Téma: Rumunsko 2013
29.1.2013 v 15:58
Jak nadpis napovídá,chystám se letos v červnu do rumunska.Chtěl bych navštívit karpaty a naše dávné krajany v banátu.Mám tu už jeden článek že hledám spolucestovatele,tak to vlastně jen oživuji.Zatím se ke mne přidal jeden odvážlivec ,který si to doufam nerozmyslí.Přeci jenom čím víc lidí,tím lépe,tedy lidí kteří si sednou,v opačném případě je to zatrest .Máme v plánu vyrazit prvního května a jet přibližně na 10-14dní.Já vyrážím na suzuki burgman 400 a parták má Suzuki DR big 750.Už tahle sestava naznačuje,že se opravdu muže přidat každý !Tak těším se na další dobrodruhy kteří se k nám budou chtít přidat.
1 2

Rumunsko 2013

30.1.2013 v 16:28 | Nahoru | #31
toto je asi ta nejdivočejší verze já mám v plánu jet přes slovensko madarsko projet karpaty od hora dolu projet transfargas i transalpinu a domu jet bud rovnou přez maďary a nebo pokud bude čas a peníze vzít to přez černou horu a chorvatsko ale problém je že jsem uchyl a nebavý mě nikde vysedávat takže letos v pobaltí jsem fungoval metodou ráno vstat cca 10hodin na motorce a večer zastavit postavit stan a usnout zastavovalo se jen na jídlo benzín a sem tam hodinu možná dvě projít historická centra měst ale zase jsem se kochal rychlostí 80km/h

Naposledy editováno 30.01.2013 16:50:41

30.1.2013 v 17:50 | Nahoru | #32
Jsem sice zarytý "monologista", ale třeba se s někým z vás potkám.
Termín ještě nevím, ale doufám, že se mi podaří utrhnout víc než týden.

Skvělá odpověď, děkuji! 30.1.2013 v 18:22 | Nahoru | #33
Zdravím vás tady všechny co se účastníte této diskuse Za sebe dávám palec nahoru už proto,že na skůtru dát Rumunsko je v celku odvaha.Já tam byl loni a jak už tady někdy někdo napsal - Je to silně nakažlivá záležitost,proto se tam letos chystám zase.Jak tady píše "droud"
souhlasím s tím že sprchovat se vícekrát jak jednou týdně je luxus,ale někdy to je opravdu zapotřebí.Loni byla taková vedra že jsem se i já někdy styděl vejít do krámu a něco si koupit jak jsem smrděl. O silnicích bych řekl jen tolik-hl.tahy úplně v pohodě,Fagaraš a Transalpina prvního června může být ještě pod sněhem a Banát tam jsem sice už nedojel,ale od kámošů vím že se to dá sjet i na skůtru. Přeji všem co se tam letos chytáte krásné zážitky

30.1.2013 v 19:04 | Nahoru | #34
jawasy> Jak to tu tak čtu,tak jsem si jist že to tam nějak určitě všechno zvládnem a už se nemužu dočkat až vyrazíme!!!Určitě sem pak pověsím cestopis,jak to všechno proběhlo a všem nevěřícím tomášum vytřu zrak ,že se to dá i na skutru a všem,co třeba váhají dodám odvahu,jet i v tak nesourodé sestavě,jak se muže na první pohled zdát,alespon co se strojů týče

30.1.2013 v 19:50 | Nahoru | #35
Burákrocky> 1)Na strojích ani tak moc nezáleží-když jsou připravené na delší cestu.Já jsem např. vyrazil do Rumunska už s tím, že jsem věděl že mám of jeden snímač a v Hondě mi řekli že můžu ujet tisíce km a nebo taky ani nemusím dojet od nich domů (cca 50 km)Riskl jsem to No je fakt že to byly někdy nervy jestli mi mašina nastartuje nebo ne Popisuji to v deníku.Nejsem žádný spisovatel abych psal cestopis.No a taky kolikrát číst nějaké recenze od čtenářů že jsem tam či onde napsal "i" a mělo být "y" mě zrovna nebere.Forum je tady od toho, aby si tady našel každý co se mu líbí,co jej zajímá a čím se může inspirovat na cestách.Já toho nenajezdil mnoho a tak lačně hltám příspěvky tady napsané a už vůbec nehledím na nějakou tu pravopisnou chybičku,jako někteří rádoby "jazykoznalci"
2)záleží především na dobré sestavě a třeba i ze začátku úplně cizích lidí.U mě to bylo taky tak.No a nakonec z nás byla docela dobrá parta.Tak se měj hezky - těším se že si tady něco přečtu z tvých zážitků!

30.1.2013 v 20:00 | Nahoru | #36

docent píše: Též pojedu letos do Rumunska. Abych ušetřil čas, tak se nalodím na autovlak do Košic. A pak kam mě kola ponesou - severovýchodní část Rumunska. Pokud mě paměť nešálí, tak to bude jubilejní 12 - t.j. "tuctová" návštěva Rumunska
Jsem sice zarytý "monologista", ale třeba se s někým z vás potkám.
Termín ještě nevím, ale doufám, že se mi podaří utrhnout víc než týden.

autovlak do košic brával motorky jen do popradu...už bere i košice?

30.1.2013 v 20:13 | Nahoru | #37
jawasy> Úplně s Tebou souhlasím!!!S češtinou jsem na tom podobně ale o tom to fakt není

30.1.2013 v 21:10 | Nahoru | #38
mariano> Jo, jo. Od minulého roku to jezdí i do Košic. Motorky bral ale jen denní spoj. Letos už bere motorky i noční vlak.
Po Čechách i Slovensku to už dost znám a tak chci ušetřit čas na brouzdání vzdálenějšími kraji. Dovolená není bohužel nafukovací. Večer v pátek se nalodím a v sobotu ráno v 9:00 bych už mohl vyjíždět z Košic. Stojí to i se spaním 1658,-Kč. Vzhledem k tomu, že mi stroj žere cca 5L a do Košic je to 700km, tak bych jen za benzín dal cca 1300,-Kč (+ 2 dny v pytli ).

detaily tady

Naposledy editováno 30.01.2013 21:15:24

31.1.2013 v 08:21 | Nahoru | #39
docent> mužu se zeptat jak se ty motorky na vlaku kurtujou? musíš mit svoje kurty a pak to tahat s sebou nebo jsou vybavení? nemas nejakou fotku? dik

31.1.2013 v 08:26 | Nahoru | #40
ten autovlak vypadá zajímavě škoda jen že než bych dojel do prahy sem už za polovinou cesty do košic

31.1.2013 v 08:30 | Nahoru | #41
droud> presne tak,taky nad tim polemizuju,pojedu 100 km do prahy,ale zkusit se ma vsechno

31.1.2013 v 08:36 | Nahoru | #42
bower> tady o tom pěkně píšou

6.2.2013 v 12:52 | Nahoru | #43
bower> Ahoj.koukám se nám to tu zvrhlo na turistický klub přátel "cestuj s Námi vlakem" .Chápu že kolikrát je člověk bohužel omezen délkou dovolené a že pokud chce vyrážet do stále vzdálenějších koutů naší země,tak nic jiného nezbývá,ale nějak se mi z toho vytrácí,alespon podle mne motorkářské motto,CESTA JE CÍL!Já rozhodně hodlám těmto třem slovům zůstat věrný,a to jsem jen poloviční motorkář mám burgmana a pokud to je jen trochu možné,všechny km zdolat na dvou kolech,přes moře samozřejmě použiji trajekt .Bohužel dnešní doba je takt uspěchaná,že kolikrát dostat už jen těch 14 dní dovči v kuse je téměř nadlidský výkon.Tak to jen abych připomenul,že jsme na motorkářských stránkách a ne na stránkách českých drah ,ikdyž na druhou stranu každá informace je užitečná.

6.2.2013 v 17:17 | Nahoru | #44
Burákrocky> já bych to s tím vlakem nevidel tak černě pánum z prahe to hold ušetří den cesty a většiny ostatních se to vlasně netýká ale je fakt že sedet ve vlaku a trpět na dálnici vichází skoro na stejno a já stejně vyrazím mím stylem alá choper (80kmh) a kochat se

6.2.2013 v 22:52 | Nahoru | #45
droud> Ušetří to nikoli den cesty, ale dva dni tam a dva dni zpátky = 4 dni = skoro 1/3 času. Času, který je možno využít k naplnění (i mého) motta "Cesta je cíl".

burákrocky> Zareaguji, přiznávám, trochu podrážděně. Nejsi žádný mladík. Takže bys v první řadě neměl podléhat komplexu "skůtr". Buď sám sebou! Sám jsem na skůtrech projel dost kilometrů a mohu říct, že například do zimních Alp není vhodnější stroj.
Zadruhé - pokud jezdíš pár let, tak "okolí" do 1000km máš už zkouknuté. Pokud tě lákají vzdálenější kraje a času není nazbyt, tak nevidím nic opovržení hodného na tom, "přeskočit" tyhle známé cesty a ponechat si čas na skutečně nové zážitky.
Když jsem byl mlaďoch, zmizel jsem na tři měsíce a dostal se až k čínským hranicím. Každý věk má svoje, a to ,že si takovou dobu teď nemohu dovolit neznamená, že se nemohu snažit posbírat alespoň poslední střípky podobných zážitků - než mě zavřou do truhly.

Všechno je ovšem jen věc úhlu pohledu. Já se zase například dívám skrz prsty na lidi, co sice dojedou po ose do vzdálené země, ale pak se tam ubytují v penzionu a stravují se v restauracích. Nebo kteří se ve vzdálené zemi neodchýlí od silnic 1. třídy.

A vůbec - nechceš si dát spicha u nějakého horského jezera

7.2.2013 v 20:02 | Nahoru | #46
docent> No pane!!Tak zaprvé,určitě nemám mindrák z toho že mám skutra,to jsem jen předešel případné remcali,ale po tvé odpovědi mám mindrák z toho,že jsi mne nařkl,že už nejsem žádný mladík ,no promin v38 se fakt ještě staře necítím!!!Jinak s tebou ale v celku souhlasím,já mám velkého fichtla sice teprve od lonského ledna,ale loni jsem na nem najezdil za léto 6500 a v naprosté pohodě a jelikož,jak jsem tady už psal,mám špatnou nohu z lyží tak mi stejně nic jiného nezbívá.Jinak mne to taky láká vyrazit nekam na východ a na dýl,ale má drahá polovička mé nadšení nezdílí a taky to už by fakt chtělo nějaký enduro,tak si minimálně do doby,než se ta noha dá jakž takž do pořádku,tak si musím nechat zajít chut.Lákalo by mne mongolsko a čas by taky byl,jelikož jsem v invalidním důchodu,no ale prozatím mi bude muset stačit to rumunsko,tam se ovšem ale taky opravdu těším.Dovolených v hotelech už mám taky tak nějak dost,proto plánuju pokud možno stan a jídlo co se namane.Horské jezero budem muset nechat na jindy,momentálně mám nohu v otéze.

7.2.2013 v 21:03 | Nahoru | #47
docent> tak jestli jedeš do Košic 2 dny, tak radši jezdi fakt vlakem

7.2.2013 v 22:20 | Nahoru | #48
tonybeny> Ano. 700km už nejezdím na jeden zátah. Z toho jsem už vyrostl
Mým cílem je cesta - nikoli dálnice, plechový zadek a skelný pohled

7.2.2013 v 22:29 | Nahoru | #49
Burákrocky> Tož promiň mladíku Však já taky znám dvacetileté starce a sedmdesátileté mladíky. Ale patnáct ti není - to neukecáš
Tžeba se někde potkáme....

8.2.2013 v 08:02 | Nahoru | #50
Burákrocky> ještě hodně záleží která noha mě občas chytne pravá kyčel a je to sice na prd ale jezdit se dá jen musí člověk myslet na to že o tu pravou se neopře při zastavování přenášet váhu na levou stranu ale pokud máš ko levou tak je to na pytel

8.2.2013 v 09:57 | Nahoru | #51
droud> Já mám sice špatnou pravou nohu,což by nebyl takovej problém,ale mám rozdrcený kotník a holení i lítkovou kost,takže mi kotník vůbec nefunguje,takže nejde ani tak o přibrždování,to bych nějak zvládnul,ale jde o to že právě nemám tu jistotu,zkrátka jet v terénu ve stupačkách to protu moji hnátu není.Ovšem jinak si nestěžuju,mohl jsem dopadnout i hůř.

13.3.2013 v 16:35 | Nahoru | #52
Burákrocky> Ahoj všem.Jen oživuji.To už se nikdo nepřidá?Koukám že se tu rumunsko nějak rozmáhá,tak kdo se chce přidat knám,já suzuki burgman 400 a kolega dr big 750,termín 1.6.-10.6.cca plus minus

13.3.2013 v 16:38 | Nahoru | #53
Ted sem si všiml že ten druhý článek není do rumunska,ale do rumu,nebo do ruska,jinak si to neumím vysvětlit když tam píše"RUMUSKO 2013"

7.5.2013 v 21:49 | Nahoru | #54
Burákrocky> To už se opravdu nikdo nepřidá,No tak chlapi,odjezd se blíží!!!!

8.5.2013 v 00:12 | Nahoru | #55
Burákrocky> Voni se bojej, že ti nebudou stačit

Néééé. Beru to zpátky. Je to ode mne jasný FLAME

Naposledy editováno 08.05.2013 00:12:56

12.5.2013 v 21:35 | Nahoru | #56

Burákrocky píše: Burákrocky> To už se opravdu nikdo nepřidá,No tak chlapi,odjezd se blíží!!!!

bych jel ale se skutrem to musí být zážitek ,vím že máš problémy ale to není to pravé cestování.ty nejlepší krásy jenom míjíš protože se tam nedostaneš,škoda ať se vám to vydaří a zažijete pěknou dovolenou.