsem koukal nešel jsem jednu na startovacím relé a pak ještě jeden box a všechny dobrý.

Ještě bych potřeboval vědět jestli na cívku z CDI jde signál + a nebo se cívka kostří.

Rovnou se omlouvám za chyby snažil jsem se všechno opravit ale je dost pozdě , snad to pochopíte. Ještě sem hodim schéma aby jste to nemuseli hledat.






Uzavřeno 24.05.2013 v 20:43 uživatelem M4rť4s

Otevřeno 20.06.2013 v 15:18 uživatelem M4rť4s

Uzavřeno 01.08.2013 v 19:46 uživatelem M4rť4s

Naposledy editováno 31.03.2013 23:23:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!

4.4.2013 v 11:18 | Nahoru | #1

VITEK_M píše: kdyžtak bys ještě mohl zkusit rozpojit konektor od alternátoru do regulátoru - většinou 3 žluté vodiče tlusté asi 3-4 mm a pak radši ještě zkusit vypojit drát
který vede od regulátoru na baterku...

Návodů tady máš dost tak se snaž :D



jj to sem psal na prvni strane uz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!

4.4.2013 v 11:34 | Nahoru | #2
VITEK_M píše: kdyžtak bys ještě mohl zkusit rozpojit konektor od alternátoru do regulátoru - většinou 3 žluté vodiče tlusté asi 3-4 mm a pak radši ještě zkusit vypojit drát který vede od regulátoru na baterku... Návodů tady máš dost tak se snaž :D

Bubrak-ZX10R píše: jj to sem psal na prvni strane uz



To už zkoušel nee???? jestli ne tak je to jasný celou dobu a je to ten reg co mu tu snad už všichni říkaj znova a znova..

Btw: máš tři žlutý do reg z reg dva + a - do pojistek a na baterku to jsou ty pojistky (jak kde 30-40 (55) A) Vždyt si psal že jsi altík měl venku a zkoušel jsi ho měřit to je ono!!!

M4rť4s.> uvidime, snad to pujde, zkusim jeste vyndat ty svicky. A kdyby tam teda byl zkrat tak je tam vetsi proud?

Tohle jsem nepochopil, proud bude všude stejnej(když to beru už za baterkou) při zkratu se ti děje že uzavřený obvod je "otevřený" a žereti to všechu štávu a hreje si to na oblouk. Tam jde oto kde, může bejt vetší odpor, může být menší odpor to je různý na jakým místě...

Ale ty kabely zahřáty svědčí o vysranym regulátoru co to střílí do baterky tudíž vetší všechno. Představ si že roztočíš altík kterej jede 3x 40 jdeto rovnou na baterku ta to buď zastaví a nebo pustí do celýho obvodu (pojistky jsou v ten moment dávno utavený a nerozpojují ti obvod) a pak hledej co ti to všechno upálilo a v ten moment co vyměníš regulátor ti může zkratovat jiný el. součástka...

Asi bych se bejt tebou na všechno vys. a začal bych znova od začátku a pořádně.. Jinak moto elektrikář..
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist