globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Která bude lepší na ježdění kolem komína po okrese?
Žíznivý tříválec,nebo nervozní 4válec??
O spolehlivosti se asi nemá smysl bavit,záleží na jednotlivém kusu.
Anketa: Kterou by jste brali vy?
Benelli TNT
19%
42
MV Agusta Brutale
60%
134
Japonskou spolehlivou tuctovku ( třeba FZ1 )
22%
49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 10:15 | Nahoru | #151

Jindrej píše: na zpřevodovaným jsem nejel. Věřím, že to pojede....
Ale beru to i z hlediska emocí a ta fz1 ať pojede třeba jako hovado, pořád nebude mít takový charizma, nebude tak hezká a jedinečná, nebude se tak klepat na volnoběh, nebude tak řvát a prostě nebude Italská



Jasně,pózování ne benzínkách už jsem zmiňoval,tam FZ1 ztratí. S tím řvaním ti budu oponovat,ale je to úplně jinej zvuk.Když kvílí v 11-ti tisících,tak je to taky balada.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 10:34 | Nahoru | #152

verybusy píše: Jasně,pózování ne benzínkách už jsem zmiňoval,tam FZ1 ztratí. S tím řvaním ti budu oponovat,ale je to úplně jinej zvuk.Když kvílí v 11-ti tisících,tak je to taky balada.



Bavíme se o ježdění, na pozérování mít JAPko, to je společenská sebevražda
Myslel jsem kvalitu řevu, ne hlasitost
Hele a teď bez legrace, mě to R4 kvičení nebere. Nebo spíš to točení, je mi to prosti srsti. Měl jsem šestku gixxera a nějak jsme si nesedli, bo mě strašne sralo to furt točit do nebe ale bez toho točení to samozřejmě jaksi nejelo Tak šla... Na tom 2V si teď fakt chrochtám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 10:41 | Nahoru | #153

Jindrej píše: Bavíme se o ježdění, na pozérování mít JAPko, to je společenská sebevražda
Myslel jsem kvalitu řevu, ne hlasitost
Hele a teď bez legrace, mě to R4 kvičení nebere. Nebo spíš to točení, je mi to prosti srsti. Měl jsem šestku gixxera a nějak jsme si nesedli, bo mě strašne sralo to furt točit do nebe ale bez toho točení to samozřejmě jaksi nejelo Tak šla... Na tom 2V si teď fakt chrochtám



Jsem tedy splečenská mrtvola,i když se občas nějakej ten fanda taky najde. U těch šestek je to v tom točení už extrém,ty litrový řaďáky už to tak hrozný nemají.Jak jsem psal,po zpřevodování už je to úplně v pohodě.Rvát to na naháčovi do rychlosti je volovina.Jel jsem na tom 274 a motorka ještě mohla,jen já už ne. Tudíž jsem sice přišel o nějakou tu nevyužitelnou maximálku,ale od spodu to teď tahá pěkně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 11:05 | Nahoru | #154
verybusy> chápu, že naháči mít max speed 250+ je k hovnu a je lepší to zpřevodovat do síly
já mám teď amanna taky do síly a to až moc, max. speed tak 270-280 (jel jsem 260 a točil jsem 9.500 ot), takže já to budu zase asi trošku prodlužovat, bo to jede furt po zadním

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 11:09 | Nahoru | #155
verybusy> máš pravdu ono je rozdíl srovnávat 4V šestku a 4V litra. já bych třeba ten můj peklostroj hned vyměnil za litra K1

1 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 11:25 | Nahoru | #156
Klucí to je ono! Do nííííích !!!!!!!



A nebavte se prosím o tom co čemu na silici/okruhu ujede. Sršeň nebo Carlos sednou na M696 a ujdou vám i kdybyste měli pod prdelí panigale !!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 12:03 | Nahoru | #157

Jindrej píše: verybusy> chápu, že naháči mít max speed 250+ je k hovnu a je lepší to zpřevodovat do síly
já mám teď amanna taky do síly a to až moc, max. speed tak 270-280 (jel jsem 260 a točil jsem 9.500 ot), takže já to budu zase asi trošku prodlužovat, bo to jede furt po zadním



Je to prostě potřeba přizpůsobit podle potřeb pilota,ve fabrice nepočítaj s tím,jak moc jsme dobrý!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 12:07 | Nahoru | #158

verybusy píše: Je to prostě potřeba přizpůsobit podle potřeb pilota,ve fabrice nepočítaj s tím,jak moc jsme dobrý!!!!


tak tak, jen kdyby oni tušili, jak jsme dobrý, měla by každá fabrika 10 továrních pilotů ze m.cz v sbk a motogp

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 12:09 | Nahoru | #159

Jindrej píše: tak tak, jen kdyby oni tušili, jak jsme dobrý, měla by každá fabrika 10 továrních pilotů ze m.cz v sbk a motogp



Však oni na to jednou přidou a to pak bude teprve tanec!!! Akorát se v depu před závodem pravděpodobně strhne bitka,jestli 2V,nebo 4V,Psi,nebo 4SR,klíček,nebo chcípák,na to myslím ještě nejsou připravený....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 12:29 | Nahoru | #160
verybusy> Hele ten vzhled je fakt subjektivní a mě se na Brutalce líbí ta její kompaktnost, vypiplanost do detailu a uhlazenost. Když srovnáš právě Brutale a SF tak je vidět, že SF je nová model. Oproti Brutalce působí SF divočeji, ale když se zaměříš na detaily, tak zjistíš tu uhlazenost Brutale získanou evolucí modelu.

Ale to je fuk, jsou to všechno subjektivní dojmy a to je na tom to pěkný
Charisma a prémiovost se tady řešilo sáhodlouze v jiném vlákně a vyřešilo se velký kulový

Jindrej> Mám to s R4 stejně jako ty. Když na dromu kolem mě prosviští japonskej R4, tak se chytnu za uši a požitek to pro mě není není. Když prosviští Brutale, je to o chlup lepší, ten zvuj je krapet jinej. No ale pak kolem produní dvouvál, zaklepou se ve mě střeva a hubu mám od ucha k uchu . A je mi jedno že je pomalejší, dražší na pořízení i servis a nesmí zmoknout

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 12:39 | Nahoru | #161

drippera píše: Klucí to je ono! Do nííííích !!!!!!!



A nebavte se prosím o tom co čemu na silici/okruhu ujede. Sršeň nebo Carlos sednou na M696 a ujdou vám i kdybyste měli pod prdelí panigale !!!!!!!



D D

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 12:39 | Nahoru | #162

Franco82 píše:

Jindrej> Mám to s R4 stejně jako ty. Když na dromu kolem mě prosviští japonskej R4, tak se chytnu za uši a požitek to pro mě není není. Když prosviští Brutale, je to o chlup lepší, ten zvuj je krapet jinej. No ale pak kolem produní dvouvál, zaklepou se ve mě střeva a hubu mám od ucha k uchu . A je mi jedno že je pomalejší, dražší na pořízení i servis a nesmí zmoknout


Amen

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 12:59 | Nahoru | #163

Franco82 píše: verybusy> Hele ten vzhled je fakt subjektivní a mě se na Brutalce líbí ta její kompaktnost, vypiplanost do detailu a uhlazenost. Když srovnáš právě Brutale a SF tak je vidět, že SF je nová model. Oproti Brutalce působí SF divočeji, ale když se zaměříš na detaily, tak zjistíš tu uhlazenost Brutale získanou evolucí modelu.

Ale to je fuk, jsou to všechno subjektivní dojmy a to je na tom to pěkný
Charisma a prémiovost se tady řešilo sáhodlouze v jiném vlákně a vyřešilo se velký kulový

Jindrej> Mám to s R4 stejně jako ty. Když na dromu kolem mě prosviští japonskej R4, tak se chytnu za uši a požitek to pro mě není není. Když prosviští Brutale, je to o chlup lepší, ten zvuj je krapet jinej. No ale pak kolem produní dvouvál, zaklepou se ve mě střeva a hubu mám od ucha k uchu . A je mi jedno že je pomalejší, dražší na pořízení i servis a nesmí zmoknout



No vidíš a mě u ní právě chybí ta syrovost,živočišnost,agresivita.Za to přední světlo by designér zasloužil naplácat!!! To je právě to krásný,že každej chce od motorky něco jinýho,tisíc lidí,tisíc chutí.Někdo preferuje krásu,někdo funkčnost,někdo zvuk,další pohodlí,spotřebu,variabilitu,všestrannost atd.Ideální je samo mít víc motorek,ale pokud má všechny nároky splňovat jediná,tak je to často svízelná situace a mnoho předsevzetí jde stranou.To se mi právě líbilo u FZ1,umí od každýho kus,v ničem není vyjímečná,ale v žádný kategorii výrazněji nezaostává.Prožene v klidu supersporty,dá se na ní dobře cestovat,nevypadá zle,když se trochu doladí,případnej spolujezdec netrpí,je to držák,prostě v souhrnu je to pro mě ideální,páč jsem technický kopyto a nemůžu mít motorku pořád po servisech.Jo a můžu v klidu moknout do aleluja.
Strašně mě láka Nuda na vyblbnutí,ale zároveň vím,že by mi toho u ní dost chybělo,tak to volání srdce pořád odkládám....

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 13:08 | Nahoru | #164
Franco82> Mě jednou pobavilo v Mostě, bylo napůl mokro, fakt blbý podmínky, jezdil jsem tam ještě na Falcu a v cca každý druhý zatáčce ustřelovalo zadní kolo, přišlo mi, že rychleji jet už nejde a najednou mě hrozně vzal v tom vracáku typ na fungl nový GSXR1000 řikám si to je blázen a jak začal přidávat, ukázkovej hajsajrd, motorka pana/orel, až jsem ho ještě málem přejel :) to bylo pak zadostiučnění, že jsem si řikal, fakt o moc rychleji jet nešlo .))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 13:34 | Nahoru | #165

verybusy píše: Však oni na to jednou přidou a to pak bude teprve tanec!!! Akorát se v depu před závodem pravděpodobně strhne bitka,jestli 2V,nebo 4V,Psi,nebo 4SR,klíček,nebo chcípák,na to myslím ještě nejsou připravený....


jo to se budou divit, až tam nastoupí borec v gore-texu bo kůže je neprodyšná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 14:18 | Nahoru | #166

Jindrej píše: jo to se budou divit, až tam nastoupí borec v gore-texu bo kůže je neprodyšná



Copak o to,horší bude,až k tomu bude mít nazutý cestovní puky s DOTem z roku 2004,páč byly o litr levnější.

Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 14:26 | Nahoru | #167
přečti recenze a usud sám

Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 14:41 | Nahoru | #168
Já mám radost, když roztřesu SilMotorama sousedům okenice

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 15:25 | Nahoru | #169

verybusy píše: Copak o to,horší bude,až k tomu bude mít nazutý cestovní puky s DOTem z roku 2004,páč byly o litr levnější.


jo tohle téma jsem taky četl

1 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 15:37 | Nahoru | #170
Tohle je motorka s FUN faktorem,je to sice taky Italka,ale s německým srdíčkem...

Kterou z těchto italek by jste brali vy?

22.2.2013 v 15:55 | Nahoru | #171
Verybusy: Já vim,že rozdílný motory potřebujou rozdílnej přístup k jízdě a osobně ani nijakej odpor k R4 nechovám,jenom mam pocit,že bych se na tom asi rychle zabil,jak to člověka nutí roztáčet.

Design je vážně hodně subjektivní.Na SF se mi líbí jeho moderní design s ostrejma hranama.Na MV se mi líbí její dotaženost,jak k sobě všechno sedí.No a na FZ se mi líbí,že je to taky motorka

p.s. ty prošlý gumy jsou vážně e-shopový peklo Každopádně mam takovej pocit,že by naprostý většině z tohohle fóra bohatě stačily na okruhu sporttouringový pryže...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

23.2.2013 v 10:34 | Nahoru | #172
Pánové, vpodstatě máte všichni pravdu, jak píše verybusy, káždá má svoje a každý vyžaduje něco jiného, proto je na světě taky tolik modelů a typů strojů. O tom, jaká je kde rychlejší je pitomost se bavit, jelikož především záleží na potenciálu jezdce.

Mě taky svědčí 2V, nebo 3V, čtyřválů jsem měl několik a nikdy to nebylo ono, vždycky mi tam něco chybělo, takovej ten pocit šimrání vzadu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

23.2.2013 v 14:38 | Nahoru | #173

Hansell píše: Pánové, vpodstatě máte všichni pravdu, jak píše verybusy, káždá má svoje a každý vyžaduje něco jiného, proto je na světě taky tolik modelů a typů strojů. O tom, jaká je kde rychlejší je pitomost se bavit, jelikož především záleží na potenciálu jezdce.

Mě taky svědčí 2V, nebo 3V, čtyřválů jsem měl několik a nikdy to nebylo ono, vždycky mi tam něco chybělo, takovej ten pocit šimrání vzadku...



No tedá ???
Jsem netušil.No budiž...
Hele a už jsi to prodal nebo co ?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

23.2.2013 v 16:57 | Nahoru | #174
drippera> nee proč?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

23.2.2013 v 17:01 | Nahoru | #175

Hansell píše: drippera> nee proč?



Ále jen tak...
Že se tam tak zmiňuješ o těch tří válcích a ták. připadlomi to,jako bys vybíral new bike na to tvoje šimrání v zadku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

23.2.2013 v 17:42 | Nahoru | #176
drippera> ne v zadku voe, ale vzadu v hlavě... to je vidětjak sis to pěkně vztáhnul na svou oblíbenou činnost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

23.2.2013 v 17:51 | Nahoru | #177
Hansell> Co kecáš????? přečti svůj příspěvěk o čtyři příspěvky vejš, co jsem "citoval"
prej na svou...

Naposledy editováno 23.02.2013 17:51:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

23.2.2013 v 18:14 | Nahoru | #178
drippera> To už nezakecáš...

(reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?

23.2.2013 v 18:21 | Nahoru | #179
Hansell>

Kterou z těchto italek by jste brali vy?

23.2.2013 v 19:16 | Nahoru | #180
Né,že bych si chtěl rejpnout,ale von vážně vo zadku nic nepsal Jak to teda dripe máš???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 Temue 13 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S Eagleking 54 20.10.2023 v 16:55 Metric
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker
Šikovnej zámečník z Brna? - Vyřešen... MV Agusta Brutale 910 S Eagleking 6 4.8.2022 v 20:51 tonyboy
Závodní přepákování MV Agusta MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... blaza.matej 12 9.3.2021 v 11:35 FiZzeR


TOPlist