globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: olej v tlumičích
21.3.2013 v 16:42
Zdravím. Nevíte někdo jaká je správná hladina oleje v předních vidlích? Sou to dvoukomorový. Kolik oleje do "vnějšího pláště" a kolik dovnitř pod gumovej měch? KTM SX 144 2008

Naposledy editováno 21.03.2013 16:43:32

olej v tlumičích

21.3.2013 v 18:32 | Nahoru | #1
http://www.motorkari...144sx-2008-czech.rar A tady to nenajdeš? Nebo zavolej do Sette Vlašim.Ochotně ti poradí.

1 reakcí na tento příspěvek olej v tlumičích

22.3.2013 v 12:55 | Nahoru | #2
svataktm:
Do měchů patří ne tl. olej, ale dusík.

Jestli nejsi na repas dvoukomorových vidlic od WP vybavený a hlavně vědomostně, tak být Tebou se do ničeho nepouštím.
Já jsem nedávno dělal poprvé ty stejný vidlice z sx125,08 a je to docela mazec.
Už při rozdělávání vidlic na jednotlivé bloky komponentů jsem zjistil chybnou zpětnou montáž od někoho jiného co se snažil vidlice repasovat a gumové měchy byly úplně prázdné.
Naplnit je, znamená mít po ruce speciální adaptér a láhev se stlačeným dusíkem.Ten adaptér se dá i koupit, ale stojí skoro tuším 8 litrů a to se Ti určitě nevyplatí kupovat.Mně jej půjčil kamarád.
Dalším level je odvzdušnění první komory tlumiče.To dá taky spousty práce.

Jestli jsi natolik zručný a věříš si, tak se pusť klidně do díla.

Viel Spaß Soused

(reakce na) olej v tlumičích

22.3.2013 v 15:21 | Nahoru | #3
SOUSEDRH9> No zase tak strašný to není,já to dělal minulý týden na 250 2011.Je pravda že jsem si musel udělat jeden klíč a pohoda.Ten olej psal pod gumový měch ne do něj.A to plnění dusíkem je taky brnkačka.Jehla v lékárně,jedno téčko,přesný manometr a ventilek aby se na to mohli v pneuservisu napojit když ti to budou foukat.Samozřejmě tam musí mít dusík.Byla to otázka asi 3 minut.tlak u mojí je 1,2 bar.Nevím u té jeho.

1 reakcí na tento příspěvek olej v tlumičích

22.3.2013 v 20:01 | Nahoru | #4
viděl jsem někde na jůtubu instruktážní video-nechce se ni to teď hledat.....,a tam ty vidle foukal nějakou ruční pumpičkou.

tím chci říct-žádný dusík-ale obyč. vzduch.asi proto,že je tam nízký tlak,né jako u centrálu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej v tlumičích

23.3.2013 v 10:12 | Nahoru | #5
Dolph-cz> Já bych to nijak nehrotil. Koukněte na složení vzduchu.Dusíku v něm je 80 procent.

(reakce na) olej v tlumičích

23.3.2013 v 14:30 | Nahoru | #6

milun píše: Dolph-cz> Já bych to nijak nehrotil. Koukněte na složení vzduchu.Dusíku v něm je 80 procent.



no,takový názor jsem už taky vícekrát slyšel...,asi na to něco pravdy bude.věřím,že v laboratorních podmínkách se rozdíl mezi dusíkem a obyč vzducem pozná,ale jinak asi ne.

problém je,že málo kdo má přístup ke stlačenému vzduchu na víc než 8bar(klasický kompresor),daleko jednoduší je koupit falšku s dusíkem stalačeným na 200bar.

PS:jednou jsem byl u borce,který dělal opravy plynových vzpěr na dveře od kufru auta-tam je tlak cca 60-100bar podle typu a on si sám vyrobil naprosto geniálně jednoduchý kompresor,který tlačí vzduch na 100bar a plnil to obyč vzduchem.opravené vzpěry fungovaly bez problémů ještě dlouhá léta.

Naposledy editováno 23.03.2013 14:31:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Světla na cross KTM sx125 KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 250 SX, KTM 520 SX, KTM ... Jirka2948 7 13.10.2022 v 10:41 Elfmen
Jakou bych měl vybrat motorku na mo... KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 144 SX MarekHejna 5 5.11.2016 v 19:17 MarekHejna
odstín barvy KTM 144 SX svataktm 2 17.11.2013 v 17:20 svataktm
Přední tlumiče Öhlins KTM 144 SX Helca9 18 7.2.2013 v 08:47 Dolph-cz
Koupe ktm 144 sx, 2008 KTM 144 SX MX-daniel 2 24.1.2013 v 17:55 MX-daniel


TOPlist