Chci se zeptat zda se vyplatí si koupit pneu za nějakých 1300,- nebo si radši připlatit a koupit kolem 2000,-.
Příklad :
http://www.shop.jbr....u::9999**kateg::9999
http://www.megalevne...elli-diablo-corsa-3-(56w)-tl-120-65-r17-z~z8019227168310.html
3 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se šetřit na pneu ?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
honza511 píše: ...je dobré jezdit slicky v provozu?...
Prej záleží, jestli je zvládneš zahřát na správnou teplotu. Jinak mají horší přilnavost.
honza511 píše: tak když už se tu probírají všelijaké hovadiny tak jen můj dotaz:je dobré jezdit slicky v provozu?odjezdil jsem cca 3000km na Bridg. a zatím pohoda(dostal jsem je gratis k moto při koupi)Přemýšlím zase nad slicky Dunlop(homologované)...Jinak vždy jsem jezdil jen origo gumy na cesty...Díky za smyslplnou odpověď PS:u slicku hraje roli cena...
Co je "homologovanej slick ?". Homologovany jsou vzorkovany pneumatiky s "temer" okruhovou smesi .. Metzeler Racetec K3, Pireli SuperCorsa SP, Dunlop D211/212 atd.
ZADNY slick ani treba Racetec CompK (stejna smes jako K3) NENI homologovany na silnici.
Obecne ... bez nahrivaku a okruhu slicky temer nikdo nezahreje tak aby fungovali a lepili jak maji, a na co jsou urceny. Ale turisti je sjedou stejne jako jakekoli jine gumy, a problem nemaji. I homologovane supercorsy/K3ky jsou podle me HODNE nebezpecne na studenu a mokru. ALe jezdit se na nich da, a narozdil od slicku jdou i slusne zahrat v beznem provozu.
Pokud jezdis vetsinou turisticky, a vyhejbas se teplotam pod 10 stupnu, a velky vode, muzes koupit slusne homologovane gumy z okruhu a jeste ti udelaji dobrou sluzbu.
Pro pravoverne turisty co jezdi v zime a v desti bych je nebral, a pro dalsi pouziti na okruhu nebo na hodne ostrou jizdu v zatackach taky ne, to nejlepsi uz si z nich lidi na okruhu vzali a na bocich mivaji maly rezervy, jinak by je sami dal jezdili.
ALe urcite, pokud clovek vi jak jezdi a co od toho chce to muze byt guma co da v beznem provozu kde se 90% casu jede po stredu hromadu kilometru za malo penez.