globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!
31.3.2013 v 23:13
Zdravím, koukám po foru a asi nikdo nemá problém jako já, už sem hold takovej problémovej
Koupil jsem CBR 900 rr najel na ní tak 200km v posledních 20 km mi odešel regulátor dobijení tak sem to neřešil a moto rozebral a dělal stavbu - v průběhu zimy jsem našel ragulátor z motorky co jí padnul motor tak jsem ho koupil.

Včera sem moto složil do stavu možnýho natočení motoru, ale baterka byla slabá - nebo jsem tak jen usuzoval protože cvakalo startovací relé . . . . (baterka před zimou koupená nová, přes zimu byla doma a 2 krát sem jí nabil) takže sem jí znova přez noc nabil a dneska se do toho zase pustil bohužel starter se jen líně převaloval, vzal sem na to baterku z auta a už to šlo trochu líp, ale furt žádná sláva + se hrál kabel co vede od startovacího relé ke starteru.

Další věc je, že mi nejde jiskra protože proud do cívek jde mám dvě teorie:
- motor nemá takový otáčky, aby snímač otáček dal signál CDI a ta pak předala signál na cívky
- je špatnej snímač otáček měřil jsem na něm střídavej i stejnosměrnej mezi 2 kabelama i mezi kostrou každej zvlášť a ani známka napětí (mám ručičkovej voltmetr a nevim kolik tam má bejt V ale do 5 snad né ?)

Domnívam se, že tam je indukční snímač jdou k nemu jen 2 kabely - ale přeci se jen tak sám od sebe nerozbije. Jde změřit jestli dává napětí ? proti kostře nebo prostě dám Vmetr mezi ty 2 kabely, zejtra zkusim změřit ještě odpor jestli nejni snímač přepálenej . . .

Pak jsem zkoušel i propojit relátko klíčem na přímo a byly furt malý otáčky, pak mě napadlo rozpojít kabel od starteru na moto připojit normálně baterku + druhou baterku dát na přímo na starter přes startovací kabely přímo na vývody starteru, abych si byl jistej, že to nejni kabelama od starteru a už to točilo víc, ale furt mi to přijde málo . . a jiskru to neházelo

Zejtra plánuju rozebrat startér a podívat se na uhlíky, ložiska a celkově jak na tom je - jedna moje teorie byla i že jak má malý otáčky, že CDI nepošle signál do cívek.

Jinak na pojistky jsem koukal nešel jsem jednu na startovacím relé a pak ještě jeden box a všechny dobrý.

Ještě bych potřeboval vědět jestli na cívku z CDI jde signál + a nebo se cívka kostří.

Rovnou se omlouvám za chyby snažil jsem se všechno opravit ale je dost pozdě , snad to pochopíte. Ještě sem hodim schéma aby jste to nemuseli hledat.






Uzavřeno 24.05.2013 v 20:43 uživatelem M4rť4s

Otevřeno 20.06.2013 v 15:18 uživatelem M4rť4s

Uzavřeno 01.08.2013 v 19:46 uživatelem M4rť4s

Naposledy editováno 31.03.2013 23:23:25

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!

3.4.2013 v 21:28 | Nahoru | #1
Nechci Vám tady do toho moc kecat četl jsem v podstatě 50% z celého a tak 99% autorova poznámek, mě by hodně zajímalo to jak si to rozstrkával a dojížděl domů kolik to tak bylo km.
Zkušenost praví když regulátor k.o. a pojistky ok tak to přeskočilo pojistky šlo to do baterky a tudíž do celýho obvodu. Viděl jsem jak špatnej regulátor roztavil ty plastový 40A šmucky... A minulou sezonu takhle jedna mašina shořela na špatnej reg. Altík bude v pohodě.

Hřeje kabel furt špatnej regulátoru (Asi).

Motorka: nezpívá ti někdy, divný zvuky (odfukování, kňourání cokoliv i když to máš vyplý a v klidu) Kolikrát to vrací hodně málo do klaksonů nebo benzín čerpadlo... (Malý štávty takže slyšís jako, že neslyšíš.)

Nestaruje ti mašina s 2x baterkama a napřímo jede víc. Jasnej Regulátor špatnej!!! Stačí aby byl nakřáplej a už baterku zkratuje..

(Nebo ti to tam zkratujou pojistky, nebo cokoliv jinýho.)

Berto takhle:
Hřejou kabely jasnej reg.
Baterka nová plus jsi to zkoušel sjednou navíc - reg.

Proběhny ještě jednou ty pojistky zkus jinej regulátor (nejdřív ty pojistky)

Nebo nejlépe jestli to dáš oběhni celou mašinu a hledej zkrat.

(reakce na) CBR 900 rr problém s nastartováním Baterka OK !!!

3.4.2013 v 21:38 | Nahoru | #2
Kosner.> pojistky sem zkoušel dneska multimetrem a v pohodě . . možná jsi nečet že už chvíli moto blafala a pak zhasla . . . no roztlačení a dojezdy byly ma 2 km víc né to bylo asi jen 2 krát něž sem to odstavil, motorku sem fakt ani poářdně neprojel najel sem na ní max 300 km . . Jinak když byl špatnej regulátor tak to dobíjelo málo jestli si to pamatuju je tu nekde o tom i vláknu tak 12,5 bez s vetel se svetlama to bylo pod 12

Ale třeba máš pravdu.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist