globalmoto_kveten





Téma: Kamioňáci
 
6.3.2013 v 20:23
Tak se nám udělalo hezky a na silnice vyrazily motorkáři a ač jsem jeden z nich (yamaha fazer 1000)tak mě nedávno jeden pěkne vyděsil když mě předjížděl velkou rychlostí! Až do teď než jsem začal jezdit kamionem sem si vůbec neuvědomoval jak rychle se dokáže přiblížit aniž bych ho registroval. Na druhou stranu když to vezmu zpětně já si na mašině dřív nepřipouštěl že ten předemnou o mě vůbec neví. Hold dvojí pohled, pro mě dost dobrá zkušenost. Jak jste na tom vy kolegové truckeři a motorkáři? Já když teď jedu na motorce tak si dávám velkej pozor hlavně na křižovatkách kde ten kamion je pomalej a dlouhej v autoškole by tě na jízdách měli posadit do všeho co jezdí abys si uvědomil rizika auta ,náklaďáku,motorky a vleku.(Fazer 1000,Mercedes actros,Iveco stralis,pit bike 150,S11, Zahradní rider)


Naposledy editováno 06.03.2013 20:43:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

25.5.2013 v 18:44 | Nahoru | #301
Everts72> A proč nejezdíš na manuál ?
Taky mi novej Actros celkem sednul. Je to snad první Mercedes co má dobře vyřešenou ergonomii.
Pro zajímavost: motorová brzda už nemá žádnou klapku ve výfuku a retardér je vodní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

25.5.2013 v 19:02 | Nahoru | #302
Antigos> Když sem jezdil s MP3 tak sem jezdil na manuál, mělo to totiž joystick pohodlně u loketni opěrky a navic MP3 řadila strašně, tam to byla skoro nutnost.

MP4 už řadí celkem pěkně ale to řazeni pod volantem neni tak pohodlne abych jezdil pouze na manual. Možna trochu škoda že nezustali u joysticku.

(reakce na) Kamioňáci

25.5.2013 v 19:11 | Nahoru | #303

Everts72 píše: Antigos> Když sem jezdil s MP3 tak sem jezdil na manuál, mělo to totiž joystick pohodlně u loketni opěrky a navic MP3 řadila strašně, tam to byla skoro nutnost.

MP4 už řadí celkem pěkně ale to řazeni pod volantem neni tak pohodlne abych jezdil pouze na manual. Možna trochu škoda že nezustali u joysticku.



Souhlas Power shift 2 generace za moc nestál mp4 už je na tom o něco lépe i když stále vyžaduje do řazení zasahovat. Pod tím volantem jde jen o zvyk. Kdo jezdil někdy opticruise tak to má pod kůží.

Kamioňáci

26.5.2013 v 00:25 | Nahoru | #304
To se člověk nestačí divit, jak jde ten vývoj dopředu. Udělat si v boudě jídelnu... já byl rád za lavici, na kterou se dalo jakžtakž natáhnout.
Ale zase ten hafec elektroniky, kam se člověk podívá - časovaná bomba.

Kamioňáci

26.5.2013 v 10:47 | Nahoru | #305
Jde asi o zvyk já s ním jel zatím jen párkrát, přes ty zrcadla je opravdu blbě vidět.Co mě říkal i kolega tak iveco 450 má lepší tah (s 24 tunama)než medvěd.

Kamioňáci

26.5.2013 v 11:39 | Nahoru | #306
O zvyk půjde každopádně. Jel jsem jednou s Magnumem a už bych do toho nesedl - jak se ta bouda na měchu na každém výmolu rozkýve, tak mám hned pocit, že se kymácí celá souprava a už se vidím v jedničce a v pangejtu.
Jinak ty špígle jsou zlo, o tom žádná. Z podobného důvodu jedu s ochcávkou, jen když fakt není zbytí - za ty přední sloupky se na křižovatce schová málem i Avie.

