paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Enduro made in China Shineray vvmx 450
Údajně je to věrná kopie Hondy CR 450 i náhr. díly by měly pasovat. Nicméně Enduro 450 pořizovací cena 100tis, levné a dostupné náhr. díly. Slyšeli jste o tom něco, máte nějaké zkušenosti s touto moto, jaký na to máte názor - šli by jste do toho? Nebo radši Japonce..

1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450

12.7.2015 v 19:04 | Nahoru | #1
Vidle se naučíš sám - měnit olej není nic složitého. Jen to jsou dvoukomory, takže jsou tam ty náplně dvě. Gufera si také vyměníš........................ono kdybych věděl, kde sehnat ta futra, tak po nastavení planžet - což bych právě požadoval od profíka - si myslím, že bych mohl pár let vydržet jen s údržbou. Gufera, olej. Sice jako hobík jsem extra rozdíl mezi jednokomorou na Yamaze a dvoukomorou moc nepoznal.................skáču jen v sebeobraně a když se mě to odlepí od země výše než druhá špricle u žebříku, tak mám závratě. Ale sere mě při výměně oleje nutnost lézt do střev. Jednokomoru jsi vylil a nalil - za 20 min. hotovo.

Ventilátor zapojen až za klíček - takže po vypnutí klíčku vždy vypnut - a přes termostat spínám mínus. Připadá mě to bezpečnější..............kdyby se prošoupal kabel, nedošlo by ke zkratu.

Airbox originál - pokus bez filtru, bez a s vyjmutými dvířky a rozdíl žádný, takže mě nic nenutilo upravovat originál. Asi to souvisí s konstrukcí motoru - Rková CRF jezdí na trysku 168 v základu a naše stroje se už zalejou.............takže jiná komprese, jiná hlava, jiné časování - tak asi není potřeba více vzduchu.

AIS šlo okamžitě po výfuku. Jinak to byla střelba po zaklapnutí jak kalašnikov. Ono to občas štěkne i teď.

S CDIčkem nevím. Ono není ani kam poslat info z karburátoru o TPC (poloze škrtící klapky) nebere to ani žádné info o zařazené rychlosti - Yamaha upravovala mapu na každý kvalt jinak, takže si myslím, že tam je jedna univerzální mapa a musí se s tím člověk naučit žít. Rko má CDI na krku, my pod bočním plastem u startovacího relé..................ono by chtělo zjišťovat info o CRF 450 X - tam to bude více korespondovat s realitou.

Plasty z Rka nepasují - musí to být plasty na Xko. Do sání lezeme z boku a ne ze shora, CDI a elektro se startovacím relátkem pod bočním plastem - takže bok a i zadní blatník jiný. Pasuje snad jen přední blatník. I kryty kluzáků přední vidle jsou bez držáku kabelu k tachometru.

Tacho také začíná stávkovat - někdy jde, někdy ne. Moc ho nepotřebuji, takže ani nějak neřeším.

(reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450

17.7.2015 v 04:47 | Nahoru | #2
Brůča.> možno nám se sháněním futer pomůže ebay. Hlavně zjistit jak se to přesně jmenuje anglicky. Nebo zjistit čeho jsou ty vidle kopie a koupit to z toho. Olej v centrálu si taky menis sám?

Zadní desky jsou také jiné než má HONDA?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motor sa nehorázne prehrieva [1, 2] Shineray VV MX 450 Babettttta 41 3.2.2020 v 17:11 mariano
VVMX 450 Shineray VV MX 450 mrakoplaš80 15 17.2.2018 v 21:03 erwas
Nechce startovat Shineray VV MX 450 erwas 19 27.10.2017 v 20:09 erwas
Cross pro vysoké/enduro? Shineray VV MX 450 Cthulhu 12 31.5.2017 v 21:30 puffybodie
jak na ložisko zadního kola Shineray VV MX 450 pavelpavelpavel 6 8.9.2016 v 21:47 pavelpavelpavel


TOPlist