1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Ventilátor zapojen až za klíček - takže po vypnutí klíčku vždy vypnut - a přes termostat spínám mínus. Připadá mě to bezpečnější..............kdyby se prošoupal kabel, nedošlo by ke zkratu.
Airbox originál - pokus bez filtru, bez a s vyjmutými dvířky a rozdíl žádný, takže mě nic nenutilo upravovat originál. Asi to souvisí s konstrukcí motoru - Rková CRF jezdí na trysku 168 v základu a naše stroje se už zalejou.............takže jiná komprese, jiná hlava, jiné časování - tak asi není potřeba více vzduchu.
AIS šlo okamžitě po výfuku. Jinak to byla střelba po zaklapnutí jak kalašnikov. Ono to občas štěkne i teď.
S CDIčkem nevím. Ono není ani kam poslat info z karburátoru o TPC (poloze škrtící klapky) nebere to ani žádné info o zařazené rychlosti - Yamaha upravovala mapu na každý kvalt jinak, takže si myslím, že tam je jedna univerzální mapa a musí se s tím člověk naučit žít. Rko má CDI na krku, my pod bočním plastem u startovacího relé..................ono by chtělo zjišťovat info o CRF 450 X - tam to bude více korespondovat s realitou.
Plasty z Rka nepasují - musí to být plasty na Xko. Do sání lezeme z boku a ne ze shora, CDI a elektro se startovacím relátkem pod bočním plastem - takže bok a i zadní blatník jiný. Pasuje snad jen přední blatník. I kryty kluzáků přední vidle jsou bez držáku kabelu k tachometru.
Tacho také začíná stávkovat - někdy jde, někdy ne. Moc ho nepotřebuji, takže ani nějak neřeším.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motor sa nehorázne prehrieva [1, 2] Shineray VV MX 450 | Babettttta | 41 | 3.2.2020 v 17:11 mariano |
VVMX 450 Shineray VV MX 450 | mrakoplaš80 | 15 | 17.2.2018 v 21:03 erwas |
Nechce startovat Shineray VV MX 450 | erwas | 19 | 27.10.2017 v 20:09 erwas |
Cross pro vysoké/enduro? Shineray VV MX 450 | Cthulhu | 12 | 31.5.2017 v 21:30 puffybodie |
jak na ložisko zadního kola Shineray VV MX 450 | pavelpavelpavel | 6 | 8.9.2016 v 21:47 pavelpavelpavel |