(reakce na) Kamioňáci

31.5.2013 v 20:50 | Nahoru | #307

valibuk píše: dej si osobákem třeba praha -plzeň a budeš velkým příznivcem zákazu předjíždění i u nás. když se dva kokoti dokážou předjíždět několik kilometrů,nelze se divit na každém přechodu na slovensko je cedule cca 3x5 metrů,kde je to napsaný a pro míň chytrý i namalovaný.

tak pro ty míň nebo víc chytrý jsem jel 2x přes makov a tam ŽÁDNÁ CEDULE o zákazu předjíždění na dálnicích NENÍ!!(koukal jsem i po obrázkách a taky nic!)

Kamioňáci

6.4.2014 v 18:54 | Nahoru | #308
Tak po zimě to začíná nanovo.Prosím kolegové motorkáři sory ale ten kamion z křižovatky neodjede tak rychle jak se zdá!

1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

7.4.2014 v 22:35 | Nahoru | #309
Ahoj lidičky , já za sebe musím prohlásit že jsem zdá se zatím narazil jen na fajn kamioňáky takže zatim pohodička .

Ale jednu věc u kamioňáků nechápu .
Jak je teďka v TV plno těch vybržďovačů co vybržďují kromě jinejch i kamiony tak proč když mají místo nárazníku ten hafec železa tak že jim ten zadek auta nezplanýrujou když to mam notabene i natočený že to předemnou zaříznul už jen pro ten dobrej pocit

P.S. na vojně jsem jezdil na černo s T 815 8x8 a nejezdil bych s tim ani za zlaty prase já z tý boudy skoro vubec nic neviděl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

7.4.2014 v 22:50 | Nahoru | #310

Machinegunner píše: Ahoj lidičky , já za sebe musím prohlásit že jsem zdá se zatím narazil jen na fajn kamioňáky takže zatim pohodička .

Ale jednu věc u kamioňáků nechápu .
Jak je teďka v TV plno těch vybržďovačů co vybržďují kromě jinejch i kamiony tak proč když mají místo nárazníku ten hafec železa tak že jim ten zadek auta nezplanýrujou když to mam notabene i natočený že to předemnou zaříznul už jen pro ten dobrej pocit

P.S. na vojně jsem jezdil na černo s T 815 8x8 a nejezdil bych s tim ani za zlaty prase já z tý boudy skoro vubec nic neviděl

Někdy loni jsem to viděl ve zprávách jak ten ruskej autobusák do nich schválně narážel, zrovna jsem si na to vzpomněl, jak jsem si toto přečetl.

(reakce na) Kamioňáci

7.4.2014 v 23:26 | Nahoru | #311
Horneťák900> Zděs:

Kamioňáci

8.4.2014 v 15:48 | Nahoru | #312
Máš recht kamera je dnesko skoro nutnost.Nejlepší je že před tebe vjede a když ho sundáš tak ještě vyleze ven a tváří se jako co je?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

8.4.2014 v 18:02 | Nahoru | #313

J.M.K. píše: Lubos92> Tento klip už jsem viděl před časem, je už docela "profláknutý".
V souvislosti s tím mně to ale připomnělo zkušenost známého, který před desítkami let měl nemilou zkušenost s Avií, která mu nedala přednost na křižovatce. Jelikož byl tehdy tlustý jako kadečka, tak se nekšíroval a to mu tehdy (v Š100L) zachránilo život - když viděl, že srážka je nevyhnutělná, tak stihl přeskočit na sedačku spolujezdce. Následoval náraz a dle jeho vyprávění byla celá levá polovina "hundrtky" zcela zdemolovaná, takže, kdyby byl připoutaný, neměl by šanci přežít.



uplne to vidim, tlustej chlap zapasovanej ve stovce... a v momente kdy mu do cesty vjede Avie....PRESKOCI na sedadlo spolujezdce...s takovejma reakcema mel jezdit F1 a ne se srat ve skodovce nekde uz to nehul.....

1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

8.4.2014 v 18:32 | Nahoru | #314
nějaká fota vašich mazliku?

Kamioňáci

8.4.2014 v 18:56 | Nahoru | #315
Cempa: Kamera je dnes nevyhnutností, sám ji využívám při svých cestách. Ne teda přímo kameru, ale mobila s aplikací DailyRoads pro Android, a jsem spokojen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

8.4.2014 v 19:05 | Nahoru | #316

Londoner píše: ...srat ve skodovce nekde uz to nehul.....



