globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy

Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 23:21 | Nahoru | #1

Harry007 píše: Hou.mer> Celej ten příběh je známka punku



Žádná známka punku, jen jsem potřeboval nějak jezdit, než se opraví ten upadlej výfuk. Původní řešení, při kterém jsem do výfukového kanálu v hlavě válce narval špunt od šampusu se ukázalo jako poměrně neštastné. Ujel jsem ani ne 3km a když jsem se chtěl na křižovatce trochu prudčeji rozjet, tak hořící špunt vylít z hlavy motoru a zmizel ve skupině chodců, která čekala na zelenou.

Pak jsem tam přidrátoval plechovku a teprve potom jsem tam přidělal hliníkovej hranolek, do kterého jsem navrtal závit.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

5.2.2013 v 00:00 | Nahoru | #2
Hippieguy> Vzhledem k tomu, cos dříve vypisoval za závady, tak i když teď dostaneš zpátky konečně funkční motor, tak počítej ještě s nemalou investicí, abys vůbec prošel TK. Už jenom "nefunkční tlumiče" a hlavně, pokud si technik všimne těch šroubů na rámu nosiče a bude zajímat, proč tam jsou (trubka uvnitř), tak máš po ptákách.
Trochu pozdě Ti dochází, že motorku asi těžko prodáš za cenu odpovídající investicím. Ale i kdybys ji dal do kupy, tak při první následující poruše se jí zbav, klidně pod cenou, jinak budeš nadále vyhazovat peníze oknem, což jest další věc, která Ti asi nedochází.

A tím špuntem ve výfukovém kanále si zde rovněž koleduješ o velkou várku narážek a posměšků. Jednak tím přidusíš motor a druhak, kdyby ten letící špunt někoho zranil (a věř tomu, že dokáže nadělat pěknou paseku), tak z toho budeš mít malér jako beran, že vůbec s motorkou v takovém stavu, navíc tak amatérsky "opravenou", jedeš v provozu.

A především se zamysli nad tím prasklým rámem. Už Ti to tu ostatní nejednou naznačili, že když praskl relativně málo zatížený rám nosiče, tak potom dost pravděpodobně ani hlavní rám motocyklu nebude vyroben nijak kvalitně. A také by se mohlo stát, že se motorka za jízdy rozlomí v krku a Ty "odejdeš" z úrazu s trvalými následky a nikdy už si nesedneš ani na kolo, natož na motorku. Tak se nad sebou zamysli, zda Ti stojí za to jezdit na nekvalitní a ani nepříliš bezpečné motorce, která by, přísně vzato, neměla vůbec dostat homologaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

5.2.2013 v 00:01 | Nahoru | #3

Hippieguy píše: Žádná známka punku, jen jsem potřeboval nějak jezdit, než se opraví ten upadlej výfuk. Původní řešení, při kterém jsem do výfukového kanálu v hlavě válce narval špunt od šampusu se ukázalo jako poměrně neštastné. Ujel jsem ani ne 3km a když jsem se chtěl na křižovatce trochu prudčeji rozjet, tak hořící špunt vylít z hlavy motoru a zmizel ve skupině chodců, která čekala na zelenou.

Pak jsem tam přidrátoval plechovku a teprve potom jsem tam přidělal hliníkovej hranolek, do kterého jsem navrtal závit.


promin ale dojdi si do koupelny a tam najdeš zrcadlo a podivej se do něj a řekni nám jestli ta osoba co tam na tebe bude koukat je normální, protože mě to hlava nebere.I když si vzpomenu na svá telecí léta když jsem drandil na pinckovi tak me nikdy takovy kraviny nenapadly (upadl vejfuk nevadí máme přece plechovku od kozlíka, taky dobra náhrada a jedem dál nic se neděje. aha ted mě to trklo nesji náhodou ten slavnej MacGyver?

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

5.2.2013 v 00:02 | Nahoru | #4

Hippieguy píše: Žádná známka punku, jen jsem potřeboval nějak jezdit, než se opraví ten upadlej výfuk. Původní řešení, při kterém jsem do výfukového kanálu v hlavě válce narval špunt od šampusu se ukázalo jako poměrně neštastné. Ujel jsem ani ne 3km a když jsem se chtěl na křižovatce trochu prudčeji rozjet, tak hořící špunt vylít z hlavy motoru a zmizel ve skupině chodců, která čekala na zelenou.

Pak jsem tam přidrátoval plechovku a teprve potom jsem tam přidělal hliníkovej hranolek, do kterého jsem navrtal závit.


Hej ty jsi zabiják
Ty jsi podpálil chodce jo? To museli mít radost... [lol]
Hej masakr jen čekam kdy někdo napíše že tohle všechno je jen jako...

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

6.2.2013 v 09:57 | Nahoru | #5
[quote=Hippieguy]Žádná známka punku, jen jsem potřeboval nějak jezdit, než se opraví ten upadlej výfuk. Původní řešení, při kterém jsem do výfukového kanálu v hlavě válce narval špunt od šampusu se ukázalo jako poměrně neštastné. Ujel jsem ani ne 3km a když jsem se chtěl na křižovatce trochu prudčeji rozjet, tak hořící špunt vylít z hlavy motoru a zmizel ve skupině chodců, která čekala na zelenou.

sem se málem pochcal jako mechanik stojíš za prd ale jako vypravěč seš třída

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

6.2.2013 v 12:31 | Nahoru | #6

Hippieguy píše: Žádná známka punku, jen jsem potřeboval nějak jezdit, než se opraví ten upadlej výfuk. Původní řešení, při kterém jsem do výfukového kanálu v hlavě válce narval špunt od šampusu se ukázalo jako poměrně neštastné. Ujel jsem ani ne 3km a když jsem se chtěl na křižovatce trochu prudčeji rozjet, tak hořící špunt vylít z hlavy motoru a zmizel ve skupině chodců, která čekala na zelenou.

Pak jsem tam přidrátoval plechovku a teprve potom jsem tam přidělal hliníkovej hranolek, do kterého jsem navrtal závit.



To ne...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 18 20.11.2017 v 12:59 297772714
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist