bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Baterka
24.2.2013 v 17:32
Zdárek tady,
dnes jsem nevydržel a šel do garáže odstrojit od plachty a všeho kolem svého krasavce.
Nahodil baterku 12V-7,5Ah,,,kterou jsem přez zimu udržoval,,,a mašinu startoval ale ne chytnout a na počtvrté byla již baterka hotová.Připojil jsem baterku co používá malej v autíčku od PegPerega,je to předělané na autobateriu 12V-45Ah a mašina chytla na drc potom si jenom brumlala a já se zaposlouchal do krásného zvuku motoru.
Mám dotaz,že by byl takový rozdíl 12V-7,5Ah o proti co tam má být 12V-10Ah ???
Borec co mě to prodal,,,v létě,,,tam dal HAZE AGM 12V-7,5Ah a za tu dobu nebyl problém ale jak je chladněj už to asi nestačí,baterka je rok stará.
Ano má tam být YUASA YT12-B4 ale ta je sakra drahá.
Pánové co tam máte vy ,musím jít do té YUASA nebo je možný i jiný tip kde dodržím jak hodnoty 12V-10Ah a samozřejmě i rozměr baterky.
Děkuji za rady.

ZDAR BLÍŽÍCÍ SE JARU A NAŠIM VYJÍŽĎKÁM.

Baterka

24.2.2013 v 18:01 | Nahoru | #1
Co sem koukal tak ta Yuasa má 11Ah, takže to oproti 7,5 určitě rozdíl bude... Při dodržení hodnot samozřejmě jiný tYp baterky problém nebude.

PS: kruciprdel chlapi, tip a typ fakt není to samý

Baterka

24.2.2013 v 18:04 | Nahoru | #2
Koupil sis opicu, tak musis mit na banany. Jako ta yuasa tam nemusi byt, muzes tam dat jakoukoliv znacku, jen ten kod YT12-B4 by mel byt stejny. Muzes tam dat i silnejsi, treba 14Ah, jen je potreba, aby se ti rozmerove vesla do masiny a taky pozor na to, kde ma plus pol a minus pol, aby si pak nemusel prodluzovat kabely. Ja teda nevim, co je sakra draha, ale okolo 1800 kc musis sehnat a kdyz se o ni budes radne starat, tak ti musi vydrzet aspon 3-4 roky. Ja jsem koupil masinu kde byla exide mam ji uz rok a pul a buh vi jak dlouho uz v te motorce je. Nejak zvlast jsem se o ni nestaral, az jednou jsem se podival na stav kyseliny a ejhle ona sucha. Tak jsem si sehnal kyselinu do baterky dolil a pro jistotu koupil novou baterku varta. Pocital jsem, ze pujde kazdou chvili do kytek. Jenze ona stale drzi a startuje jako diva, coz me na jednu stranu tesi, ale na druhou stranu sere, protoze za chvili mi skonci zaruka na te nove, co lezi jeste nenalita zabalena v garazi. Tak dobre vyber, hrabni do penezenky a kup tu co tam ma parametrove byt, znacku si zvol podle sebe, ty ceny jsou skoro stejne.

Baterka

24.2.2013 v 18:05 | Nahoru | #3
Musí ti sedět poloha kontaktů, kapacita a rozměry. Vybírej baterku s co největším startovacím proudem.

Baterka

24.2.2013 v 18:20 | Nahoru | #4
Podle mě je lepší koupi jednu Yuasu než dvě mrtky za rok. a kupit to co je v manuálu

Naposledy editováno 24.02.2013 18:22:27

1 reakcí na tento příspěvek Baterka

24.2.2013 v 18:22 | Nahoru | #5
Zdárek tady,
dnes jsem nevydržel a šel do garáže odstrojit od plachty a všeho kolem svého krasavce.
Nahodil baterku 12V-7,5Ah,,,kterou jsem přez zimu udržoval,,,a mašinu startoval ale ne chytnout a na počtvrté byla již baterka hotová.Připojil jsem baterku co používá malej v autíčku od PegPerega,je to předělané na autobateriu 12V-45Ah a mašina chytla na drc potom si jenom brumlala a já se zaposlouchal do krásného zvuku motoru.
Mám dotaz,že by byl takový rozdíl 12V-7,5Ah o proti co tam má být 12V-10Ah ???
Borec co mě to prodal,,,v létě,,,tam dal HAZE AGM 12V-7,5Ah a za tu dobu nebyl problém ale jak je chladněj už to asi nestačí,baterka je rok stará.
Ano má tam být YUASA YT12-B4 ale ta je sakra drahá.
Pánové co tam máte vy ,musím jít do té YUASA nebo je možný i jiný tip kde dodržím jak hodnoty 12V-10Ah a samozřejmě i rozměr baterky..................................................................................................................................................................................................................................................
dej tam co tam patří a nemudruj
YUASA YT12-B4

Naposledy editováno 24.02.2013 18:24:41

(reakce na) Baterka

24.2.2013 v 20:49 | Nahoru | #6
panTerek,,,omluva za tip-typ nějak to při psaní uteklo a kontrola selhala.

Jasné že hodnoty dodržím ale já koukal na tu Yuasu za skoro 3000kč a ne za 1800kč to je jiná cena a v tom není problém.

Díkes za rychlé odpovědi.

Baterka

25.2.2013 v 06:05 | Nahoru | #7
Musíš si uvědomit, že baterie, která není schopná dát dostatečný startovací proud, ať už proto, že neni v kondici, nebo proto, že má menší parametry než požadované sice může roztočit startér, ale pokles napětí je takovej, že už nedokáže dát dostatečnou jiskru na svíčce - takže motor sice točí, ale nechytne - až ji vymlátíš úplně. Takže potřebuješ baterii o dostatečné kapacitě v Ah i o dostatečném startovacím proudu v A. Nejlepší je dát tam co největší Ah co se vejde do kastlíku a při stejných Ah vybrat tu s největším startovacím proudem v A. Pokud máš předepsaných 10 Ah a vešla by se třeba i nějaká s 12 Ah tak ji tam klidně dej, ale slabší určitě ne.

Baterka

25.2.2013 v 06:44 | Nahoru | #8
Zdar Má tam být GS .... koupit se dá např v Yamaze HK okolo 2000,- hlavně je potřeba hlídat startovací proud,v moji mašině byla klasická obyč baterka když jsem jí koupil, teplej motor dobrý ale za studena jsem prostě nenastartoval. Po výměně za GS paráda. překvapila mne Varta za vyšší cenu byl startovací proud hluboko pod gs, yuasou atd

http://shop.motocent...erie&x=0&y=0

Baterka

25.2.2013 v 11:51 | Nahoru | #10
Teď jsem to psal o téma vedle - nenič si na jaře baterku studeným startem motoru.
Pomož si startovacími kabely a baterka ti pak vydží víc sezon. Jednoduché...

Baterka

25.2.2013 v 14:49 | Nahoru | #11
tady je náhrada za supr peníz
nechápu proč tam perou VRLU
eshop.micronix.cz/akumulatory-a-baterie/motobaterie/yuasa/yb10l-a2.html

Naposledy editováno 25.02.2013 14:53:35

1 reakcí na tento příspěvek Baterka

25.2.2013 v 15:03 | Nahoru | #12
Taky záleží jestli náhodou nemá baterku naležato, jak jsem to u nějakého drakouše viděl... pak by klasická nebo nalejvaná byla poněkud problém

Baterka

25.2.2013 v 15:08 | Nahoru | #13
7,5 a 10Ah je 25% to je docela dost hlavně ten startovací proud bude o dost slabší.
7,5Ah +- má mladá v 250 a je to taktak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka

25.2.2013 v 15:14 | Nahoru | #14

OndrasHodek píše: Taky záleží jestli náhodou nemá baterku naležato, jak jsem to u nějakého drakouše viděl... pak by klasická nebo nalejvaná byla poněkud problém


o poloze nic nepsal

Naposledy editováno 25.02.2013 16:54:34

(reakce na) Baterka

25.2.2013 v 15:27 | Nahoru | #15
radar535: AGM je jedna varianta VRLA akumulátorů Ta druhá jsou gelovky.

(reakce na) Baterka

25.2.2013 v 16:53 | Nahoru | #16
edit ,,,,
dík za info

Naposledy editováno 25.02.2013 16:55:59

Baterka

26.2.2013 v 11:14 | Nahoru | #17
david1: stačí, když sem hodí údaj CCA ze staré a nové baterky a uvidíme. Protože dojmy jsou jinak jen dojmy.
Stejná VARTA (Ah, rozměry, označení...) o 3 roky novější má místo původního CCA 140 Ah teď už krásných 190 Ah. Je to klasika otevřená olověnka se "špuntíky".

Baterka

26.3.2013 v 19:47 | Nahoru | #18
Tak abych to dotáhl do konce,koupil jsem FIAMM STORM 12V 11Ah 180A AGM technologie za 1100Kč.
Sedí tam jak přibitá.
Hodil jsem ji do mašiny a start v -3 stupních chytla na drc.
Tak doufám že jsem neprohloupěl a baterka něco vydrží.



Baterka

27.3.2013 v 18:34 | Nahoru | #19
Baterku nekupuj u prvního na koho trefíš, ale prohlídni si více nabídek. S YUASU půjdu letos do deváté sezony. Ty rozdíly v Ah nemusí být směrodatné důležitý je jaký dokáží dát startovací proud. Já mám YB 16B-A, která patří k nejdražším a ta se nechá najít za 1600.- Kč, ty 3000 je přehnané.

Naposledy editováno 27.03.2013 18:39:23

Baterka

5.5.2013 v 23:13 | Nahoru | #20
vzhledem k tomu že už je květen tak asi nemá cenu to komentovat,už jsi to asi vyřešil,tak jen pro zajímavost http://altmanmoto.c...971.html?cPath=912_5
koupil jsem tuhle,je to prakticky stejná jako doporučená a zatím naprosto v poho,i při prvním startu po zimě kdy se motka dost trápila než naskočila,tak baterka nezaváhala,a cena super za gel,otázka je kolik sezon vydrží.

Baterka

6.5.2013 v 10:09 | Nahoru | #21
hlavně to sem pak napiš, protože "gel" už dnes vyrábí kdekdo a tomu přesně odpovídá vysoký počet náhle mrtvých baterek během sezóny nebo podstatně snížených startovacích proudů po zimě
lepší dobrá klasika než "gel" s nálepkou slavné značky, kterou mezitím koupil kdoví kdo a tomu odpovídá kvalita

Baterka

8.5.2013 v 12:57 | Nahoru | #22
...ano baterku jsem vyřešil,psal jsem o několik příspěvků výše i s foto.
...FIAMM STORM 12V 11Ah 180A AGM technologie za 1100Kč.
...zatim v pohodě startuje na drc.
...každopádně děkuji za rady
...krásným vyjížďkám ZDAR.
...j.pajinek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
xvs 650 karburátor Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic mlukes 8 6.3.2024 v 19:22 Kropikkk
přídavná světla dragstar Yamaha XVS 650 Dragstar Classic spajda5158 3 15.9.2023 v 20:54 Rooks
Držák náhonu tachometru Yamaha XVS 650 Dragstar Classic p.benne 0 15.8.2023 v 12:25 p.benne
sedlo spolujezdce Yamaha XVS 650 Dragstar Classic kukal 11 2.6.2023 v 05:59 kukal


TOPlist