globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy

Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

5 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 20:13 | Nahoru | #1
Tak žádnej permoník s kladivem tam neni!!!

Jsou blbě nastavený rozvody. Teda měly by bejt. Koukám do válce dírou po svíčce a otáčim motorem. Je otevřenej výfukovej ventil a píst stoupá nahoru. Pak dojde do horní úvratě, a začíná klesat. Ale teprve při klesání tj sání se zavře!! Pak se otevře sací ventil, píst jde dolu, motor saje, píst dojde do spodní úvratě a začíná stoupat nahoru. Teprve tehdy se zavře, když jde píst nahoru.

Takže klepání je způsobený pístem, kterej tluče do výfukovýho ventilu. Tak to jsem si oddech. Už jsem se bál, že to bude něco vážnýho.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 20:35 | Nahoru | #2

Hippieguy píše: Tak žádnej permoník s kladivem tam neni!!!

Jsou blbě nastavený rozvody. Teda měly by bejt. Koukám do válce dírou po svíčce a otáčim motorem. Je otevřenej výfukovej ventil a píst stoupá nahoru. Pak dojde do horní úvratě, a začíná klesat. Ale teprve při klesání tj sání se zavře!! Pak se otevře sací ventil, píst jde dolu, motor saje, píst dojde do spodní úvratě a začíná stoupat nahoru. Teprve tehdy se zavře, když jde píst nahoru.

Takže klepání je způsobený pístem, kterej tluče do výfukovýho ventilu. Tak to jsem si oddech. Už jsem se bál, že to bude něco vážnýho.


(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 20:40 | Nahoru | #3

Hippieguy píše: Tak žádnej permoník s kladivem tam neni!!!

Jsou blbě nastavený rozvody. Teda měly by bejt. Koukám do válce dírou po svíčce a otáčim motorem. Je otevřenej výfukovej ventil a píst stoupá nahoru. Pak dojde do horní úvratě, a začíná klesat. Ale teprve při klesání tj sání se zavře!! Pak se otevře sací ventil, píst jde dolu, motor saje, píst dojde do spodní úvratě a začíná stoupat nahoru. Teprve tehdy se zavře, když jde píst nahoru.

Takže klepání je způsobený pístem, kterej tluče do výfukovýho ventilu. Tak to jsem si oddech. Už jsem se bál, že to bude něco vážnýho.


...to zas tak vážný není

Jen by mě ještě zajímalo, jak sis posvítil do válce, aby si tam něco tou dírou po svíčce viděl ...jestli sis tam prvně rozdělal oheň nebo si aspon sundal dekl hlavy?

Naposledy editováno 25.01.2013 20:43:52

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 20:49 | Nahoru | #4

Hippieguy píše: Tak žádnej permoník s kladivem tam neni!!!

Jsou blbě nastavený rozvody. Teda měly by bejt. Koukám do válce dírou po svíčce a otáčim motorem. Je otevřenej výfukovej ventil a píst stoupá nahoru. Pak dojde do horní úvratě, a začíná klesat. Ale teprve při klesání tj sání se zavře!! Pak se otevře sací ventil, píst jde dolu, motor saje, píst dojde do spodní úvratě a začíná stoupat nahoru. Teprve tehdy se zavře, když jde píst nahoru.

Takže klepání je způsobený pístem, kterej tluče do výfukovýho ventilu. Tak to jsem si oddech. Už jsem se bál, že to bude něco vážnýho.

.... Aha takze se ti tam potkava ventil s pistem a ty to nepovazujes za nic zavazneho a jak si poresil razeni ?? Udelej to jak na starych masinach. Od hridele razeni si dej trubku navrch k nadrzi a rad rukou. Pred tu paku tolik nepoznas velkou silu a bude to vypadat cool. No a kdyz budes radit levou rukou, tak nebudes pouzivat spojku coz nevadi, protoze si rikal ze by to melo najet 100 00 km

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 21:26 | Nahoru | #5
Hippieguy> Ahoj kamaráde : četl jsem tvůj deník a asi to životě nemáš jednoduchý . Na tu motorku jsi poctivě vydělal a dřel a že jsi rád ,že ji máš na rozdíl od jiných co ji dostaly k svátku.Ale proboha , taky se o ní můsíš dobře starat a zacházet a né mít to ja pokusnýho králíka co vydrží vše.Sice to není žádní super stroj ,ale je to tvoje a máš to v garáži ,používej svoji halvu nebo se porad s někým kdo tomu rozumí ,dej ji dokupy a jezdi. držím ti palce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 22:17 | Nahoru | #6
Hippieguy> no to že se výfukový ventil zavírá za HÚ je normální a že sací se zavře za DÚ to taky ale nejde mi do hlavy že se sací otevře až po tom co se výfukový zavře.. (při HÚ by měly být společně otevřeny oba ventily) ..pokud zrovna není Expanzní doba
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist