globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.
15.3.2013 v 09:23
Už teď vidím ty chlapy jak si plácnou po čele, kroutí hlavou a pomyslí si, proč holka třeba nejdeš na nějaký kurz vaření nebo šití.. :)
Ale já to vážně chci ještě zkusit, ale nějak rozumně. Jde o to že ještě během autoškoly na velké A mi přítel vybral skvělou motorku pro začátečníky Virago 535, po dodělání řidičáku /podotýkám že jsem nikdy předtim nejezdila, leda tak na kole/ jsem se na ní pořád trápila. Vím že tato motka je často braná jako ideální pro ženy začátečnice, ale pro mne proste po všech těch pokusech a jednom pádu taky přijde na naučení těžká a robustní a příliš silná /zas vidím jak se chechtáte../ Prostě v mých očích je to tak. To bylo trápení, ne požitek a radost. Udělala jsem na tom asi 500km ale pocit se nezlepšil, spíš naopak.
Chci si ale dát ještě šanci, hledám tip na dvácu lehčího rázu, na víkendové popojíždění do pekelek nebo jen tak na příjemný výlet v rychlosti do devadesátky. Jsem "malý pivo" 158cm.
Můj nápad je Yamaha SR 125, Marauder GZ 125 nebo Rebel 125. Ev Daelim...Hyosung..?
Jestli na toto narazí majitelé a majitelky těchto motorek, ev. i jiných...hoďte mi sem svoje názory, co by se hodilo pro takové motorkářské embryo, předem děkuji dobré duše pa

Uzavřeno 24.03.2013 v 12:26 uživatelem jasna

Otevřeno 13.04.2013 v 11:46 uživatelem jasna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

18.3.2013 v 07:58 | Nahoru | #211

ŠroubekVroubek píše: nebo zkusit školu bezpečné jízdy na motorce - tam naučí právě reagovat na nečekané nebo krizové situace, člověk získá motorku víc do ruky a s tím i trochu sebevědomí a jistoty



Nevim, jestli je kurz bezpečné jízdy stavěný pro naprosté začátečníky. Ale určitě je to o dohodě s instruktorem a je dobré si to zkusit.
Pak jsou ještě individuální kurzy, takové kondiční jízdy, kdy instruktor jede na svojí motorce a komunikuje přes intercom. To by taky mohlo zafungovat. Ale nevím, jak to kde v autoškolách nabízejí.

Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

18.3.2013 v 08:58 | Nahoru | #212
ja by som ti poradil ako si aj ty planovala -kup si lahku motorku s tvojou vahou pojde dobre aj babeta.
Mal som taku apriliu bola to sice len 80ka ale lahka ako jizdni kolo z motorom a ta zabava fakt super.Vpohode chod do 125ky a budes si to uzivat a mat to k tvojej vahe pod kontrolovHlavne si nic nedokazuj
zivot je len jeden

Naposledy editováno 18.03.2013 09:03:15

Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

18.3.2013 v 12:33 | Nahoru | #213
Moje drahá dělala autoškolu na Viragu 535. Když chodila domů z jízd bylo na ni vidět, že je taková zaražená. Pak jsme vyrazili na koupi její první motorky a ani se ji moc nechtělo je projíždět. Naštěstí 535ky byly samé vraky a tak se žádná nekoupila. Ona 535 je divná motorka, taková koza poskákaná. Pak zkusila Kawasaki VN 800 a paráda. ( Ne že bych ti to doporučoval !) Přitom je to " cruiser ", těžší a jak se povídá, neovladatelnější. Záleží na tom, co ti sedne. Teď se nemůže dočkat jara a jen pro úplnost má 161 cm na 55 kg.
Zkusil bych na naučení nějakou 125 naháč nebo i chopper/cruiser, jestli se ti líbí. Chce to obhlídnout bazary a projet se, alespoň půl hodiny. Myslím, že by se to dalo domluvit proti složení peněz a připlacení za projetý benzín.
Přeji dobrou ruku při výběru.

Naposledy editováno 18.03.2013 12:36:39

(reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

18.3.2013 v 12:59 | Nahoru | #214

PepanS píše: Jsem majitelem XJ6. Když jsem koukal, kdo ji také vlastní, tak narazil jsem i na tebe. Zaskočilo mě, že ses jí zbavila (přijde mi dost dobrá). Chtěl jsem se zeptat proč.
Teď se už ptát nemusím . Při 158cm to asi chápu. Já mám o 10cm víc, a manipulace na parkovišti v sedle není ani pro mě nic moc.
Asi jsme se jako malí málo počůrávali



no prave ... XJ6 je uzasna, votozadna no, ono ke konci jezdeni uz i ty krizovatky byly v pohode... zbyvala vlastne jen ta manipulace :)... proste nic moc, ale trenink na hornetovi pomohl(trochu snizenem).. no, a pak se objevil kamarad s endurem a pak tahle pidi verze endura a dobry :D

(reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

18.3.2013 v 13:08 | Nahoru | #215

Suzuveverka píše: Nevim, jestli je kurz bezpečné jízdy stavěný pro naprosté začátečníky. Ale určitě je to o dohodě s instruktorem a je dobré si to zkusit.
Pak jsou ještě individuální kurzy, takové kondiční jízdy, kdy instruktor jede na svojí motorce a komunikuje přes intercom. To by taky mohlo zafungovat. Ale nevím, jak to kde v autoškolách nabízejí.



no, mozna je lepsi pro oziveni toho pozitivniho pocitu z jizdy par lekci individualniho treninku s instruktorem - na jedne motce, pak zvlast a pak hura na kurz bezpecne jizdy - ja osobne muzu doporucit Matyho z Kolina - hodne trpelivosti a ochoty poradit hodne mi pomohl

Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

18.3.2013 v 13:31 | Nahoru | #216
Šikovná žes to hned nevzdala, za mě ti mohu doporučit YBR na které mám něco naježděné. Spotřeba málá, posez by ti byl akorát. Bez údržbová a je myslím si i pro tebe váhově dosažitelná. Jen tak dále a nevzdávej.

Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

18.3.2013 v 18:13 | Nahoru | #217
Myslím, že chopper asi fakt není pro začátek nejvhodnější. Doporučil bych něco lehkého a obratného, nemá smysl se do něčeho nutit s tím, že se to třeba časem podá. A vyber si sama, Ty na tom budeš jezdit, tak nemá smysl aby to vybíral přítel. Ještě mě napadá, možná blbost, co skútra? Nějakou lehkou 150. Jen přechodně, aby sis odbourala blok z těžké a "neovladatelné" potvory. Pojezdit jednu sezonu, nebo třeba jen půl, a až pocítíš jistotu a radost z jízdy, tak budeš chtít sama něco většího a silnějšího. Ale už do toho půjdeš s radostí a ne ze strachem. A vo vo tom to je. Hlavně to nevzdávej, uvidíš, že bude lip

Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

18.3.2013 v 18:25 | Nahoru | #218
Mám Suzuki GN 125 (mimochodem na prodej ) a z vlastní zkušenosti můžu jen doporučit. Na začátek ja dváca ideální. Nízká, lehká a dobře se s ní manévruje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

18.3.2013 v 19:08 | Nahoru | #219

droud píše: no muj osobní názor je že chopery se ženským doporučují jen proto že s nich snadno dosáhnou na zem ale to je taky jejich jediná výhoda jsou dlouhý špatně se snima zatáčí většinou jsou na nich naprosto debilní řidítka speciálně virážka na které jsem sedel měla naprosto hrozný předkopy jsou sice pohodlný ale do zatáček nevhodný takže s mého pohledu pokud jsi chceš jízdu užít sežeň si naháče nebo pokud máš přez 175 cm klidně i enduro doporučil bych ti pujčit si od někoho cb 500 e5 poř gs500 všechny tři jsou malý ovladatelný sám jezdím na kle 500 ovladatelnost to má jak horský kolo ale bohužel to chce nějakou výšku jinak nedostaneš na zem no a pokud by ti i při klasickém posedu připadala 500 velká a neovladatelná zkusil bych třeba ybr 250 od yamahy
přece jen 125 je pro mladochy nebo na ježdění do práce

synku,takže předkopy tam dal majitel stroje,debilní říditka se daj vyměnit,ale můžu říct že po dvoch strojích jseš prostě jednička vem si to jak chceš
jasna -přeji ti ať ti ti hezky jezdí,nevzdej to

Naposledy editováno 18.03.2013 19:16:58

Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

18.3.2013 v 19:33 | Nahoru | #220
CoYBR 125 - chce to pomalu a půjde to , nevzdávat to a nejančit. Každý jsme začínali a určitě jsme nesedli na mašinu a hned nejezdili jak Valentino. Učím se dodnes. Chce to jezdit,jezdit a jezdit...

Naposledy editováno 18.03.2013 19:36:41

Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

18.3.2013 v 19:46 | Nahoru | #221
až vybereš motorku, zavolej Mírovi s Romanem začátečníci

1 reakcí na tento příspěvek Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

18.3.2013 v 21:34 | Nahoru | #222
Přesně tak...
Jasněnko! Vykašli se na choppery, motorky, které už jenom k vůli posezu nebudeš mít nikdy 100% pod kontrolou, srojky kterým nefunguje podvozek, který nebrzí, na hovno se ovládají a sedí se na nich jako na hajzlu!

vážně se koukni po něčem nahatým,nebo sportovním, stačí jakýkoliv hodný strojek, který funguje tak jak má, který sevřeš koleny a opřeš se v mírném předklonu do řidítek a který ubrzdíš jedním prstem!

Věř mě...

Přeju hodně trpělivosti, málo pádů a co nejvíce úspěchů v jedné stopě!

Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

19.3.2013 v 06:53 | Nahoru | #223
Kámoška si na začátek koupila take 535 a úplně stejné trápení (nedokázala na tom zatočit atd.)
Potom si koupila škrcený SV650 a maximální spokojenost.

2 reakcí na tento příspěvek Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

19.3.2013 v 21:28 | Nahoru | #224
Počet lidí, kteří si myslí, že zvládnout 125 chopper je problém, je šokující.
Na rozdíl od motokol CBR a YBR některé ty chopříky vypadají jako motorky, ale opravdu nevím, proč by neměly brzdit a zatáčet.

(reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

19.3.2013 v 21:47 | Nahoru | #225

Zephyr-750 píše: Počet lidí, kteří si myslí, že zvládnout 125 chopper je problém, je šokující.
Na rozdíl od motokol CBR a YBR některé ty chopříky vypadají jako motorky, ale opravdu nevím, proč by neměly brzdit a zatáčet.

Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

20.3.2013 v 15:53 | Nahoru | #226
Hyosung nebrat. Ja jsem mel Suzuki Intruder 125 Suzuki Intruder 125 a byl jsem s nim fest spokojeny. Navic vypada silnejsi nez je Na nauceni doporucuju.

edit> link

Naposledy editováno 20.03.2013 16:03:18

(reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

20.3.2013 v 15:58 | Nahoru | #227

Zephyr-750 píše: Počet lidí, kteří si myslí, že zvládnout 125 chopper je problém, je šokující.
Na rozdíl od motokol CBR a YBR některé ty chopříky vypadají jako motorky, ale opravdu nevím, proč by neměly brzdit a zatáčet.



Vis jak... to nekdy nejaky 'zaruceny expert' vypustil z huby a ted to vsichni papouskuji aniz by a) na chopperu nekdy sedeli b) pochopili o cem jizda na chopperu je ('miluju' napr. dotazy jestli nejsem na chopper jeste mlady).

Mnou zminovany Intruder mel brzdy docela ostre a polomer zataceni ze vseho nejvic zavisel na me odvaze jak moc se s nim do te zatacky 'polozit'.

Naposledy editováno 20.03.2013 15:59:52

1 reakcí na tento příspěvek Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

20.3.2013 v 16:02 | Nahoru | #228
Nevim, jestli to jeste na osme strance ctes

Zena mela Suzuki GS 500 a taky se toho bala (nechapu proc). Taky najela za sezonu jenom asi 500 a pak jsme motorku prodali. Ted ma Duke 125 - za sezonu najeto asi 4000 a uz to zacina vypadat jak jezdeni. Takze jo, tohle asi je cesta.

Nevim, kolik do toho hodlas vrazit. Pokud mas penize, tak nejlepsi 125 je ted Duke 200 A pravdepodobne jeste lepsi bude Duke 390 nebo pak mozna Ninja 300 ci CB(R) 250 - ale ty uz jsou hodne tezky - i kdyz v testech neco blaboli o tezisti a tak - asi by to chtelo se svezt.

Pocitej, ze pokud budes jezdit, tak ti po sezone pripadne 125 slaba a budes chtit silnejsi (vyzkouseno a to si fakt neumim predstavit, ze by nekdo jezdil jeste pomalejc nez moje zena). Proste predjet v kopci traktor je adrenalinovej zazitek. 250 ma teoretickou sanci vydrzet dve sezony, ale tezko takhle od stolu hadat. Osobne si myslim, ze bych na 250 stacil pri normalni vyjizdce kamosum na velkejch motorkach - ale ti uz jezdi vsichni na dedka - bezna cestovka asi tak 120 - coz si myslim, ze je tak nejak standard u vyklidnenejch paprdu.

Vykonu bych se nebal - spis budes zapasit s kilama. Specialne ty maly motorky v nizkejch otackach nejedou vubec (ve vysokejch trochu) - takze staci hodit vyssi kvalt a hned to bude jeste vydechlejsi nez vydechly.

Doporucuju nejakou motoskolu - pokud to myslis vazne (jestli to uz nekdo nepsal).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

20.3.2013 v 16:08 | Nahoru | #229

phobos píše: Pocitej, ze pokud budes jezdit, tak ti po sezone pripadne 125 slaba a budes chtit silnejsi (vyzkouseno a to si fakt neumim predstavit, ze by nekdo jezdil jeste pomalejc nez moje zena). Proste predjet v kopci traktor je adrenalinovej zazitek.



Z vlastni zkusenosti potvrzuji nicmene pak je tu jeste druha moznost, ze kdyz se bude zuby nehty snazit skamaradit s 500 jen aby se nemusela stydet za 125 pac to je 'motorkare nedustojne', tak ji to nemusi vydrzet ani jednu sezonu a jednou provzdy s tim sekne Pokud se pro zacatek neciti na 500, tak smele do 125. Muj nazor podporeny osobni zkusenosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

20.3.2013 v 16:11 | Nahoru | #230

Tom.Rossi píše: Z vlastni zkusenosti potvrzuji nicmene pak je tu jeste druha moznost, ze kdyz se bude zuby nehty snazit skamaradit s 500 jen aby se nemusela stydet za 125 pac to je 'motorkare nedustojne', tak ji to nemusi vydrzet ani jednu sezonu a jednou provzdy s tim sekne Pokud se pro zacatek neciti na 500, tak smele do 125. Muj nazor podporeny osobni zkusenosti.



Prave proto si myslim, ze moderni 250 je idealni cesta - pokud jsou na to penize. Duke 200 je uplne stejna motorka jako Duke 125 (vazi na kilo stejne) - jenom ma upravenej motor a skoro dvakrat tolik koni.

1 reakcí na tento příspěvek Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

20.3.2013 v 16:12 | Nahoru | #231
Ale taky si myslim, ze vzdat to po 500 najezdenejch km je taky dost brzo. Zkusil bych najet aspon tak 2000 a projit tu motoskolu nez bych se rozhodnul motorku prodat.

500 najezdim za vikend a ne za sezonu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

20.3.2013 v 17:54 | Nahoru | #232

bill56 píše: synku,takže předkopy tam dal majitel stroje,debilní říditka se daj vyměnit,ale můžu říct že po dvoch strojích jseš prostě jednička vem si to jak chceš

neříkám že to nejde viměnit ale faktem je že většina choperu to tak má a boužel stav kdy má člověk nohy vepředu a řídítka vlaštovky na ovladatelnosti nepřídá jasně viděl jsm chlapi co i rozvěšení ják mokrý prádlo lítali zatáčky rychlej a čistěj jak já ale ženský z nulovíma skušenostma se bude tutově jezdit líp na něčem kde je klasickej posed

(reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

20.3.2013 v 19:12 | Nahoru | #233

droud píše: neříkám že to nejde viměnit ale faktem je že většina choperu to tak má a boužel stav kdy má člověk nohy vepředu a řídítka vlaštovky na ovladatelnosti nepřídá jasně viděl jsm chlapi co i rozvěšení ják mokrý prádlo lítali zatáčky rychlej a čistěj jak já ale ženský z nulovíma skušenostma se bude tutově jezdit líp na něčem kde je klasickej posed

taky jsem vlaštovky sundal,dal rovné,taky jsem nahodil přepáčko a jízda i pocit z ní je prostě nádhera....jde o to co si kdo představuje pod pojmem klasický posed,jasně,mám najeto víc km a dokážu si motorku upravit dle sebe,ale říkat holce,jak tady někdo,že čopr je na pikaču,že to není motorka,tak to je omezenost pisatele,jak holka vymění vlaštovky za relatívne rovné říditká,tak se bude divit jak se ji bude jezdit

Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

20.3.2013 v 19:14 | Nahoru | #234
myslím, že tu už psala, že řídítka má rovný

1 reakcí na tento příspěvek Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

20.3.2013 v 19:32 | Nahoru | #235
Co zkusit Virago250?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

21.3.2013 v 09:43 | Nahoru | #236

Haesty píše: Co zkusit Virago250?



Jak uz tady nekdo psal - na zacatek je urcite lepsi neco, na cem se sedi jak na motorce.

Jinak jsem byl docela prakvapenej, ze to vazi jenom 137kg (sucha) - coz je urcite plus.

(reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

21.3.2013 v 09:47 | Nahoru | #237

phobos píše: Ale taky si myslim, ze vzdat to po 500 najezdenejch km je taky dost brzo. Zkusil bych najet aspon tak 2000 a projit tu motoskolu nez bych se rozhodnul motorku prodat.

500 najezdim za vikend a ne za sezonu.



Njn, ale kdyz se tech 500km vyslovene trapis, tak je to vic nez dost. Ja jsem kuprikladu pred prvni vyjizkou sbiral odvahu krouzenim po nevyuzivanem parkovisti. Nejdriv opatrne rozjezdy s naslednym zastavenim, pak kolecka nebo osmicky a az jsem byl schopen bez premysleni radit alespon N-1-2-3-2-N, tak jsem si troufl do provozu a to jeste s predem naplanovanou trasou tak, abych neplival krev kvuli velkemu provozu.

(reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

21.3.2013 v 10:03 | Nahoru | #238

phobos píše: Prave proto si myslim, ze moderni 250 je idealni cesta - pokud jsou na to penize. Duke 200 je uplne stejna motorka jako Duke 125 (vazi na kilo stejne) - jenom ma upravenej motor a skoro dvakrat tolik koni.



To uz je vicemene ze zadele v riti jestli 125 nebo 250, ale pokud ma fedry, tak podle me radeji slabsi. Pro pocit. A proc ji podbizet jiny druh motky nez o jaky ma evidentne zajem? Z toho co pise v uvodnim prispevku se zhlidla v chopperech. Takze Duke asi nebude pro ni to prave orechove.

Chlopi nechopperacti nechte uz jednuc provzdy te agitace proti chopperum Navic opravdu nevim co kdo vidi nepohodlneho na nizkem posezu s nohama dopredu. Jestli muze byt na chopperu neco nepohodlne, tak leda posez s rukama vysoko nad hlavou, ale to neplati obecne neb ve standardu jsou choppery osazovany obvykle 'vlastovkami'.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

21.3.2013 v 11:20 | Nahoru | #239

drippera píše: Přesně tak...
Jasněnko! Vykašli se na choppery, motorky, které už jenom k vůli posezu nebudeš mít nikdy 100% pod kontrolou, srojky kterým nefunguje podvozek, který nebrzí, na hovno se ovládají a sedí se na nich jako na hajzlu!

vážně se koukni po něčem nahatým,nebo sportovním, stačí jakýkoliv hodný strojek, který funguje tak jak má, který sevřeš koleny a opřeš se v mírném předklonu do řidítek a který ubrzdíš jedním prstem!

Věř mě...

Přeju hodně trpělivosti, málo pádů a co nejvíce úspěchů v jedné stopě!



A japatože nesevřeš choppera koleny? To asi nebude chopperem. Kolik chopperů jsi sedlal, že tak přesně víš, že žádný nebrzdí a nefunguje žádnému podvozek, na hovno se ovládají atd? Posez jako na hajzlu osobně shledávám nadmíru pohodlným. Mě zas přijde na palici jezdit v předklonu a se zakloněnou hlavou. Ale každého věc. Každý kolem motorek má hubu plnou svobody, ale běda když někdo sedlá jiný typ mašiny než on. To je pak řečí jak jediná správná víra je naháč, silnice a já nevím co. Jezdi si na čem chceš a respektuj volbu ostatních jakkoliv to není tvůj šálek čaje. K přání v poslední větě se přidávám!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

21.3.2013 v 11:28 | Nahoru | #240

Tom.Rossi píše: A japatože nesevřeš choppera koleny? To asi nebude chopperem. Kolik chopperů jsi sedlal, že tak přesně víš, že žádný nebrzdí a nefunguje žádnému podvozek, na hovno se ovládají atd? Posez jako na hajzlu osobně shledávám nadmíru pohodlným. Mě zas přijde na palici jezdit v předklonu a se zakloněnou hlavou. Ale každého věc. Každý kolem motorek má hubu plnou svobody, ale běda když někdo sedlá jiný typ mašiny než on. To je pak řečí jak jediná správná víra je naháč, silnice a já nevím co. Jezdi si na čem chceš a respektuj volbu ostatních jakkoliv to není tvůj šálek čaje. K přání v poslední větě se přidávám!


Ale on nenapsal, nikdo nejezděte na čoprech, jen vyjmenoval nějaké objektivní rozdíly mezi čopry a ostatníma motorkama. To ty máš problém, když někdo čopry kritizuje
Jinak, samozřejmě že nějak brzdí a podvozek nějak funguje a maj nějakou ovladatelnost, ale uznej že průměrnej čopr je ve všech těchto kritériích horší než průměrnej naháč
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist