globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zámek na kotouč - s/bez alarmu?
 
3.2.2013 v 21:17
Mám Intruder M800, předchozí majitel na něj pořídil alarm od Jablotronu GT 970. Hodlám pro zvýšení bezpečnosti, i když spíš jen svého klidu, koupit ještě zámek na kotouč (cena cca do 500 Kč). Váhám, zda má v mém případě smysl připlácet za model s alarmem (např. Xena od 1500,-)? Tedy další alarm. Řada majitelů píše o problémech s citlivostí a výdrží baterek. Na druhé straně mám obavu, abych nepoložil mášu díky tomu, že zapomenu sundat zámek

1 reakcí na tento příspěvek Zámek na kotouč - s/bez alarmu?

4.2.2013 v 09:35 | Nahoru | #1
S kotoučákama je to v zásadě takhle:
1) bez alarmu - výhoda malé velikosti, většinou užší zamykací čep tzn. můžeš zamknout zadní kotouč (zamykat přední bez alarmu je chujovina)
2) s alarmem a repráčkem zvenku - jediný důvod pro koupi je abys ho tam nezapomněl (repráček se při čórce zalepí a alarm je v p.či)
3) s alarmem a repráčkem zevnitř - ne že by zneškodnění alarmu bylo nemožný, ale už si na to někdo musí donest příslušné vybavení (nestačí žvejkačka z nejbližší trafiky)

Já mám Abuse Granit Detecto X-Plus 8000 jak už tady taky někdo dával odkaz, nějakej peníz to stojí ale byla to rozhodně jedna z nejlepších investic kolem motorky. Baterky jsem měnil myslím dvakrát a to ho mám 5 sezón (dost záleží na tom jak často ti to řve). Nejvíc jsem spokojenej s citlivostí toho alarmu - nezačne řvát kvůli každé blbosti jako déšť, kočka atd. dokonce jdou i zamknout řídítka, když na to člověk zapomene a už má nasazenej kotoučák, bez toho aby to začlo řvát. Alarm se spustí až v okamžiku kdy se s motorkou opravdu manipuluje tzn. bere se za řídítka, narovná se motorka atd. Dle mýho funguje fakt perfektně. Žádný problémy s odraznýma zrcátkama (žádný tam nejsou - jinej systém) jako u Xeny.

(reakce na) Zámek na kotouč - s/bez alarmu?

4.2.2013 v 09:41 | Nahoru | #2

Danny350 píše: S kotoučákama je to v zásadě takhle:
1) bez alarmu - výhoda malé velikosti, většinou užší zamykací čep tzn. můžeš zamknout zadní kotouč (zamykat přední bez alarmu je chujovina)
2) s alarmem a repráčkem zvenku - jediný důvod pro koupi je abys ho tam nezapomněl (repráček se při čórce zalepí a alarm je v p.či)
3) s alarmem a repráčkem zevnitř - ne že by zneškodnění alarmu bylo nemožný, ale už si na to někdo musí donest příslušné vybavení (nestačí žvejkačka z nejbližší trafiky)

Já mám Abuse Granit Detecto X-Plus 8000 jak už tady taky někdo dával odkaz, nějakej peníz to stojí ale byla to rozhodně jedna z nejlepších investic kolem motorky. Baterky jsem měnil myslím dvakrát a to ho mám 5 sezón (dost záleží na tom jak často ti to řve). Nejvíc jsem spokojenej s citlivostí toho alarmu - nezačne řvát kvůli každé blbosti jako déšť, kočka atd. dokonce jdou i zamknout řídítka, když na to člověk zapomene a už má nasazenej kotoučák, bez toho aby to začlo řvát. Alarm se spustí až v okamžiku kdy se s motorkou opravdu manipuluje tzn. bere se za řídítka, narovná se motorka atd. Dle mýho funguje fakt perfektně. Žádný problémy s odraznýma zrcátkama (žádný tam nejsou - jinej systém) jako u Xeny.



Tak to máš stejnej. Jen bych ještě zmínil,že ten ingot má asi 1,5 kg,je to bytelná věc!!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist