globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy

Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 00:45 | Nahoru | #1
Hippieguy> Nemáš pravdu. Od té současné motorky bys měl dát ruce pryč, pořídit tu druhou, tu během max. pár dní opravit, udělat TK a pak bez starostí jezdit. Takže to odvou motorkách není na místě. A že může být motorka spolehlivá, jen je třeba se o ní starat, také neplatí vždy a bohužel zrovna ne v Tvém případě. Vzpomeň si na prasklý rám, což ukazuje při nejmenším na to, z jak nekvalitních materiálů je motorka vyrobena a chceš riskovat, že se motorka za jízdy rozlomí v krku, Ty po pár kotrmelcích do něčeho narazíš a při nejmenším z Tebe bude nadosmrti nechodící, inkontinentní troska? Že je to jen pomocný rám nosiče, nic neznamená.
Viděl jsem párkrát klip, kdy se podobná motorka přesně takto rozlomila za jízdy na rovném povrchu, ne na nerovnosti a jezdec to šeredně odnesl. A když vidím ta kola, jaká tam máš, tak přesně takové disky už jsem rovněž viděl rozlámané.

Když to tak shrneme, tak se můžeš snažit sebevíc, ale mizerné materiály nenapravíš a ty Ti budou chystat jednu past (a černou díru na peníze) za druhou. Zkrátka se smiř s tím, že tato motorka jest typickým příkladem toho, že z ho*na bič neupleteš a když ano tak s ním nezapráskáš. A když zapráskáš, tak nanejvýš sám sebe. Dojeď se podívat na tu Tine125, vem si s sebou někoho, kdo se opravdu v mašinách vyzná a do tohoto vraku už neinvestuj a rychle se jej zbav.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

30.1.2013 v 09:40 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Navíc píšeš kravinu... Tine125 má dva rovnotlaké karbce , ne jeden jednoduchý.





Seš si jistej? To co tam vidim je teda jeden šoupátkovej karbec, Konkrétně Walbro PZ26.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 18 20.11.2017 v 12:59 297772714
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist