Kdo mate zkusenosti s vyse uvedenymi stroji, napiste mi tu prosim nejake praktice poznatky a zkusenosti. Vybiram spise do silnicniho provozu s obcasnou navstevou dromu.
Temata k desine jsem prolezl, ale dozvedel jsem se jen, ze dost rychle vadnou brzdy a dale, ze honda je hujda, coz byl dulezity poznatek!
Jak je to tedy s chovanim v zatackach? V nekterych testech se pise, ze kawa je takova neochotna a musi se s ni clovek vic prat..? Dale mne zajima, zda bez uprav pasuji na tento model brzdy z R1?
Vim, ze R1 ja takova dobre fungujici motorka, ale hledam neco novyho na otestovani, ale na druhou stranu, nerad bych neco, co funguje jen na dlouhych rovinkach a pri wheelie. Proste neco do horskych vracecek na takoveto domaci zvykani, jestli mi rozumite...
diky
Naposledy editováno 20.02.2013 11:38:28
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R vs. R1 (obě 07)
a ty jsi zrovna rocnik 06/07 nemel moznost povodit?
e: jinak r1 rn12 znam dost dobre....je v pohode, ale zrejme to nebude takova divocina...
Naposledy editováno 20.02.2013 15:05:12
SLEEPER píše: Bubrak-ZX10R> ono prave ta 2. ganerace u ninji ma byt uz takova uhlazenejsi, takze uz to takovy "nejdriv nic a potom peklo" pravdepodobne nebude...
a ty jsi zrovna rocnik 06/07 nemel moznost povodit?
e: jinak r1 rn12 znam dost dobre....je v pohode, ale zrejme to nebude takova divocina...
ja ji jel jen jednou, kdyz sme vyrazili s kamosem do Pisku, kde ji chtel koupit. tak me poprosil at ji projedu, jako jestli je v poradku, tak sem si vymrsk svoji dosavadni maximalku 318km/h na dalnici u Pisku, jelo to nehorazne, hlavne kolem tech 280-290 to tahlo lip nez ta moje (vsude jinde dost podobne), ale ted mi trochu vrta v hlave jestli nemela kratsi prevod treba protoze ted mi s -1 zubem vepredu jede ta moje asi stejne kolem tech 280-290 (i kdyz ma 80tis najeto)... zkusim to zjistit, to by zmenilo moje poznatky
jestli si psal, ze si mel K6 a chces neco silnejsiho, tak mi prijde ze ZX10 04-07 jede nahore podobne jako K5/6, jen K5/6 ma vyrazne silnejsi spodek a skoro nez ZX10 06 bych uprednostnil K5/6, tudiz pokud si psal ze chces neco silnejsiho, tak pak fakt az ZX 08. R1 07 sem myslim kostil v Brne pri Yamaha-Day v 2007, pak taky 2009, ta me zklamala (krom zvuku, ten je originalni peknej), nicmene nevim uz co psat, jak psal nerd tak samo hrozne zalezi na gumach a nastaveni, ja kolikrat nazuju nejaky lepsi gumy (treba skoro novy z dromu za pulku penez ) a hned mam jinou motorku, a tim je to zajimavy, ze vlastne nejezdim furt na ty samy, i kdyz je to ta sama
nevim no, me se do 06 nechce, ale vidim tu ze kdo ji ma, tak je nadmiru spokojenej, je proste klidnejsi, trochu ke K6 nebo i R1, 04 je agresivita v cisty nefiltrovany podobe a hlavne me porad hrozne bavi na ty motorce jezdit, kamkoliv jakkoliv daleko, pisu to casto.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35624 | Včera v 22:01 Veverčák |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16330 | 14.5.2024 v 07:38 SPIJKER |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |