Podělte / svěřte se i s Vašimi názory (ALE NEJLÉPE SE ZKUŠENOSTMI!!).
Zrenovoval jsem(1984-86) a přestavěl dle mých TEHDEJŠÍCH představ
a možností na kafáče (1987-96!) Suzuki GT750/1976 .
Už v sériovém provedení má její TŘÍVÁLCOVÝ motor velmi zajímavé para-
metry a s výfuky 3-3 a K&N filtry se snad ještě vylepšily
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Protože však je to DVOUTAKTNÍ Suzuki, rád se pochlubím jejími "křivkami"
při jejím objemu pouhých 750 kubíků .
Především proto, že jsem v ČMN 2/2013 četl zajímavé pojednání
o novém Triumfu Tiger Sport, kde je zmíněna jeho
TŘÍVÁLCOVÁ charakteristika "POŘÁD SÍLY DOST", kterou prozrazuje prakticky
plochá krouťáková křivka (a lineární nárůst výkonu).
Moje "bába" r.v.1976 se může honosit něčím obdobným a tak bude zajímavé
pro všechny, číst Vaše zkušenosti s TŘÍVÁLCI ,
případně i jejich porovnání se DVOU až ŠESTIVÁLCI ...
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/06/134032_KivkyZadKolo.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek Tříválcový motor - věčné téma
když přece má "pravidelné komprese"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Snad to znamená, že lze naměřit ve všech válcích stejný
kompresní tlak ...
V inzercích Prodej "fascinujou" ty grafy Vývoje cen -
zajímalo by mě, kdo, jak a na základě čeho je "vymejšlí"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
O papírech nemluvě... za 10 leda jako zdroj nějakých ND.