Po takové reakci Tebe bohužel musím zařadit mezi "Blbinkové rádobydiskutéry" a tím pádem žádnou diskusi dále rozvíjet nebudu. Pouze mne dovede vždy udivit-pobavit, jak leckdo umí odsoudit jako "nereálné" něco, co neviděl a nebyl toho přímým svědkem. Pouze Ti mohu potvrdit, že ač sám nejsem "kost a kůže", tak tohoto "přeskoku" v Š100 jsem schopen navzdory své invaliditě. Jinými slovy "soud" někoho, kdo Š100 nikdy neřídil a neví, o čem je řeč.

Kamioňáci

8.4.2014 v 19:38 | Nahoru | #317
Mám kameru tracer ale bohužel už podruhý na reklamaci kuli nabíječce, je to polskej šunt



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

8.4.2014 v 19:45 | Nahoru | #318

J.M.K. píše: Po takové reakci Tebe bohužel musím zařadit mezi "Blbinkové rádobydiskutéry" a tím pádem žádnou diskusi dále rozvíjet nebudu. Pouze mne dovede vždy udivit-pobavit, jak leckdo umí odsoudit jako "nereálné" něco, co neviděl a nebyl toho přímým svědkem. Pouze Ti mohu potvrdit, že ač sám nejsem "kost a kůže", tak tohoto "přeskoku" v Š100 jsem schopen navzdory své invaliditě. Jinými slovy "soud" někoho, kdo Š100 nikdy neřídil a neví, o čem je řeč.



no moje reakce nebyla ani tak na tu S100 ale na to, ze kdyz je krizovka (a mas zlomky sekundy na reakci) tak nekdo misto brzdeni/vyhybani se vyhodnoti situaci a jeste se stihne premistit na sedadlo spolujezdce.....

jo a ty jsi tu akci videl?

(reakce na) Kamioňáci

8.4.2014 v 20:22 | Nahoru | #319

Londoner píše: no moje reakce nebyla ani tak na tu S100 ale na to, ze kdyz je krizovka (a mas zlomky sekundy na reakci) tak nekdo misto brzdeni/vyhybani se vyhodnoti situaci a jeste se stihne premistit na sedadlo spolujezdce.....

jo a ty jsi tu akci videl?

viděl všechno,je od všech fochů,mluví všema nářečíma a na všechno má vtipnou historku ze života. tos nevěděl? a bez meziplynu neumí vůbec řadit,je to trucker teoretik

(reakce na) Kamioňáci

8.4.2014 v 22:43 | Nahoru | #320

cempa píše: nějaká fota vašich mazliku?



Tak jsem teda něco málo stahnul z mobilu:
Betonáž patek sloupů el. vedení:





Tohle taky, ale skrytej potůček na louce (auto cca. 30t a těžiště dost vysoko):

























Tady je vidět, jak to na metru dokáže ujet i při zapnutým 6x6 a všech redukcích:





Tady sport zvanej mix-surfing (aneb "neboj, jsou tam panely" ... ale bez štěrku):










A tady "muj" renďa ve skoro plný kráse:
Není správný formát url.
//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/15/218501_7.jpg


Naposledy editováno 08.04.2014 22:53:21

1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

8.4.2014 v 22:49 | Nahoru | #321
Páni dryfty s mixérem to nemá chybu
Jsem si vzpomenul na toho borce v Maďarsku co asi před 2 lety přeskočil kulaťák s kloubovým Ikarusem teda to musel bejt taky mazec

(reakce na) Kamioňáci

8.4.2014 v 22:52 | Nahoru | #322
Londoner> Já jsem právě reagoval na tu frázi "už to nehul" - netuším sice, co to konkrétně má znamenat, nicméně zpravidla to bývá "výkřik do tmy" od diskutérů, kteří jsou zahnáni do kouta a nevědí, jak dál, nebo se zkrátka nemají jak k věci vyjádřit a tak si alespoň infantilně rýpnou. Ovšem k věci - člověk v krizové situaci může reagovat různě a zde holt díkybohu řidiče včas napadlo nestarat se o řízení a pedály a rovnou se odrazit a přeskočit. A to mu zachránilo život, jelikož vyhnout se srážce nebylo možné. Samotnou srážku jsem sice neviděl, to ano, ale zdemolovaný vůz ano a mohu tak potvrdit, že řidič by skutečně nemohl vyváznout bez úhony.
Valibukovo rádobyvtipné poznámky, proložené podivnými barevnými "obrázky", jejichž významu jsem se dosud nedopátral (a je mně to jedno) a jednoznačné soudy, "vařené z vody", nemám zapotřebí komentovat - reakce provokatérů typu sqwer, cort apod. mne vážně nerozhodí.

1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

8.4.2014 v 22:53 | Nahoru | #323
Koukám Renolt
To mi připomnělo ten vtip .
Audi vymyslela pohon všech kol tak si to dali do znaku.
U Renoldu nevymysleli nic a taky si to dali do znaku

(reakce na) Kamioňáci

8.4.2014 v 22:57 | Nahoru | #324
Machinegunner> "Kloubový Ikarus"... to mně připomnělo dobrou hlášku, když jednou před lety v tom pořadu (název si nevybavuji), kde se J. Krampol ptal náhodných kolemjdoucích na různé otázky, byla otázka "Kdo byl první bájný letec?". A jeden klučina odpověděl: "Tak teď si to pletu s autobusem... jeden byl Ikaros a druhej Ikarus."

(reakce na) Kamioňáci

8.4.2014 v 23:01 | Nahoru | #325

Machinegunner píše: Koukám Renolt
To mi připomnělo ten vtip .
Audi vymyslela pohon všech kol tak si to dali do znaku.
U Renoldu nevymysleli nic a taky si to dali do znaku



Hele, Audi náklaďáky nevyrábí, ani celej koncern VW. A díky bohu. Jinak Ti musim říct - tohle jsou docela blbý situace, do kterejch byses dostal s náklaďákem jakýkoliv výroby a s některejma ještě mnohem dřív. Jezdim občas i s populárníma Scaniema (taky mixy) a s čistým svědomým musím říct, že tenhle Renault Kerax je poměrně král. Ty Scanie stojí za vyli*p*del, leč jsou výkonější a novější. Ale jinak auta k hovnu. Jezdil jsem i starýma MANama a i ty, řekl bych, ty Scanie předčí. Aspoň co se betonování týče. Jinak nemůžu moc srovnávat ...

Kamioňáci

8.4.2014 v 23:13 | Nahoru | #326
Abych uvedl na pravou míru - Renault Kerax 6x6 (10 kol), dCi 370 koní, poh. hmotnost 14 220 kg, buben a nástavba německej Stetter na 7 m3, čili cca. 16 tun betonu - tzn. 14,22t auto, 16t náklad, 0,5t voda (500l nádrž). Dohromady 30 720 kg.

Naposledy editováno 08.04.2014 23:17:30

2 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

8.4.2014 v 23:20 | Nahoru | #327
Já s velkejma vozama moc zkušeností nemám .
Na vojně Tatra 815 8x8 koní nevím kolik to mělo.
BVP 1 cca 16 tun cca 500 koní

a v práci ještěrka cca 90 koní motor 3 litry diesel váha 5,5 tuny prázdnej skoro 8 tun plnej .
Sakra vždyt to važí jako slon tak proč se tomu řika ještěrka ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

8.4.2014 v 23:25 | Nahoru | #328
Machinegunner> Mě by zase zajímalo, kolikpak má takovejhle (a taky i nějakej jinej) náklaďák krouťák ... ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

9.4.2014 v 08:46 | Nahoru | #329

Piwell píše: Machinegunner> Mě by zase zajímalo, kolikpak má takovejhle (a taky i nějakej jinej) náklaďák krouťák ... ?

tak to vím docela přesně. náklaďák má mnoho krouťáku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

9.4.2014 v 08:51 | Nahoru | #330

valibuk píše: tak to vím docela přesně. náklaďák má mnoho krouťáku.



Tak to jo, dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist