2 měsíce práce !!!
Naposledy editováno 21.02.2013 18:29:32
1 reakcí na tento příspěvek Airbrush
1 reakcí na tento příspěvek Airbrush
Jinak si dost protiřečí už tím, že tvrdil, "že se to musí naučit", když se předtím chlubil, kolik motorek už nastříkal... a navíc, pokud se něco chci naučit, tak na nějakém kousku plechu, zkrátka svého materiálu a na své náklady a ne, že použiju coby učební materiál drahou motorku zákazníka, který očekává kvalitní práci.
To by bylo asi jako svěřit repasi historického a vzácného motoru nějakému neschopnému učedníkovi, co bude rozebírat motor poprvé v životě a byl by schopen brousit klikové čepy šmirglem. Jako třeba svěřit takový motor jistému zdejšímu uživateli, jehož je snad zbytečné jmenovat - spoustě lidem bude asi jasné, o jakém expertoj jest řeč.
No přeju ať alespoň k prachum se dostanete.
Jinak na paintbrush bych asi někoho měl, jen nevim zda se pusti do takhle velký akce - helma či nádrž by nebyl problem - -tohle by jsi si musel pořešit pak s ním... aje to pro tebe z ruky.(i když mne napaještě jeden - tebou dobře známý velitel střelby :) - tj bechyně)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbrush
J.M.K. píše: Jako třeba svěřit takový motor jistému zdejšímu uživateli, jehož je snad zbytečné jmenovat - spoustě lidem bude asi jasné, o jakém expertoj jest řeč.
Doufám, že to nejsem já?
Já jednou taky brousil klikovku šmirglem, v podstatě jsem ji jen začišťoval, než jsem tam dal nový šálky, ale bylo to stejně k hovnu, u motoru nastala posléze totální destrukce.
1 reakcí na tento příspěvek Airbrush
Pokud chceš opravdu "oheň" tak v ČR: Venca Jankovský z Klatov
Postup konkrétně takovéto práce vyžaduje být vybaven vším,co potřebuje od přípravy dílů až po finální lak, neboť se to lakuje vícekrát mezi vrstvama odstínů. Má to nejen své dané postupy, ale chce to i obrovskou praxi.
Já osobně "real true fire" ani nenabízím, protože nejsem přesvědčen, že ho umim tak, že bych si za tu práci mohl říct částku odpovídající věnovanému času a nákladům k realizaci. Ale když vidim, co vytvořil "pan mistr"...
A to mám kompletní vybavení včetně boxu.
Mě tedy jeho jméno nic neříká a to bych řekl, že vim o všech a některými se znám osobně, kdo dělá tuto práci na profi úrovňi ( moc šikovnej člověk bez reklamy je i v Prachaticích- Aleš)
Držim ti palec pro dořešení této zlodějny.
2 reakcí na tento příspěvek Airbrush
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbrush
FishX3 píše: po komentu mm-art-airbrush beru nabídku zpět, kluci tuhle výbavu stopro nemají - - zakže když bude vyjížďka s trestnou výpravu tak se ozvi :) .... ale sežeň si motorku - - tj 2 kola a míň jak 50kg plastu se světýlky
Vole golda uz nemam ale styska se miNaposledy editováno 10.02.2013 14:25:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbrush
base1 píše: Vole golda uz nemam ale styska se mi
už jsem ti říkal kdy má CB1300 spotřebu 4.5l/100km ? když ujíždí bandě GoldWingářů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbrush
base1 píše: No jestli uděláme vyjížďku tak nás bude asi celkem dost
Takovej malej sraz ve Vlašimi
Motosraz Vlašimské peklo 2013 aneb "Jeden proti všem resp Všichni na jednoho"
Naposledy editováno 10.02.2013 14:48:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbrush
FishX3 píše: už jsem ti říkal kdy má CB1300 spotřebu 4.5l/100km ? když ujíždí bandě GoldWingářů
Už mi chyběl váš humor, už aby bylo počasí na to vás tam nahoře navštívit1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbrush
Naposledy editováno 10.02.2013 14:54:32
každopádně, kdybych chtěl od někoho stříknout třeba motorku, určitě bych nejdřív vybíral podle nějakýho katalogu prací, nebo prezentace dřívějších zakázek.
Ovšem to, že je to podvodník i na peníze, to se odhalit nedá.
Tak ať to z něj dostaneš!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbrush
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbrush
LovecTaťka píše: Doufám, že to nejsem já?
Já jednou taky brousil klikovku šmirglem, v podstatě jsem ji jen začišťoval, než jsem tam dal nový šálky, ale bylo to stejně k hovnu, u motoru nastala posléze totální destrukce.
I prd, velebnosti... u Tebe bych nečekal na kejháku kovový "křížek" ukazující na sympatie s jistým hnutím 60. let. A věkem jsi od tohoto klučiny už také pěkně daleko. Stejně, jako by těžko někdo očekával, že prasklou trubku rámu budeš opravovat "vyplombováním" kusem hliníkové (=rozuměj prakticky papírové) trubky od smetáku.
Ale když už to nakusuješ, tož by mňa docela zajímalo, co to bylo za motor, jež utrpěl "totální destrukci". Já osobně bych nevzal šmirgl na žádné vnitřní plochy motoru, a kor ne na ty, jež jsou ve styku s jnými, navzájem pohybujícími se částmi. Zrníčka šmirglu mohou ulpět v materiálu a když se pak uvolní, dovedou nadělat pěknou paseku.
Něco podobného, jako jsem kdysi viděl motor F124, jež ležel 16 let na kotouči pod jabloňou, ščilo na něj a mohl ještě běhat, pokud by jej kluci amatéři nedorazili tím, že jej pak zkoušeli za každou cenu natočit bez předchozí rozborky. Ve válcích byla pochopitelně ložiska rzi, která se obrušovala, "prach se dostával dále a motor tak během dlouhého protáčení s prominutím dojebal, jako bys u běžícího motoru hodil hrst písku do sání.