globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení podvozku na moravě, Kde? Poradte
31.3.2013 v 13:56
Zdravím okruháři nebo závodáci. Potřebuji se zeptat zda nevíte o nějaké dobré firmě nebo zkušeném závodníkovy, co dokáží nastavit podvozek cca na mou váhu. V okolí Olomouce, Prostějova, Brna atd. Sám se do toho moc nechci pouštět. Nebudu ani pravidělně jezdit okruh. Jen málokdy ze srandy. A občas lehce sportovní jízda. Jde mě o to, aby to bylo nastavený cca na mou váhu a asi by nebylo od věci nějak poklikat s utlumama a odskokem. Aby to zas nebylo moc gumový. Mám cca 105 kg. Mám kontakt a lehce se znám s Bitákem ( Pavel Bittner) ale nevím jestli je to číslo aktuální a jestli pořád bydlí na moravě. Díky za tipy

Naposledy editováno 31.03.2013 20:52:10

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení podvozku na moravě, Kde? Poradte

31.3.2013 v 18:24 | Nahoru | #1
Biťák bydlí v Olomouci, ale myslím že ti nepomůže.
To není jen tak, musíš tu motorku vždy projet, něco zkusit a zase projet, znovu zkusit atd.
Není to jen o tom, že tam něco naklikáš.
Ta Kawa je na dnešní dobu spíše cesťák a nic moc od toho nečekej.
Taky záleží jak máš unavené pružiny a jaký olej.
Jinak obecně platí že podvozek na okruh musí být tvrdší,takže pružinu stlačit, pak když zapružíš vidlema musí jít dolů stejně rychle jako nahoru.Odskok seřídíš spodním útlumem.
To samo zadní tlumič.Prostě musíš to vždy zkusit a projet, zapisovat si co si udělal a jaká je změna.Je to fakt laborování a můžeš s tím strávit den.
Popustil bych celé brýle o 2cm dolů aby to šlo lépe do zatáček.
Hlavně to je to však o gumách.
Ale pokud jde o můj názor, tak bych na okruh s tím vůbec nešel

(reakce na) Nastavení podvozku na moravě, Kde? Poradte

31.3.2013 v 18:32 | Nahoru | #2

DavR1 píše: Biťák bydlí v Olomouci, ale myslím že ti nepomůže.
To není jen tak, musíš tu motorku vždy projet, něco zkusit a zase projet, znovu zkusit atd.
Není to jen o tom, že tam něco naklikáš.
Ta Kawa je na dnešní dobu spíše cesťák a nic moc od toho nečekej.
Taky záleží jak máš unavené pružiny a jaký olej.
Jinak obecně platí že podvozek na okruh musí být tvrdší,takže pružinu stlačit, pak když zapružíš vidlema musí jít dolů stejně rychle jako nahoru.Odskok seřídíš spodním útlumem.
To samo zadní tlumič.Prostě musíš to vždy zkusit a projet, zapisovat si co si udělal a jaká je změna.Je to fakt laborování a můžeš s tím strávit den.
Popustil bych celé brýle o 2cm dolů aby to šlo lépe do zatáček.
Hlavně to je to však o gumách.
Ale pokud jde o můj názor, tak bych na okruh s tím vůbec nešel



Čáu. No jo. Okruh myslím jen ze srandy , ale když se na tu mašinu kouknu ani se mě tam nechce. Strach že to zahodím atd. No právě projet zkusit a tak dále. A toho se bojím že to ani moc nepoznám. A jsme u toho že universální nastavení nikdy na běžný cesty nenajdu. Díry, hrby atd. A určitě nepojedu extra palbu abych to řešil. Takže mě šlo jen o takové cca nastavení na váhu a lehce pohnout utlumama a odskokem. Vím že ty podvozkový komponenty nejsou na té kawě žádnej zázrak ale aspon to zhruba nastavit no. Aby se mě špatně nesjížděly gumy. Biták mě nastavil kdysi tu kawu ninju 6 rok 98 a hned se s tím jezdilo pěkně. Nebyla to taková houpačka. MĚ to stačilo a na to moje ježdění jsem s tím pak už nic nedělal. Gumy budu řešit nové ale až sjedu ty co tam jsou. A nejlepší je to nastavovat na nových gumách takže si počkám až sjedu ty staré. Zatím se asi kouknu jak to je nastavené oproti manuálu. Go vidlic udělám až na podzim

Naposledy editováno 31.03.2013 18:57:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist