Když za chodu zkusím lehce povytáhnout lanko sytiče na předním karburátoru, motor se uklidní, nestřílí a pěkně reaguje. Když se udělá totéž na zadním válci, nemá to stejný efekt. Zdá se mi teda, že je chudá směs na předním válci a bylo to doteď kompenzováno stále pootevřeným sytičem. Všechny trysky čisté, nikde žádný bordel. Šroubky na volnoběžnou směs byly vyšroubované o cca 3 otáčky. Když jsem s nima zkoušel laborovat, tak zadní válec na změny nastavení směsi reaguje - když ho úplně zatáhnu, motor zdechne. Přední válec ale, zdá se, nereaguje skoro vůbec. Úplné vyšroubování ani zatažení nemá skoro žádný vliv.
Jehly se posouvat nedají, mají jen jednu polohu. Filtr nový, karburátory jsou synchronizované, falešný vzduch to, zdá se, nikde nesaje (příruby a tak).
Nenapadá mě, co ještě zkusit. Jediné, co mě napadá, jestli není nějak přicpaný kanál za volnoběžnou tryskou. Chci vás požádat o nějaký tip. Díky!
POkud nemas Lambdu, tak me se vyplaitlo to vzit tak, ze :
nastavit na init hodnotu (to je tusim 2/14 otacky ale zalezi na roku vyroby atd) z init ohodnoty na teplym motoru podle postupu priavas nebo ubiras o 1/4 otacky dokud otacky stoupaji. Pracuje se vzdy na jednom karburaotoru pak na druhem.
Az to doladis na miste, tak projet a doladit "jemne" podle ucha a pocitu. (Postup ladeni je popsanej v haynesovi).
Jestli ti ten karbec pro predni valec vubec nereaguje na pilotscrew tak budes mit blbe hladinu plovaku v tomhle pripade jestli je to chudy asi nizkou.
Jen pro vysvětlení - jak to je obecně s tou změnou bohatosti vzhledem k otáčkám? Když povolím šroubek, obohatím tím směs. To, jestli tím otáčky stoupnou nebo klesnou je dáno čím? Je to nějak tak, že existuje optimální poměr benzínu a vzduchu, kterého se štelováním snažím dosáhnout, a každé vychýlení z tohoto poměru (bohatá nebo chudá směs) způsobí pokles volnoběžných otáček? Takže jinými slovy přidávám nebo ubírám dokud otáčky stoupají a cílem je stav, kdy jsou nejvyšší, tudíž mám optimální směs? Nebo je to nějak složitější?
Jestli to tan valec vubec nereaguje, tak je neco spatne a podle me to bude hladina (jestli se to chova jako chudy) kazdopadne pri jizde by ti to melo hodne striletm hlavne pri stazeni plynu pri jizde a pokud je to chudy poznas to podle toho ze to pomalu pada z otacek dolu.
Tu hladinu zjistis nejlip orientacne hadickou do U , napojenou na odkalovak. (hledeh urcite to tu nekde je popsany, ja to popisovla minimalne 3x )
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 1 | 17.2.2024 v 00:35 vilemx |
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp | gryzli | 12 | 19.1.2024 v 18:51 Pedl |