globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zlaa zkušenos,pomoc
2.3.2013 v 16:21
čau chlapy tak sem si myslel že sem našel servis,kde mi vyřešej problem z spotřebou oleje a startem, šlo jen o gufera ventilu a sinchronizaci karbecuu,nakonec mi řekli že motor je mrtvej že z 5000 to pujde na 25 pak35000 a ještě nebudu mit nove rozvodove řetězy, nakobnec sem si mašinu vzal a zjistil že valce a veškere poznatky byli lžive a nevratil mi karbece ve kterem zaměrně poškodil membranu,, a kde tvrdil že je mam prodat a k motorce nedavat takže motorka doma leži rozebrana a shanim tu membranu jelikož mě oprava a cele smotovani bude stat dost peněz,jinak dle mechanika pitomce valce byly vydřene na hlinik a musej do německa gufera ventilu v haji zapalovaci civky mrtve rozvodove řetizky vytahane a nelze našponovat,plus karbec kterej zničil a přestřihana elektryka k motoru takže mam radost a to sem dostal vyhružky pokavat mi to da někdo do cajku a budu to řešit jakymkoliv spusobem tak mě daj pravnikum atd jinak ma zajimavou minulost musim dořici ,takže opravaře u Loun konkretně ve smolnici nebrat a kdyby měl někdo tu membranu nebo jakakoliv pomoc byl byc rad
diky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zlaa zkušenos,pomoc

2.3.2013 v 18:44 | Nahoru | #1
Bigrider> Jen tak mimochodem.
1/ Kolik jsi už udělal motorů, že jsi si jistý neseriózností servisu?
2/ Jaké máš zkušenosti, když ti připadá jako zločinec každý, kdo ti doporučí GO?
3/ Můžeš specifikovat jak jsi měřil válce a došel k názoru, že nikasil je v pořádku?
4/ Měl jsi předtím rozebrané karburátory, když tvrdíš, že memmbrány byly záměrně poškozeny?
5/ Jakým přístrojem jsi měřil cívky, že víš, že servis kecal?
6/ Znáš servisní limity rozvodových řetězů a napínáků, když jsi si jistý, že jsou dobré?
atd., atd....

Z tvého profilu je zřejmé jen to, že máš zřejmě první motorku a nejvíc tě zajímá, jak otevřít výfuky, aby to dělalo chlapský bordel
A že v 29 letech neumíš česky, což také o něčem vypovídá.
Ale jsi BIG RIDER

Za ta léta, co se pohybuju kolem motorek mám dojem, že hlavní důvod tvého rozčilení je ve skutečnosti navrhovaná částka za opravu.
35 000,- Kč za nový nicasil, kroužky, napínáky rozvoďáku, cívky, repasi karburátorů, gufera, atd. není nijak přehnaná suma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zlaa zkušenos,pomoc

2.3.2013 v 19:08 | Nahoru | #2
docent> No já nejsem mechanik,ale válce vydřený na hliník To by asi dlouho nevrčelo ne?

Naposledy editováno 02.03.2013 19:09:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zlaa zkušenos,pomoc

2.3.2013 v 19:18 | Nahoru | #3

docent píše: Bigrider> Jen tak mimochodem.
1/ Kolik jsi už udělal motorů, že jsi si jistý neseriózností servisu?
2/ Jaké máš zkušenosti, když ti připadá jako zločinec každý, kdo ti doporučí GO?
3/ Můžeš specifikovat jak jsi měřil válce a došel k názoru, že nikasil je v pořádku?
4/ Měl jsi předtím rozebrané karburátory, když tvrdíš, že memmbrány byly záměrně poškozeny?
5/ Jakým přístrojem jsi měřil cívky, že víš, že servis kecal?
6/ Znáš servisní limity rozvodových řetězů a napínáků, když jsi si jistý, že jsou dobré?
atd., atd....

Z tvého profilu je zřejmé jen to, že máš zřejmě první motorku a nejvíc tě zajímá, jak otevřít výfuky, aby to dělalo chlapský bordel
A že v 29 letech neumíš česky, což také o něčem vypovídá.
Ale jsi BIG RIDER

Za ta léta, co se pohybuju kolem motorek mám dojem, že hlavní důvod tvého rozčilení je ve skutečnosti navrhovaná částka za opravu.
35 000,- Kč za nový nicasil, kroužky, napínáky rozvoďáku, cívky, repasi karburátorů, gufera, atd. není nijak přehnaná suma.



Hele, DOCENTE, ty seš nějakej chytrej ne?
On odvezl motorku do servisu kvůli spotřebě oleje, oni mu jí vrátili rozebranou v krabicích s chybějícími díly a s rozstříhanou elektrikou a ty se ho ptáš jestli umí měřit sílu nikasilu?
Co to tady meleš za hovna? Neděláš ty náhodou pro tu onu podařenou firmu a nechceš náhodou tvrdit, že už to v tomto stavu přivezl do servisu?

Naposledy editováno 02.03.2013 19:25:59

(reakce na) zlaa zkušenos,pomoc

2.3.2013 v 21:47 | Nahoru | #4
docent> ahoj tak co se tyče valcu,ty sem dal do servisu tam mi potvrdily že sou v cajku,co se tyče membrany ty mi sam ukazoval a do oči mi tvrdil že sou v pohodě a po dveu dnech tomu tak nebylo,a to sou na oko vidět že je prodřenaa,co se tyče napinaku ty nevim ale nejdřiv mi bylo tvrzino nove řetizky a potom zase že ne ale ty necham zjistit,a prvni mašinu nemam
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
demontáž motoru Intruder vs 750 z r... Suzuki VS 750 Intruder maf26 2 20.5.2020 v 13:49 kutil1
Zapojení stojanu Suzuki VS 750 Intruder Pičma 0 16.5.2020 v 20:44 Pičma
Laďák vs originál [1, 2] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Suz... HrnčířKraus 33 24.7.2019 v 11:47 DrDNA01
Dílenský manuál na VS 750 Intruder ... Suzuki VS 750 Intruder Pičma 6 13.11.2018 v 14:42 Mocnář666


TOPlist