dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
btw: nez to budete zkouset tak doporucuju si take precist jak se z vyvrtky dostava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
HornisGSX píše: gugo> jj todle jsem viděl na vlastní bulvy spitfire za 50tis byl na šrot a s vrtulníkem to jde opravdu špatně
A co autorotace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: TO mi jednou upad vejfuk, tak jsem si musel vyrobit provizorní tlumič. Jinak bych nemoh jezdit, protože to dělalo šílenej randál.
Musim ocenit ten propracovany system pridratovani To je prava znamka punku
img.janforman.com/148160kwjp.jpg][IMG]http://img.janforman.com/th/148160kwjp.jpg[/IMG
Naposledy editováno 04.02.2013 22:49:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Ja kdyz si zpetne procitam jeho zalozeny temata, tak chvilema brecim, chvilema mlatim hlavou do stolu Ten typek se stim proste nesere Normalne nemam rad reality show, ale tahle me zajima jak dopadne Ja mu fandim
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Harry007 píše: Hou.mer> Celej ten příběh je známka punku
Žádná známka punku, jen jsem potřeboval nějak jezdit, než se opraví ten upadlej výfuk. Původní řešení, při kterém jsem do výfukového kanálu v hlavě válce narval špunt od šampusu se ukázalo jako poměrně neštastné. Ujel jsem ani ne 3km a když jsem se chtěl na křižovatce trochu prudčeji rozjet, tak hořící špunt vylít z hlavy motoru a zmizel ve skupině chodců, která čekala na zelenou.
Pak jsem tam přidrátoval plechovku a teprve potom jsem tam přidělal hliníkovej hranolek, do kterého jsem navrtal závit.
Trochu pozdě Ti dochází, že motorku asi těžko prodáš za cenu odpovídající investicím. Ale i kdybys ji dal do kupy, tak při první následující poruše se jí zbav, klidně pod cenou, jinak budeš nadále vyhazovat peníze oknem, což jest další věc, která Ti asi nedochází.
A tím špuntem ve výfukovém kanále si zde rovněž koleduješ o velkou várku narážek a posměšků. Jednak tím přidusíš motor a druhak, kdyby ten letící špunt někoho zranil (a věř tomu, že dokáže nadělat pěknou paseku), tak z toho budeš mít malér jako beran, že vůbec s motorkou v takovém stavu, navíc tak amatérsky "opravenou", jedeš v provozu.
A především se zamysli nad tím prasklým rámem. Už Ti to tu ostatní nejednou naznačili, že když praskl relativně málo zatížený rám nosiče, tak potom dost pravděpodobně ani hlavní rám motocyklu nebude vyroben nijak kvalitně. A také by se mohlo stát, že se motorka za jízdy rozlomí v krku a Ty "odejdeš" z úrazu s trvalými následky a nikdy už si nesedneš ani na kolo, natož na motorku. Tak se nad sebou zamysli, zda Ti stojí za to jezdit na nekvalitní a ani nepříliš bezpečné motorce, která by, přísně vzato, neměla vůbec dostat homologaci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: Žádná známka punku, jen jsem potřeboval nějak jezdit, než se opraví ten upadlej výfuk. Původní řešení, při kterém jsem do výfukového kanálu v hlavě válce narval špunt od šampusu se ukázalo jako poměrně neštastné. Ujel jsem ani ne 3km a když jsem se chtěl na křižovatce trochu prudčeji rozjet, tak hořící špunt vylít z hlavy motoru a zmizel ve skupině chodců, která čekala na zelenou.
Pak jsem tam přidrátoval plechovku a teprve potom jsem tam přidělal hliníkovej hranolek, do kterého jsem navrtal závit.
promin ale dojdi si do koupelny a tam najdeš zrcadlo a podivej se do něj a řekni nám jestli ta osoba co tam na tebe bude koukat je normální, protože mě to hlava nebere.I když si vzpomenu na svá telecí léta když jsem drandil na pinckovi tak me nikdy takovy kraviny nenapadly (upadl vejfuk nevadí máme přece plechovku od kozlíka, taky dobra náhrada a jedem dál nic se neděje. aha ted mě to trklo nesji náhodou ten slavnej MacGyver?
Hippieguy píše: Žádná známka punku, jen jsem potřeboval nějak jezdit, než se opraví ten upadlej výfuk. Původní řešení, při kterém jsem do výfukového kanálu v hlavě válce narval špunt od šampusu se ukázalo jako poměrně neštastné. Ujel jsem ani ne 3km a když jsem se chtěl na křižovatce trochu prudčeji rozjet, tak hořící špunt vylít z hlavy motoru a zmizel ve skupině chodců, která čekala na zelenou.
Pak jsem tam přidrátoval plechovku a teprve potom jsem tam přidělal hliníkovej hranolek, do kterého jsem navrtal závit.
Hej ty jsi zabiják
Ty jsi podpálil chodce jo? To museli mít radost... [lol]
Hej masakr jen čekam kdy někdo napíše že tohle všechno je jen jako...
hagrid.hagrid píše: promin ale dojdi si do koupelny a tam najdeš zrcadlo a podivej se do něj a řekni nám jestli ta osoba co tam na tebe bude koukat je normální, protože mě to hlava nebere.I když si vzpomenu na svá telecí léta když jsem drandil na pinckovi tak me nikdy takovy kraviny nenapadly (upadl vejfuk nevadí máme přece plechovku od kozlíka, taky dobra náhrada a jedem dál nic se neděje. aha ted mě to trklo nesji náhodou ten slavnej MacGyver?
On bude spíše nějaký český Mr. Bean, Pat a Mat v jednom...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
gugo píše: HornisGSX> Pockej me chces rict ze nejaky modely vrtulniku umej odpojit rotor od motoru a "autorotovat " ?
Mám tento stroj a tam je hlavní rotor spojenej s ocasním rotorem řemenem. Mezi motorem a hlavním rotorem je volnoběžka. Stačí přepnout páčku, motor se zastaví a už to padá . Ti zdatní autorotují, my ostatní jdeme objednávat náhradní díly
Zatím jsem s tím neletěl. Jen jsem se o let pokoušel. A výsledky? Drobný karambol.
Škody:
- ohnutá hřídel hlavniho rotoru
- ohnutý čep rotorové hlavy
- ohnutá osacní trubka
- vyčesaný ozubený kolečka všech serv desky cykliky všetně serva ocasního rotoru
a to se to téměř neodlepilo od země.
Zatím si lítám po bytě s timhle. To je jiný kafe, ten mám docela pod kontrolou Tam teda autorotace rozhodně nejde
gugo píše: HornisGSX> PetrL3> Hele vy dva pilotci, kdyz vemem treba ten model mustanga, da se stim vrtat (vyvrtka) jako klasicky manevr-privest letadlo na minimalni rychlost a kopnout tam nohu ?
btw: nez to budete zkouset tak doporucuju si take precist jak se z vyvrtky dostava
S tím mým ne, ovládaj se jen křidélka a výškovka. Ale dodělt směrovku není problém, pak by to samozřejmě šlo (ale musel by se tam dát silnější motor s nižšíma otáčkama a větší vrtulí, což bych udělal jako první, kdbych tim začal lítat).
EDIT: Oprava zámměny výškovky a směrovky.
Naposledy editováno 05.02.2013 08:16:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 18 | 20.11.2017 v 12:59 297772714 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |