globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: elektrika
3.2.2013 v 16:30
Zdarec, dnes jsem dodělal el. instalaci na kývačce.Vše zapojeno podle manuálu, jenže po vypnutí klíčku zůstává pod proudem stop světlo, klakson a dynamo.Spínačka se zdá dobrá, vnitřek ok a všechny polohy fungujou.Nevíte čím to?To musí vyšťavit baterku, ne? Díky S.

elektrika

3.2.2013 v 16:38 | Nahoru | #1
A máš to opravdu podle schématu???Máš jednoucivkové nebo dvoucívkové relé?

elektrika

3.2.2013 v 16:49 | Nahoru | #2
jednocívka

elektrika

3.2.2013 v 16:54 | Nahoru | #3
čau, nema to na starých mašinách tak být,tata měl 250 a vim že klakson a stopka mu šla aj bez bošáku

1 reakcí na tento příspěvek elektrika

3.2.2013 v 17:14 | Nahoru | #4
Brzdovy svetlo a houkacka na vsech kyvackach chodilo i pri vypnutym bosaku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrika

3.2.2013 v 17:28 | Nahoru | #5
pesastor> take si to myslím

(reakce na) elektrika

3.2.2013 v 17:32 | Nahoru | #6
mira...> na jawamanii jsou ke stazeni navody k obsluze jednotlivych kyvacek. Kdo neveri, staci stahnout a precist. Podle tehdejsich predpisu motorky i auta musely mit funkcni brzdova svetla a houkacku v jakekoli loloze klicku i pri jeho vytazeni.

elektrika

3.2.2013 v 18:28 | Nahoru | #7
To jo, ale už ne trvale buzený dynamo. To dokáže baterku pěkně likvidovat. Někomu to dělalo blbě zapojenou kontrolkou dobíjení. Mě takhle blbla konopnice a bylo to blbým relátkem dobíjení - zůstávalo seplý. Pak takhle ještě blbla dvaapůla hranatá číza, s tou si nevěděli bývalí mjitelé rady, tak tam udělali vypínač na kostru navíc a tím se problém vyřešil, ale jeho podstatu dodnes neznám - dobíjecí relé tam bylo a je v pořádku. Přesto si dynamo někudy bere šťávu i když je vyplej klíček, dokud není vyputej ten páčkovej vypínač.

elektrika

3.2.2013 v 18:30 | Nahoru | #8
Na starych kyvackach to tak je. Mam to stejne (mam spinacku na nardzi). Doplnil jsem jen skryty vypinac cele elektriky.

1 reakcí na tento příspěvek elektrika

3.2.2013 v 18:37 | Nahoru | #9
Když někdo nedokáže udělat elektriku na starý jawě a pak se tady musí ještě ptát, tak to už musí mít hodně levý ruce, proč jsi se do toho pouštěl když to neumíš?

elektrika

3.2.2013 v 18:48 | Nahoru | #10
díky všem, už to čtu v maňasu, je to správně, ještě teda to relátko, mrknu na to.Kdybych měl levý ruce tak se na to vyseru od začátku, jen sem se zeptal na výslednej problem-neproblem.Jinak všechno funguje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrika

3.2.2013 v 18:52 | Nahoru | #11
Markczech> co třeba proto že ho to baví a má rád motorky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrika

3.2.2013 v 18:57 | Nahoru | #12
mira...> no jo ale když má křiví ruce a neumí to tak to většinou dopadne špatně, ať si koupí radši kolo tam žádná elektrika neni :D

(reakce na) elektrika

3.2.2013 v 19:33 | Nahoru | #13
Markczech> Tvoje názory bych chtěl mít jo a máš hnusnýho psa

(reakce na) elektrika

3.2.2013 v 19:56 | Nahoru | #14
Markczech> nejen psa, ani s hlavou na tom nejsi nejlipx kdyz o nekom pYses ze ma krivI ruce!

elektrika

3.2.2013 v 20:10 | Nahoru | #15
brzdovka, klakson, to je normálka tak to má být, to relátko máš furt seplý proto bere, mě takhle blbne na panelce, vyřešil jsem to vypánačem přímo na baterce. (pokud opakuji - nečetl jsem komenty)

1 reakcí na tento příspěvek elektrika

3.2.2013 v 20:20 | Nahoru | #16
hele jedna svorka u dynama je připojená na tvrdo k baterii, další drát je buzení a třetí zapalování. Pokud to má odběr za klidu tak tam bud máš něco špatně, nebo je blbý relé. každopádně si klakson a brzdové světlo mužeš zapojit až na první polohu (15) a půjde ti to se zapalováním. já bych to nechal na (30) stálém napětí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) elektrika

3.2.2013 v 20:48 | Nahoru | #17
Fenix> kdyz to das na 15 a narazis na vtipalka na STK, tak te vyrazi!

(reakce na) elektrika

3.2.2013 v 21:24 | Nahoru | #18
pesastor> To se pak s tím "vtipálkem" holt je třeba dohadovat dohadovat a nedat se - dát jasně najevo, že mám pravdu a že to budu klidně ověřovat a on pak ostrouhá. Jak si člověk nenechá "s*át na hlavu", tak "vtipálci" obvykle zmlknou. U F128 to mám sice psané jako vyjímku, že brzdová světka nesvítí při vypnutém zápalku, ale u Punta je to totéž a vyjímka psaná není, zato jest psaná vyjímka, že nejsou oddělené kontrolky zatažení ručky a nízké hladiny syntholu. Přitom Accent má také jen jednu kontrolku brzd a o žádné vyjímce není zmínka. Takže už samotná "legislativa" v tom bude mít guláš.
A na GS500, ani na XV535 nefunguje s vypnutou spínačkou nic, ani klakson, v TP žádné vyjímky psané nejsou a nikdy to nikomu nevadilo.

(reakce na) elektrika

3.2.2013 v 21:29 | Nahoru | #19

pesastor píše: Fenix> kdyz to das na 15 a narazis na vtipalka na STK, tak te vyrazi!


Simson taky netroubil s vypnutým klíčkem a brzda šla z altíku, takže až s motorem ;) A taky nikdo nikdy neřval...

elektrika

3.2.2013 v 22:09 | Nahoru | #20
Za mě: taky jsem kdysi dělal komplet elektriku na 353 a ano, klakson i brzda jdou bez spínačky. Dynamo ale nesmí být zapojeno, jinak to udělá do pár hodin celou baterku. Já jsem obešel problémy s cívkovými relátky tak, že jsem koupil polovodičové a nikdy jsem s tím neměl problém.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3892, 3893] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116772 Dnes v 17:31 Jirka4137
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist