Ať víme, koho na cestě můžeme potkat v nějaké tuctové plechovce nebo vyvoněném brabusu
Mě můžete potkat v Astře 1,6 16V
[IMG] pak jste na tom vy ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké mají motorkáři auto ?
Petta píše: Tyhle komenty mě nechávají chladným.. Rád bych, abys mi ukázal, co je u tebe kvalitní tuning a pak mi ukaž, v čem jezdíš ty. A pokud jezdíš v sériovce, tak šoupej nohama.. Ty mám opravdu nejraději. Všechno je u nich tuzing, ale jezdí v sériový mrd...
1) Ano, jezdím v sériovce (Peugeot 206/1999).
2) Ne, šoupat nohama nebudu, neboť auto je pro mě dopravní prostředek. Liju do toho provozní kapaliny, měním spotřebák a přemísťuji se po městě z bodu A do bodu B. Dokud jezdí, jezdí. Až dojezdí, případně až náklady na provoz přesáhnou užitek, auto vyměním. That's it.
3) Výše uvedené body 1) a 2) nemají nic společného s tím, že ty "úpravy" na uvedené oktávce jsou tuzing jako prase. Když je jídlo hnusné, je hnusné...to mohu sdělit i tehdy, když nejsem kuchař s michelinskou hvězdou.
4) Co je to kvalitní tuning? To, že vozidlo je po provedení úpravy efektivnější v určité oblasti, aniž by zároveň došlo k poklesu efektivity v jiné oblasti. Kdo to umí? Rozhodně ne lokální bastlíři, kteří do auta nacpou komponentu A a tím odpálí komponentu B nebo chování vozidla jako celku. A proč to neumí? Protože je zapotřebí trumfnout inženýrské týmy, vyvíjející ty sériovky. A to dokáží pouze a výhradně specialisté s odpovídajícími znalostmi a zázemím. Třeba AMG. Nebo Alpina. Nebo RUF. Nebo Brabus. Nebo AC Schnitzer. Nebo Hamann. Nebo Abarth. A tak podobně.
Tož tak.