globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou motorku na dlouhé cesty
30.1.2013 v 17:39
Potřebuji se poradit - mám Gileru Nexuse 500 (od r.2005), najeto cca 28000 km,většinou v Alpách (A,CH, I, SLO). Kamarád mi pořád předhazuje, že nejsem motorkář, když neřadím. Tak mu hodlám zatnout tipec a pořídit si nějaké cestovní enduro. Protože nechci dělat moc velký skok, tak moje první volba je Suzuki DL 650. Na druhou stranu, nejsem zvyklý řadit, tak si tak říkám, co třeba Yamaha TDM 900 - velký krouťák,to bych snad nemusel na těch horských serpentinách tak moc šaltovat. Letos se chystáme na francouzskou rivieru (via Alpy), takže celkem slušná porce km - jaképak je pohodlíčko na těchto modelech? A pak ještě jedna věc, měřím jen 173 cm, není to na mě moc vysoký?
Jo, a chci něco staršího, tak do 80 tis.
Díky za názory a rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty

2.2.2013 v 02:12 | Nahoru | #1

XTeZeto píše: Jen je potřeba s tím Varanem k obrubníku zacouvat,pokud je parkoviště z kopce.


Přesně to je důvod, proč mě učaroval. Kde kdo se ho bál, protože je to cvalík. Nevím jak ty, ale já nemám problém při manipulaci. Opřu ho lehce o sebe, stočím rejd, čapnu za zadní madlo a mrsknu s ním o půl metru jak nic. A to neroznáším sušenky v posilovně. Do garáže máme nájezd a taky není problém ho natlačit. Je to asi o postavě či síle. Ještě si mohl napsat, že žere trávu u cesty (spotřeba), nemá dostatečný výkon oproti Bawcu a v neposlední řadě vůbec nezvládá jízdu v terénu..
Nic ve zlým, pohoda.. Jen to jsou řeči co se jak smrad kolem dobré motorky táhnou a ne a ne se rozplynout.. Vradero se nemá a nedá srovnávat, je to prostě Varadero a plní to k čemu je určeno, silnice v pohodlí, rychlosti, chrání si jezdce, uveze cokoli a je na něj opravdu spolehnutí

(reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty

2.2.2013 v 09:38 | Nahoru | #2

ThomsonMotorson píše: Přesně to je důvod, proč mě učaroval. Kde kdo se ho bál, protože je to cvalík. Nevím jak ty, ale já nemám problém při manipulaci. Opřu ho lehce o sebe, stočím rejd, čapnu za zadní madlo a mrsknu s ním o půl metru jak nic. A to neroznáším sušenky v posilovně. Do garáže máme nájezd a taky není problém ho natlačit. Je to asi o postavě či síle. Ještě si mohl napsat, že žere trávu u cesty (spotřeba), nemá dostatečný výkon oproti Bawcu a v neposlední řadě vůbec nezvládá jízdu v terénu..
Nic ve zlým, pohoda.. Jen to jsou řeči co se jak smrad kolem dobré motorky táhnou a ne a ne se rozplynout.. Vradero se nemá a nedá srovnávat, je to prostě Varadero a plní to k čemu je určeno, silnice v pohodlí, rychlosti, chrání si jezdce, uveze cokoli a je na něj opravdu spolehnutí


Souhlasím, chápu, že každý hájí to svoje což je určitě i můj případ resp. náš, ale co se pohodlí, ochrany, spolehlivosti a možnosti naložení patří mezi top.
Navíc na dobrejch gumách jde až na stupačku, zároveń krásně zvláda i pomalý bloumání krajinou.
Co se váhy týče, ano je to macek, ale s tím se prostě počítá. A jak říká ThomsonMotorson je to o zvyku a cviku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist