Ať víme, koho na cestě můžeme potkat v nějaké tuctové plechovce nebo vyvoněném brabusu
Mě můžete potkat v Astře 1,6 16V
[IMG] pak jste na tom vy ???
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
JiříII. píše:
Áno,1,9Gti 108Kw.Ještě jezdí docela dobře,ale údržba už není nejlevnější.
To byl ten 16v motor i v 205? Ja měl za to ze tam byl jen slabší osmiventil a 16v byl jen v 309gti a citroenu bx.... To je tam prehozeny, nebo sem si to jen myslel špatně?
Každopádně uz žen 8v co jsem s nim jel byl na to auto az moc :)
assassin píše: To byl ten 16v motor i v 205? Ja měl za to ze tam byl jen slabší osmiventil a 16v byl jen v 309gti a citroenu bx.... To je tam prehozeny, nebo sem si to jen myslel špatně?
Každopádně uz žen 8v co jsem s nim jel byl na to auto az moc :)
Fabrika tenkrát vyrobila 200ks kůli homologaci.Šli normálně do prodeje,většinou pro sport.Poznáš je podle širšího rozchodu náprav,vyboulených(plechových!)blatnících a baterii v kastlíku v kufru.U nás jsem našel originál jeden(asi tak v r.97),bohužel už jsem měl koupený tento.I ten můj byl 8v.Asi před 10lety jsem to přestavěl.Nedělal jem to protože by byl 8v po smrti,spíš ze zvědavosti jestli si s tím vůbec poradím a samozřejmě jak to pojede.Návod jsem pak pověsil i na P 205 club.Takto přestavěných tu,i v zahraničí jezdí docela dost.Ale jsou to už fakt veteráni
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)