globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna plynového lanka - help
Zdravím,
vzhledem k tomu, že mi při loňském karambolu prasklo stavítko na plynovým lanku a zalepení amerikou sice funguje, ale není na to 100% spoleh, tak lanko měním.
Nicméně mám trochu problém. Sundala jsem nádrž a nevím, jak se dostat ke karburátorovýmu konci lanka, abych ho mohla vyměnit. Z manuálu moc moudrá nejsem, popsaný to tam navíc ani není, jen promazání lanka a dotažení vůle.
Díky za rady. Do servisu to dát můžu, ale ráda bych tohle zvládla sama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna plynového lanka - help

Skvělá odpověď, děkuji! 10.2.2013 v 20:12 | Nahoru | #1
Kitty>Máme tu jedného"odborníka" a ten říká:Já rozeberu aj letadlo,enem složit už ho neumím .Neni teda zas tak špatný,ikdyž nějaké to "kolečko" mu asi chybí,bo přebývá?Já třeba ted o víkendu montil na auto denní svícení,objednal sem si cosik bez automatiky a pak přemýšal kam to připojit.Když už sem myslel že to mám,tak sem nastartoval a krom denních svítili aji hlavní světla Hold funkce navíc říkám si .No pak sem to přepojil a už to fachá jak má.Tož sa neboj,sice si z Prahy ale vypadáš šikovně a kdo nepadá nezrychluje .Užij tu hezkou "věc" co máš na krku a přijdeš na to ale bacha na lak na nechtech
P.S.Ted sem kukal na manuál a kukám že ta Tvoja mrška už má dvě lanka?Tak hlavně je nepopleť když si uvolníš ty lanka na rukojeti tak by pak mělo jít vyvadit z karbce když ho správně pootočíš(snad je to všude podobné?)a pak vyvadit.Pak zavadit nové a to samé s druhým.Pak proplést rámem kudma jde a zavadit v rukojeti.No a hlavně pak správně seřídit aby sa vracalo jak má,Ty to na ta okruhy potřebuješ

Naposledy editováno 10.02.2013 20:28:04

1 reakcí na tento příspěvek Výměna plynového lanka - help

Skvělá odpověď, děkuji! 10.2.2013 v 20:45 | Nahoru | #2
Není v tom žádná věda :)

Povolíš tu horní desítku matku na konci bovdenu a vyhákneš to z toho držáku. Pak musíš lanko potáhnout tak aby bylo jakoby kolmo k ovládání karburátoru a vysuneš ho do strany. Jedno lanko jde v pohodě to druhé co jde dolů pod karburátory je trochu trápení, pokud nemusíš tak ho neměň :D Ale žádné nářadí k tomu nepotřebuješ, fakt stačí jen sundat nádrž a povolit matice na konci. Jak povolíš tu matici tak pak už to jde normálně rukama. Ale naseru se u toho vždycky. Hlavně se nedotýkej toho malého šroubku s pružinkou co je na tom kusu ovládání karbeců kde jsou ty lanka, je to synchronizace a mohla by sis to rozhodit.

Naposledy editováno 10.02.2013 20:52:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist