Žíznivý tříválec,nebo nervozní 4válec??
O spolehlivosti se asi nemá smysl bavit,záleží na jednotlivém kusu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
verybusy píše: To máš asi pravdu,tahle skupinka je většinou daleko ve zpětných a vymyká se i co se týče srvisu.... Na benzínce pravda stojí skromně opodál,tudíž je potřeba definovat tu "elitnost". Nicméně na machrování jsou tu jiný stroje,než výše jmenované-DB7 Delirio (skvost,kterej zase kulhá místy na silnici),dejme tomu SF a pár dalších.Brutalka je vzhledově taková pojaponštělá,tou už je zajímavější Tuono V4.Novýho Zeda bych taky nezatracoval,prej funguje báječně,vzhledově se mi líbí i Monster 1100 Evo....
Delirio je DB6 se vzducháčem.Nejdřív litr,pak jedenáctset a garantuju ti,že na silnici(myslim okresku) se rozhodně neztratí,protože než tu tvojí gejšu rozmotáš,už bys na týhle brzil do další zatáčky
S tou Brutalkou bych to viděl spíš tak,že určila směr,kterýmu se snažej japončíci aspoň přiblížit.Mrkni co vyráběli za designy v době nástupu Brutale 750...
p.s. Zed se mi zdá taky dobrej,ale spíš bych na něj koukal v SX,kdyby se mnou chtěla jezdit ta pani co s ní bydlim dál,než na kafe
Naposledy editováno 22.02.2013 08:54:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
zmulin píše: Delirio je DB6 se vzducháčem.Nejdřív litr,pak jedenáctset a garantuju ti,že na silnici(myslim okresku) se rozhodně neztratí,protože než tu tvojí gejšu rozmotáš,už bys na týhle brzil do další zatáčky
S tou Brutalkou bych to viděl spíš tak,že určila směr,kterýmu se snažej japončíci aspoň přiblížit.Mrkni co vyráběli za designy v době nástupu Brutale 750...
p.s. Zed se mi zdá taky dobrej,ale spíš bych na něj koukal v SX,kdyby se mnou chtěla jezdit ta pani co s ní bydlim dál,než na kafe
No na okresce se neztratí,čímž nemyslím,že by měla plnohodnotně stačit,ten agregát je celkem známej.S Deliriem asi moc lidí nezávodilo,ale dá se to odvodit.Já ti nevím proč by mělo ujíždět Delirio,když neujede ani S4R. No a to ani nemluvím o poladěných převodech,těma se v klidu eliminuje náskok dvouválu v tom "rozmotání". Ale to neva,ta motorka je tak krásná,že bych jí ten motorovej deficit odpustil.
S tou Brutalkou nepolemizuju,kdo byl dříva kdo jaký určuje směry,jen konstatuju,že ten design dneska splývá a Brutalka je vedle jiných italek taková nedomrlá.
O SX se nebavím,to už je jiná kategorie,propíráme naháče. Ale je povedená,to zase jako jo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 | Temue | 13 | 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty |
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 54 | 20.10.2023 v 16:55 Metric |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
Šikovnej zámečník z Brna? - Vyřešen... MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 6 | 4.8.2022 v 20:51 tonyboy |
Závodní přepákování MV Agusta MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... | blaza.matej | 12 | 9.3.2021 v 11:35 FiZzeR |