globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...
 
16.3.2013 v 20:52
Předesílám, že jde o benzínovou pilu a nejdřív několikrát chcípla (letos sem s ní už ale řezal), potom při plným plynu chcípla a už nechytla. Je sice už 8 let stará a už nemá takovou sílu jako na začátku, ale fungovala bez problémů. Takže jiskru hází, možná slabou, ale to nepoznám (jinak má magneto), benzín tam jde (svíčka je mokrá, předtím než chcípla tak byla cihlově hnědá) a nějakou kompresi to taky ještě má. Nestartuje ani teplá ani studená; to ovšem znamená, že není ani náznak toho, že by chtěla - prostě nic, ani škyt. Poradíte, kde mám ještě hledat závadu???
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

16.3.2013 v 20:59 | Nahoru | #1
¨Koukni na výfuku, jestli není přidřená.Jednou jsem řešil hodně podobnej příznak.Nejdříve zkus nalít trochu benzínu pod svíčku a pokud nic, tak sundej výfuk a koukni na píst a kroužky jestli nejsou máznutý.

(reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

16.3.2013 v 21:11 | Nahoru | #2

StiefTomas píše: ¨Koukni na výfuku, jestli není přidřená.Jednou jsem řešil hodně podobnej příznak.Nejdříve zkus nalít trochu benzínu pod svíčku a pokud nic, tak sundej výfuk a koukni na píst a kroužky jestli nejsou máznutý.



A že by přidřená nenaskočila ani studená? Jinak teda píst chodí ve válci zlehounka, klouže jak po másle a to dělal i hned po chcípnutí,prostě žádný kousnutí ani odpor...

1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

16.3.2013 v 21:31 | Nahoru | #3
Mike70> napada mne zaneseny palivovy filtr, pokud jsi si ale jisty, ze benzin jde, tak zkus vycistit vzduchovy filtr nebo vymenit za novy a novou svicku.

Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

16.3.2013 v 21:31 | Nahoru | #4
Stářím by to snad bejt nemělo ne? Máme 18 let starou Stihlku a bez větších potíží řeže pravidelně každej rok neustále k věci ale - zkontroloval bych jestli neni ucpanej přívod paliva, celou jí vyčistil a tak, pokud nebude fungovat potom, asi bych jí svěřil odborníkům

(reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

16.3.2013 v 21:34 | Nahoru | #5

Jeff píše: Mike70> napada mne zaneseny palivovy filtr, pokud jsi si ale jisty, ze benzin jde, tak zkus vycistit vzduchovy filtr nebo vymenit za novy a novou svicku.



Svíčku jsem dal novou, palivovej filtr odpojil a vzduchovej vyndal a stejně nic.

(reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

16.3.2013 v 21:35 | Nahoru | #6
StiefTomas> Koukal sem vejfukem a nevím, píst má trošku rejhy (ale po těch 8 letech provozu...), ale kropužek vypadá OK. Zejtra píst vyfotím a dám sem.

Naposledy editováno 16.03.2013 21:45:53

1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

16.3.2013 v 21:38 | Nahoru | #7
Něco podobného jsem kdysi řešil na letitém Stihl FS44 a bylo to vyklochtané ložisko na klice včetně gufera.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

16.3.2013 v 21:46 | Nahoru | #8

J.M.K. píše: Něco podobného jsem kdysi řešil na letitém Stihl FS44 a bylo to vyklochtané ložisko na klice včetně gufera.


A to taky vůbec nejevilo známku, že by to chtělo startovat??

(reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

16.3.2013 v 21:52 | Nahoru | #9
Mike70> Prvně bežel motor nestabilně, nespolehlivě, zhasínal a zhoršovalo se to čím dál víc, až nakonec buď nešel vůbec, nebo při pokusu o start jen prsknul. Každopádně, jak radí ostatní, můž být přidřená, nebo prostě někde táhne falešluft.

Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

16.3.2013 v 22:02 | Nahoru | #10
Není nad to zaposilovat si při startování motorové pily, která nechce naskočit
Měl jsem stejný problém a nepomohlo nic. Všechno vpořádku, ale nenastartuju. Řeším to tak, že povolím víko, sundám vzduchový filtr a naleju trochu paliva přímo do karbce. Zdá se, že to přechčiju benzínem, ale kupodivu potom startuju a na třetí zatáhnutí chytne. Pak už jede a chytá na brnk. Rozšroubování toho víka je jednoduché, jeden šroubek, stačí rukou. Mám ale jebku za 1600..

1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

16.3.2013 v 22:03 | Nahoru | #11
Vymen kondenzator,pokud tam je a jinak jiskra by mela byt tenka modra jehlicka,jeji tloustka zavisi na typu svicky,kterou bych taky vymenil.

(reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

16.3.2013 v 22:10 | Nahoru | #12

Laz5 píše: Vymen kondenzator,pokud tam je a jinak jiskra by mela byt tenka modra jehlicka,jeji tloustka zavisi na typu svicky,kterou bych taky vymenil.


Svíčka je tam nová a zkoušel sem i starou, která před výměnou normálně jela. KONDENZÁTOR... je tam zapalování, něco takovýho

Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

16.3.2013 v 23:01 | Nahoru | #13
Nejčastější závady proč nestartuje:
zasraný filtr paliva
zasraný karburátor
přidřený
vyběhaný
starý béňo
neseřízený karburátor
vadná svíčka nebo teristor (cívka)

nic vic nic míň (deně se v tomhle hrabu)

Naposledy editováno 16.03.2013 23:03:35

Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

17.3.2013 v 06:43 | Nahoru | #14
já měl stejný problém s křoviňákem. nejdřív začal chcípat, pak se blbě startoval a pak už nic.
všecko se jevilo ok. jiskra šla...nojo ale na svíčce venku, dovnitř nevidíš.
nakonec to bylo v zapalování(prostě ten krám, co z něj jde kabel na svíčku)

2 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

17.3.2013 v 07:27 | Nahoru | #15
Nemá kompresi, nemá gufera, nemáš šanci...

(reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

17.3.2013 v 10:13 | Nahoru | #16

rrss píše: Nemá kompresi, nemá gufera, nemáš šanci...

Takže normálně startuje a řežea pak párkrát chcípnea je konec?

Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

17.3.2013 v 11:08 | Nahoru | #17
ja bych tipnul jeste na gufero... ale to by mozna chytlo za studena. tezko rict.

1 reakcí na tento příspěvek Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

17.3.2013 v 12:26 | Nahoru | #18
normálně podrž pilu za ten špagát kterým startuješ a když se neudrží komoresí ve vzduchu a sjede k zemi je zralá na go

Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

17.3.2013 v 14:03 | Nahoru | #19
Nevím jak to přesně u motorovky je, ale určitě tam musí být nějaký smímač otáček pro zapalování, které je bezkontaktní. A ty otáčky to bude snímat z nějakého rotoru který bude nazazený na čepu kliky na kuželu a zajistění perem. Se může stát že se to může povolit a protočit na tom kuželu. Pak to sice háže jiskru ale ve špatný okamžik, proto to nenám vůbec snahu chytit.
Jinak zkontrolovat všechno ostatní co už tu bylo napsáno.

Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

17.3.2013 v 21:30 | Nahoru | #20
Jestli ani nebrnkne, tak to není dobrý. Mně se stalo, že mi upadl kousek věnečlu ložiska. Pilu jsem zhasl. Když jsem startoval, lehce to křuplo a ani ťuk. Jak jsem tím mlel v ruce, tak ten kousek se chytl mezi hranu kanálu a píst - finito, prasklý. Budiž řečeno, že jsem to chtěl "opravit " výměnou pístu, ale pak to rozebral tchán a tak jsem to rozebrané odnesl so servisu, kde mi to maník po dodávce pístu složil i vyměnil ty ložiska, což já bych je určitě nechal a toho chybějícího kousku bych si na 99% nevšiml... takže bych už kupoval asi další nový píst (1260) či pilu.... Huska. Kupovaná jako nová - ložiska bez označení?? Jestli je to nějaká no name, asi bych skoval lištu a řetěz, pokud za něco stojí a hodil hasičům a koupil novou no name, pokud ti stačí, protože dnes jsou tyhle hrkače za pár korun se zárukou dva roky.. Nebo někoho šikovnýho, kdo se na to mrkne a ví, třeba ten maník, co jsem mu to nesl, dělá jenom pily a sekačky. Když jsem přijel se sekačkou, jenom jsem řekl, co mám za typ a řekl mi tři chyby v konstrukci - všecky na té mojí sekačce už byly "projevené", Tak to za 500 dal dokupy a sekala by do němoty...

Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

18.3.2013 v 16:12 | Nahoru | #21
Takže díky za rady, fotky sem ani dávat nebudu, už je mi to jasný a servis to potvrdil.
Pila je po 10 letech KO a GO by byla minimálně za 4.500 Kč. Prostě totální opotřebení (nikasil je fuč a okolo pístního kroužku to už podfukovalo. Jak bylo řečeno - žádná komprese, žádný řezání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

18.3.2013 v 16:32 | Nahoru | #22
rrss> je to tak.Je to vyběhaný a je slabá komprese. Nastartuješ,tak to jede. Víc zahřáty, roztažený a je problém. Někdy stačí vyměnit pístní kroužek. Záleží na opotřebení pístu a válce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

18.3.2013 v 17:01 | Nahoru | #23
Učeň1> Rozeberu a uvidím, ale když je pryč nikasil, tak pochybuju, že to spraví pístní kroužek...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

18.3.2013 v 21:08 | Nahoru | #24
Mike70> Ale stejně se divím že po deseti letech je ta pila už v háji normálním opotřebením, jám starou husku 40 z roku 90 a jede do dnes(a to do ní děda skoro 20 let lil M2T ) a kotel známých má taky staré pili jak metuzalém a fungujou jim.

(reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

18.3.2013 v 22:00 | Nahoru | #25
mischa638> taky se mi to nezdá...mám mr.ku z obi a jede už sedm let jak sachs jen jestli si pan opravář nekryje záda...když neví, co tomu je... říct motor KO...to umí každý

(reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

19.3.2013 v 16:06 | Nahoru | #26

ja1 píše: normálně podrž pilu za ten špagát kterým startuješ a když se neudrží komoresí ve vzduchu a sjede k zemi je zralá na go


Naprostý souhlas, tchán řešil před 2. roky. Jako bývalý lesák zajel za známým servisákem a nakonec vzal novou pilu. Jednu věc opravíš a odejde jiná, v těžbě počítaj životnost pil max. 4 roky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

19.3.2013 v 18:33 | Nahoru | #27

mischa638 píše: Mike70> Ale stejně se divím že po deseti letech je ta pila už v háji normálním opotřebením, jám starou husku 40 z roku 90 a jede do dnes(a to do ní děda skoro 20 let lil M2T ) a kotel známých má taky staré pili jak metuzalém a fungujou jim.


No jo, ale tohle je hobby pila a já s ní 5 let těžil dřevo na zimu do baráku... Zbytek sem prořezával zahradu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

19.3.2013 v 18:49 | Nahoru | #28
Mike70> A co je to přesně za pilu? Jako huska 40ka je taky hobby, je to jak hračka pro děcka skoro a za těch 23 let co je doma se toho už taky kurva nařezala. Kolik kubíků děláš na zimu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

19.3.2013 v 18:52 | Nahoru | #29
mischa638> to jsme na tom stejně i s tím m2t měli jsme s ní zatím 3 problémy : přetržené start lanko, pak vracecí pružinka lanka- praskl tam ten černý plast ve kterým drží a nakonec když mi spadla tak jsem prorazil kryt kterej drží startér tak se kupoval nový- všechno loni.

(reakce na) Dvoutakt nestartuje, benzin jde, jiskru hází...

19.3.2013 v 20:58 | Nahoru | #30
Halbu> Mě se zatím posral jen stop vypinač, tak to chcípám už několik let přes sytič A letos asi vyměním silenbloky, už sou hyn, ale to je otázka pár korun
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist