Podělte / svěřte se i s Vašimi názory (ALE NEJLÉPE SE ZKUŠENOSTMI!!).
Zrenovoval jsem(1984-86) a přestavěl dle mých TEHDEJŠÍCH představ
a možností na kafáče (1987-96!) Suzuki GT750/1976 .
Už v sériovém provedení má její TŘÍVÁLCOVÝ motor velmi zajímavé para-
metry a s výfuky 3-3 a K&N filtry se snad ještě vylepšily
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Protože však je to DVOUTAKTNÍ Suzuki, rád se pochlubím jejími "křivkami"
při jejím objemu pouhých 750 kubíků .
Především proto, že jsem v ČMN 2/2013 četl zajímavé pojednání
o novém Triumfu Tiger Sport, kde je zmíněna jeho
TŘÍVÁLCOVÁ charakteristika "POŘÁD SÍLY DOST", kterou prozrazuje prakticky
plochá krouťáková křivka (a lineární nárůst výkonu).
Moje "bába" r.v.1976 se může honosit něčím obdobným a tak bude zajímavé
pro všechny, číst Vaše zkušenosti s TŘÍVÁLCI ,
případně i jejich porovnání se DVOU až ŠESTIVÁLCI ...
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/06/134032_KivkyZadKolo.jpg)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
O papírech nemluvě... za 10 leda jako zdroj nějakých ND.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
mm-art-airbrush píše: IvanDvoutakťák> On se točí,ale JAK přímo přes kliku snaha o otočení(tahle měla problém vůbec dostat písty lehce přes kanály...po prostříknutí olejem by se to možná zlepšilo
a to kompresí nebylo). Jezdil jsem RD350 tak tu pohádku o "běžném jevu" nemohu sežrat
O papírech nemluvě... za 10 leda jako zdroj nějakých ND.
tak za desítku a pomalu opravovat jako dekoraci do pokoje
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)