globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy

Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

28.1.2013 v 07:32 | Nahoru | #1
no ty vole prej mechaňik špeciališta ty krávo řežu se tu smíchy dnes bude dobrý den

Jujing> jediný rozvod co mě napadl kde se opravdu nemůže potkat píst s ventilem je snad jen SV!

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

28.1.2013 v 08:08 | Nahoru | #2
HornisGSX> Jsou i klasický rozvody tj. OHC a OHV, kde jsou motory konstruovaný tak, že ventily se nevysunou natolik, aby dosáhly až na píst viz třeba pár motoru od Opelu.

Hipíku, mám pocit, že jsi tu kdesi psal, že je to OHV, tak koukni, jestli nejsou zdvihací tyčky pro sání a výfuk rozdílně dlouhý, například HD to tak má a je to pekelnej randál, když je přehodíš. A co se týče řazení, mohla by jednak špatně vypínat spojka, druhak by mohly bejt přehozený vidličky v převodovce a za třetí by mohl bejt řadící váleček u jednoho motoru o pár desetinek delší než u druhýho a když ti kamarád stáhnul delší řadící váleček do úzkejch 125 karteru tak ti tim logicky moc dobře otáčet nepůjde.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

28.1.2013 v 09:10 | Nahoru | #3

HornisGSX píše: no ty vole prej mechaňik špeciališta ty krávo řežu se tu smíchy dnes bude dobrý den

Jujing> jediný rozvod co mě napadl kde se opravdu nemůže potkat píst s ventilem je snad jen SV!



Nápodobně... dobré nakopnutí nálady před obíháním dochtórů, jež mně za hodinu čeká. A "potkánívzdorný" není jen motor SV. Třeba zrovna osmiventilové verze motorů Fiat řady FIRE mají hlavu řešenou tak šikovně, že potkání nehrozí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist