Podělte / svěřte se i s Vašimi názory (ALE NEJLÉPE SE ZKUŠENOSTMI!!).
Zrenovoval jsem(1984-86) a přestavěl dle mých TEHDEJŠÍCH představ
a možností na kafáče (1987-96!) Suzuki GT750/1976 .
Už v sériovém provedení má její TŘÍVÁLCOVÝ motor velmi zajímavé para-
metry a s výfuky 3-3 a K&N filtry se snad ještě vylepšily
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Protože však je to DVOUTAKTNÍ Suzuki, rád se pochlubím jejími "křivkami"
při jejím objemu pouhých 750 kubíků .
Především proto, že jsem v ČMN 2/2013 četl zajímavé pojednání
o novém Triumfu Tiger Sport, kde je zmíněna jeho
TŘÍVÁLCOVÁ charakteristika "POŘÁD SÍLY DOST", kterou prozrazuje prakticky
plochá krouťáková křivka (a lineární nárůst výkonu).
Moje "bába" r.v.1976 se může honosit něčím obdobným a tak bude zajímavé
pro všechny, číst Vaše zkušenosti s TŘÍVÁLCI ,
případně i jejich porovnání se DVOU až ŠESTIVÁLCI ...
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/06/134032_KivkyZadKolo.jpg)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1100Virago píše: Ohledně úvodního příspěvku: Vzpomněl jsem si, jak tu kdysi někdo opěvoval triumphácký motor coby spojení vlastností čtyřválce a dvouválce. A jeden z jízlivých komentářů zněl "jo, dole to nejede jako čtyřválec a nahoře se to dusí jako dvouvál"
Měl jsem všechno, tak si dovolím k tomu něco přohodit:
třívál (benelli) jede dole líp než dvouvál (dokonce i amann 1100ccm se sekundárním převodem víc do síly) a o čtyřválci nemluvě. Ta reakce na plyn je neskutečná.
Ve středu to jede o poznání hůř než 2V a o malinko líp než 4V. A nahoře to jede asi jako 2V, asi o malinko víc ale o hodně hůř než 4V.