globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátor rm 250
31.3.2013 v 14:40
Ahoj,na co slouží tohle šoupátko?je mi jasný,že sytič ale co jim nastavuju když s ním otáčím doleva nebo do prava?De mi o to,že jsem měl rozhozenej válec a když jsem to poskládal tak mi motorka nejde do plnejch otáček..při tom na 1 a 2ku jak kdyby přívěra otevírala a na zbytek rychlostí je motorka totálně mrtvá...s ničim jiným jsem nehejbal než s tímhle sytičem,proto se ptám..jak poznám,že přívěra funguje v pořádku?schozenej výfuk(sousedi) a oko zalepený od oleje nic moc :)

Díky za rady..


Karburátor rm 250

31.3.2013 v 14:55 | Nahoru | #1
otáčením to nemá vliv na nic,to se pouze vytahuje a po zahřátí zaklapne.

2 reakcí na tento příspěvek Karburátor rm 250

31.3.2013 v 15:02 | Nahoru | #2
otáčením šteluješ volnoběžné otáčky, vytažení sytič

(reakce na) Karburátor rm 250

31.3.2013 v 15:05 | Nahoru | #3

ja1 píše: otáčením šteluješ volnoběžné otáčky, vytažení sytič

to je něco nového,já myslel že na volnoběh je ten šroubek co je za hadičkou.

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor rm 250

31.3.2013 v 15:25 | Nahoru | #4
jestli myslíš ten zlatej tak ten je na bohatost.

(reakce na) Karburátor rm 250

31.3.2013 v 15:27 | Nahoru | #5

ja1 píše: otáčením šteluješ volnoběžné otáčky, vytažení sytič


a musíš na něj při otáčení tlačit směrem dolu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor rm 250

31.3.2013 v 15:31 | Nahoru | #6

ja1 píše: jestli myslíš ten zlatej tak ten je na bohatost.

ne ten černej pod kterým je pružinka a přizvedává šoupátko.

(reakce na) Karburátor rm 250

31.3.2013 v 15:40 | Nahoru | #7

XTeZeto píše: ne ten černej pod kterým je pružinka a přizvedává šoupátko.


tam šroubek není tam je záslepka.....alespon jsem se tam se šroubem nesetkal .

Karburátor rm 250

31.3.2013 v 15:48 | Nahoru | #8

Karburátor rm 250

31.3.2013 v 15:56 | Nahoru | #9
sice pěkné,ale kde ses dočetl o jaký ročník jde???

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor rm 250

31.3.2013 v 16:04 | Nahoru | #10
tak sry. je to 04 a ty už měli šroubek na šoupě. příště napiš i ročník

Karburátor rm 250

31.3.2013 v 16:10 | Nahoru | #11
ja1 má pravdu starší Rmka měli skutečně otáčením sytiče štelování volnoběhu :D myslím že tam byli i šypky a neco napsanýho ve smyslu "adjust idle" ale tady je vidět že tam má i šroubek tudíž by to na nic vliv mít nemělo

Karburátor rm 250

31.3.2013 v 16:12 | Nahoru | #12
já se vyjadřoval k přiložené fotografii o jiných možnostech jsem se nezmiňoval ani nedohadoval.

(reakce na) Karburátor rm 250

31.3.2013 v 16:20 | Nahoru | #13

ja1 píše: tak sry. je to 04 a ty už měli šroubek na šoupě. příště napiš i ročník

Karburátor rm 250

31.3.2013 v 17:19 | Nahoru | #14
omlouvám se je to ročník 04 ..ano,šroubek na volnoběžné otáčky(s pružinkou) tam je. Divný je,že když otáčím sytičem tak se mi volnoběh taky mění a opravdu na sytiči jsou nakreslený šipky s nápisem OPEN a Adjust Idle...to mám chápat že tam mám dva šroubky na volnoběh? :D ..

a jak poznám,že přívěra funguje při nastartovaný motorce víte?

Karburátor rm 250

31.3.2013 v 18:07 | Nahoru | #15
tak vidíš že si to pamatuju dobře ale je to fakt divný že to tam je na 2x :D jedině jestli máš manuál tak mrknout co jakej šroub fakt znamená, jestli ten sytičovej neobohacuje jen že přidává na benálu, ten u šoupěte zvedá výšku šoupátka a ten v pravo dole přivod vzduchu. Jinak přívěru na místě lehce nepoznáš jedině vytáhnout kolínko a zkusit zatahat za táhlo jestli otvírá a zavírá

Karburátor rm 250

31.3.2013 v 18:24 | Nahoru | #16
pokud je motor zahřátej tak by měl jít pravidelně vytočit bez kuckání a brblání.Přívěra se otevírá až při určitých otáčkách motoru aby došlo k lepšímu odchodu splodin z válce.

Karburátor rm 250

31.3.2013 v 21:22 | Nahoru | #17
manuál mám jenom tady z netu a tam nic o štelování se sytičem nepíšou..ale opravdu když s ním točím tak na neutrál mi kolísaj otáčky a ten co ´´má´´ bejt na volnoběžný reaguje taky..jsem z toho jelen ..jestli ten sytičovej je opravdu na benál tak by to vysvětlovalo proč mi motorka nejde do plných toček..málo benzínu. za táhlo jsem zkoušel a přívěra chodí lehce..teď čím to bude,protože motorka předtím jela normálně..

Karburátor rm 250

31.3.2013 v 21:26 | Nahoru | #18
na neutrál motorku vytočím bez problému do plnejch..na 1čku a 2ku se mi zdá,že přívěra taky bere ale vyšší rychlosti už ani hovno..prostě ztráta výkonu o 40%

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor rm 250

2.4.2013 v 19:48 | Nahoru | #19
dokáže mi tady někdo poradit? nebo mě aspoň popohnat správným směrem?

(reakce na) Karburátor rm 250

2.4.2013 v 19:57 | Nahoru | #20

Marty22 píše: dokáže mi tady někdo poradit? nebo mě aspoň popohnat správným směrem?

čoveče poslal jsem to známému co má ten samej ročník ale s tím kolečkem nikdy nic nedělal.

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor rm 250

2.4.2013 v 20:15 | Nahoru | #21
to jsem z toho fakt blázen když s tím otáčím tak si nastavuju i vejšku sytiče to je normál?

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor rm 250

3.4.2013 v 18:04 | Nahoru | #22
to tady mám jako jedinej tenhle karburátor? fakt nikdo neví? nemůžu ho pořád naladit..až se oteplí tak mě bude vela srát,že nepojede

(reakce na) Karburátor rm 250

3.4.2013 v 18:06 | Nahoru | #23

Marty22 píše: to tady mám jako jedinej tenhle karburátor? fakt nikdo neví? nemůžu ho pořád naladit..až se oteplí tak mě bude vela srát,že nepojede

pokud tím točíš a k lepšímu to není ani na jednu stranu,tak to tím nejspíš nebude.

(reakce na) Karburátor rm 250

3.4.2013 v 21:14 | Nahoru | #24

Marty22 píše: to jsem z toho fakt blázen když s tím otáčím tak si nastavuju i vejšku sytiče to je normál?



vejška sytiče se nenastavuje. A jestli je na tom napsáno Adjust idle, tak to je opravdu štělování volnoběhu a ten se nastavuje posouváním šoupěte. šroubky s pružinkama jsou na bohatost směsi

Jinak mě napadla jedna kacířská myšlenka. Motorka většinou nejede ve vyšších otáčkách, když je zapnutej sytič. Tak mi řekni jestli náhodou nejezdíš na zapnutej sytič

Naposledy editováno 03.04.2013 22:01:01

Karburátor rm 250

3.4.2013 v 21:35 | Nahoru | #25
teď jsem se dozvěděl,že si prodávající u mojí motorky přidal nějakej ten rok ..nemám 04 ale v rozmezí 00-02 takže sytič je opravdu tedy na volnoběh+sytič..sytič zapnutej nemám ten vypínám vždy hned po nastartování ale je možný jak jsem točil s volnoběhem,že jsem ho vytočil moc a sytič je vlastně furt zapnutej?

jinak zlatej šroubek mám v základu 1/2 otáčky z dorazu,jak mám nastavit ten černej na pružince?

Naposledy editováno 03.04.2013 21:43:14

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor rm 250

22.6.2013 v 19:56 | Nahoru | #26
čaute neví někdo co stým je když pustím benál tak začne téc benzin z hadiček s karburátoru čistíl sem karbec a nic furt to teče a je to yamaha yz 250 2t 03

(reakce na) Karburátor rm 250

22.6.2013 v 20:48 | Nahoru | #27
janda195> nasadil si jehlu co uzavírá přívod do plovákové komory správně?Sundej spodní víčko a vyzkoušej to manuálně jestli zavírá pří plovácích v horní části.

Karburátor rm 250

7.9.2013 v 13:10 | Nahoru | #28
zdarec,tak tady napíšu pro ostatní...problém byl v přívěře v motoru bylo vysypaný ložisko a tudíž upadlý táhlo od přívěry..

karburátor: sytič slouží i jako volnoběžný otáčky(adjust idle)
zlatý šroubek = bohatost
černý s pružinkou = výška šoupěte

krosu zdar :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 9 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 0 12.2.2024 v 18:50 tomashroz
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist