globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mikuni TM 33
10.2.2013 v 22:05
Zdravím, chci pomoci s nastavením tohoto karburátoru.
Jedná se o karbec s akcelerační pumpou montovaný na americké DR 350.¨

Rozebral jsem ho, vyčisil ultrazvukem a chci ho opět složit. Předchozí majitel měl odtok přepadu zalepený silikonem, prý mu s toho pořád teklo. Tak jsem to vyčistil od toho silikonu a chci správně nastavit hladinu.
Prolézal jsem různé stránky a hledal, ale nenašel jak nastavit hladinu benzínu. Nevíte někdo jak na to?
Za jakoukoli radu budu vděčný.

Mikuni TM 33

10.2.2013 v 22:22 | Nahoru | #1
Kdyby jsi dal fotky plovákovky, tak se radí líp, ale z diagramu tipnu, že to bude ohnutím plíšku plováku nebo šroubovacím trnem (Podle ventilu). Taky by bylo dobré zkontrolovat, jestli to správně těsní, aby se nehledala chyba kde není

A hladina má být ve výšce 14mm



Naposledy editováno 10.02.2013 22:24:10

Mikuni TM 33

10.2.2013 v 23:53 | Nahoru | #2
Buď se to dělá hadičkou, kdy na složeném karbci místo odkalovacího šroubku strčíš hadičku a vedeš ji nahoru, pak pustíš benzín a jednoduše vidíš v hadičce, kde je hladina. To je nejjednodušší způsob na kontrolu, když máš karbec na motorce.

Když už ho máš venku, tak je podle mě nejjednodušší varianta postavit karbec bez plovákové komory na sklenici, pustit benzín skrz karbec a pak opět jednoduše změříš, jak vysoko hladina je. Výhoda je, že můžeš upravit plovák dle potřeby, odlét trochu benzínu ze sklenice a pokračovat v testech, bez nějakého rozkládání..

Tady to je popsané na jawamanii, princip je stále stejný.. http://jawamania.info/Files/tech/225442/POSTUP%20SE%C5%98%C3%8DZEN%C3%8D%20HLADINY%20PALIVA%20U%20KARBUR%C3%81TORU.pdf

Mikuni TM 33

11.2.2013 v 08:50 | Nahoru | #3
Sakra fotky jsem zapoměl dodat... Když jsem to měřil hadičkou je to takhle:
Po rozložení plovákové komory a otočení karbcu vzhůru nohama jsou plováky zatížené jen svou vlastní vahou takto:
A když jsem je přimáčkl prstem tak to vypadá takto:
Díky za rady, těch 14mm to jsem potřeboval vědět Na ten obrázek jsem už několikrát narazil, ale jsem asi slepý a blbý že jsem si nevšiml těch 14mm Hladina se upravuje ohýbáním plíšku. A nejspíš to má být 14mm bez tlaku, jen svou vlastní vahou ne?

A tady odkaz na více fotek karbcu kdyby se chtěl někdo podívat http://rezniik.rajce.idnes.cz/Mikuni_TM_33/

Naposledy editováno 11.02.2013 08:54:35

1 reakcí na tento příspěvek Mikuni TM 33

11.2.2013 v 15:19 | Nahoru | #4
Anglicky neumím, ale není "FLOAT HEIGHT" výška plováku?
Protože výška hladiny néni (jednoznačně) od čeho měřit...
Výška plováku v okamžiku, kdy uzavře přívod paliva, se změřit (od kraje plovákovky) dá.

(reakce na) Mikuni TM 33

11.2.2013 v 18:19 | Nahoru | #5
Zdenalbenal> Jo, je to výška plováku. Měřil jsem tu výšku plováku v nezatíženém stavu a bylo to těch 14mm takže jsem to poskládal, zítra to nahodím a zkusím nakopnout
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 Jakuub_CZ 17 12.9.2023 v 17:38 Hrosin
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 Repsolis 4 4.4.2022 v 09:08 Pedl
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 820825 4 22.8.2021 v 00:30 combust
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 Simon456 6 18.4.2021 v 14:00 vlkivo
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist