globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy


Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:04 | Nahoru | #691
Čas 0:45 - takhle končí vis éra, když se to člověk učí. A při ceně a časový náročnosti je to problém. Prostě není neomezeně pokusů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:09 | Nahoru | #692
PetrL3> byl nízko kdyby měl výšku stihl by ho zachránit ale i takhle to občas končí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:14 | Nahoru | #693
HornisGSX> U akrobatů je každá vejška málo a začátečník to nestihne srovnat. Ve skutečnosti je času na reakci míň, než to vypadá z videa. Nestačí mít vejšku a pustit knipl. Nesrovná se samo, jako hornoplošník s křídlama "do V". Jde to strašně rychle.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:17 | Nahoru | #694
PetrL3> taky mám akrobata sice v krabici ale mám mě přišlo že křídlo nemělo vztlak takže to nestihl zvednou ale je to jen teorie. no ona helina je taky mrcha neposedná ta ti neodpustí vůbec nic!!!

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:22 | Nahoru | #695
Kámo jsi správný dement a tak to má být.

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:25 | Nahoru | #696
Ještě mam mustanga P51D , ale to je polystyren, ale stejně dokud nezvládnu elektrovětroň pořádně, nemá cenu sundavat mustanga ze zdi. Neni to sice akrobat, ale co sem četl, není zrovna stabilní.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:26 | Nahoru | #697

HornisGSX píše: PetrL3> ... ona helina je taky mrcha neposedná ta ti neodpustí vůbec nic!!!



Tak tak

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:29 | Nahoru | #698
PetrL3> ty vogo cy bych dal za to kdyby heliny byli s polystyrenu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:44 | Nahoru | #699
HornisGSX> PetrL3> Hele vy dva pilotci, kdyz vemem treba ten model mustanga, da se stim vrtat (vyvrtka) jako klasicky manevr-privest letadlo na minimalni rychlost a kopnout tam nohu ?
btw: nez to budete zkouset tak doporucuju si take precist jak se z vyvrtky dostava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:47 | Nahoru | #700
gugo> s vrtulníkem blbě

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:52 | Nahoru | #701
Hippieguy> každej večer se tady zasměju a to Božsky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:53 | Nahoru | #702
HornisGSX> Ptam se na mustanga, ale koukam z toho videa tak ten prvni bombarder vrtal vcelku pekne nez mu upadla pulka kridla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:56 | Nahoru | #703
gugo> jj todle jsem viděl na vlastní bulvy spitfire za 50tis byl na šrot a s vrtulníkem to jde opravdu špatně

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:56 | Nahoru | #704

JR.. píše: Uz je tady z toho modelarsky forum?


To je jenom klidovy stav mezi vyznamnymi debatami - blanik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:57 | Nahoru | #705

HornisGSX píše: gugo> jj todle jsem viděl na vlastní bulvy spitfire za 50tis byl na šrot a s vrtulníkem to jde opravdu špatně


A co autorotace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 21:59 | Nahoru | #706
gugo> jo to máš jak s tou vývrtkou když se to umí je to pohoda když né !!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 22:09 | Nahoru | #707
HornisGSX> Pockej me chces rict ze nejaky modely vrtulniku umej odpojit rotor od motoru a "autorotovat " ?

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 22:28 | Nahoru | #708
když ti vypadne štáva nezbýva nic jinýho než autorotovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 22:45 | Nahoru | #709

Hippieguy píše: TO mi jednou upad vejfuk, tak jsem si musel vyrobit provizorní tlumič. Jinak bych nemoh jezdit, protože to dělalo šílenej randál.



Musim ocenit ten propracovany system pridratovani To je prava znamka punku

img.janforman.com/148160kwjp.jpg][IMG]http://img.janforman.com/th/148160kwjp.jpg[/IMG

Naposledy editováno 04.02.2013 22:49:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 22:47 | Nahoru | #710
Hou.mer> Celej ten příběh je známka punku

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 22:58 | Nahoru | #711
Harry007> Tak ono je to cely dost hardcore az absurdni. Ty se ho zeptas, co ta plechovka na motoru, a on ti bezelstne - s naprostou vaznosti rekne, ze mu upad vejfuk a potreboval tlumic... Pak se kouknes na tu brutalni fotku.. To snad ani 5ti lety dite nemuze myslet vazne

Ja kdyz si zpetne procitam jeho zalozeny temata, tak chvilema brecim, chvilema mlatim hlavou do stolu Ten typek se stim proste nesere Normalne nemam rad reality show, ale tahle me zajima jak dopadne Ja mu fandim

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

4.2.2013 v 23:21 | Nahoru | #712

Harry007 píše: Hou.mer> Celej ten příběh je známka punku



Žádná známka punku, jen jsem potřeboval nějak jezdit, než se opraví ten upadlej výfuk. Původní řešení, při kterém jsem do výfukového kanálu v hlavě válce narval špunt od šampusu se ukázalo jako poměrně neštastné. Ujel jsem ani ne 3km a když jsem se chtěl na křižovatce trochu prudčeji rozjet, tak hořící špunt vylít z hlavy motoru a zmizel ve skupině chodců, která čekala na zelenou.

Pak jsem tam přidrátoval plechovku a teprve potom jsem tam přidělal hliníkovej hranolek, do kterého jsem navrtal závit.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

5.2.2013 v 00:00 | Nahoru | #713
Hippieguy> Vzhledem k tomu, cos dříve vypisoval za závady, tak i když teď dostaneš zpátky konečně funkční motor, tak počítej ještě s nemalou investicí, abys vůbec prošel TK. Už jenom "nefunkční tlumiče" a hlavně, pokud si technik všimne těch šroubů na rámu nosiče a bude zajímat, proč tam jsou (trubka uvnitř), tak máš po ptákách.
Trochu pozdě Ti dochází, že motorku asi těžko prodáš za cenu odpovídající investicím. Ale i kdybys ji dal do kupy, tak při první následující poruše se jí zbav, klidně pod cenou, jinak budeš nadále vyhazovat peníze oknem, což jest další věc, která Ti asi nedochází.

A tím špuntem ve výfukovém kanále si zde rovněž koleduješ o velkou várku narážek a posměšků. Jednak tím přidusíš motor a druhak, kdyby ten letící špunt někoho zranil (a věř tomu, že dokáže nadělat pěknou paseku), tak z toho budeš mít malér jako beran, že vůbec s motorkou v takovém stavu, navíc tak amatérsky "opravenou", jedeš v provozu.

A především se zamysli nad tím prasklým rámem. Už Ti to tu ostatní nejednou naznačili, že když praskl relativně málo zatížený rám nosiče, tak potom dost pravděpodobně ani hlavní rám motocyklu nebude vyroben nijak kvalitně. A také by se mohlo stát, že se motorka za jízdy rozlomí v krku a Ty "odejdeš" z úrazu s trvalými následky a nikdy už si nesedneš ani na kolo, natož na motorku. Tak se nad sebou zamysli, zda Ti stojí za to jezdit na nekvalitní a ani nepříliš bezpečné motorce, která by, přísně vzato, neměla vůbec dostat homologaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

5.2.2013 v 00:01 | Nahoru | #714

Hippieguy píše: Žádná známka punku, jen jsem potřeboval nějak jezdit, než se opraví ten upadlej výfuk. Původní řešení, při kterém jsem do výfukového kanálu v hlavě válce narval špunt od šampusu se ukázalo jako poměrně neštastné. Ujel jsem ani ne 3km a když jsem se chtěl na křižovatce trochu prudčeji rozjet, tak hořící špunt vylít z hlavy motoru a zmizel ve skupině chodců, která čekala na zelenou.

Pak jsem tam přidrátoval plechovku a teprve potom jsem tam přidělal hliníkovej hranolek, do kterého jsem navrtal závit.


promin ale dojdi si do koupelny a tam najdeš zrcadlo a podivej se do něj a řekni nám jestli ta osoba co tam na tebe bude koukat je normální, protože mě to hlava nebere.I když si vzpomenu na svá telecí léta když jsem drandil na pinckovi tak me nikdy takovy kraviny nenapadly (upadl vejfuk nevadí máme přece plechovku od kozlíka, taky dobra náhrada a jedem dál nic se neděje. aha ted mě to trklo nesji náhodou ten slavnej MacGyver?

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

5.2.2013 v 00:02 | Nahoru | #715

Hippieguy píše: Žádná známka punku, jen jsem potřeboval nějak jezdit, než se opraví ten upadlej výfuk. Původní řešení, při kterém jsem do výfukového kanálu v hlavě válce narval špunt od šampusu se ukázalo jako poměrně neštastné. Ujel jsem ani ne 3km a když jsem se chtěl na křižovatce trochu prudčeji rozjet, tak hořící špunt vylít z hlavy motoru a zmizel ve skupině chodců, která čekala na zelenou.

Pak jsem tam přidrátoval plechovku a teprve potom jsem tam přidělal hliníkovej hranolek, do kterého jsem navrtal závit.


Hej ty jsi zabiják
Ty jsi podpálil chodce jo? To museli mít radost... [lol]
Hej masakr jen čekam kdy někdo napíše že tohle všechno je jen jako...

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

5.2.2013 v 00:05 | Nahoru | #716

hagrid.hagrid píše: promin ale dojdi si do koupelny a tam najdeš zrcadlo a podivej se do něj a řekni nám jestli ta osoba co tam na tebe bude koukat je normální, protože mě to hlava nebere.I když si vzpomenu na svá telecí léta když jsem drandil na pinckovi tak me nikdy takovy kraviny nenapadly (upadl vejfuk nevadí máme přece plechovku od kozlíka, taky dobra náhrada a jedem dál nic se neděje. aha ted mě to trklo nesji náhodou ten slavnej MacGyver?


On bude spíše nějaký český Mr. Bean, Pat a Mat v jednom...

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

5.2.2013 v 00:22 | Nahoru | #717
Vy mu to s tim spuntem fakt zerete jo?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

5.2.2013 v 00:52 | Nahoru | #718

gugo píše: HornisGSX> Pockej me chces rict ze nejaky modely vrtulniku umej odpojit rotor od motoru a "autorotovat " ?


Mám tento stroj a tam je hlavní rotor spojenej s ocasním rotorem řemenem. Mezi motorem a hlavním rotorem je volnoběžka. Stačí přepnout páčku, motor se zastaví a už to padá . Ti zdatní autorotují, my ostatní jdeme objednávat náhradní díly
Zatím jsem s tím neletěl. Jen jsem se o let pokoušel. A výsledky? Drobný karambol.
Škody:
- ohnutá hřídel hlavniho rotoru
- ohnutý čep rotorové hlavy
- ohnutá osacní trubka
- vyčesaný ozubený kolečka všech serv desky cykliky všetně serva ocasního rotoru
a to se to téměř neodlepilo od země.

Zatím si lítám po bytě s timhle. To je jiný kafe, ten mám docela pod kontrolou Tam teda autorotace rozhodně nejde

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

5.2.2013 v 08:14 | Nahoru | #719

gugo píše: HornisGSX> PetrL3> Hele vy dva pilotci, kdyz vemem treba ten model mustanga, da se stim vrtat (vyvrtka) jako klasicky manevr-privest letadlo na minimalni rychlost a kopnout tam nohu ?
btw: nez to budete zkouset tak doporucuju si take precist jak se z vyvrtky dostava



S tím mým ne, ovládaj se jen křidélka a výškovka. Ale dodělt směrovku není problém, pak by to samozřejmě šlo (ale musel by se tam dát silnější motor s nižšíma otáčkama a větší vrtulí, což bych udělal jako první, kdbych tim začal lítat).

EDIT: Oprava zámměny výškovky a směrovky.

Naposledy editováno 05.02.2013 08:16:40

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

5.2.2013 v 08:21 | Nahoru | #720

gugo píše: HornisGSX> Pockej me chces rict ze nejaky modely vrtulniku umej odpojit rotor od motoru a "autorotovat " ?



Nějaký modely umí vše co jakejkoliv skutečnej vrtulník, co se akrobacie týče. Naopak ještě mnohem víc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 18 20.11.2017 v 12:59 297772714
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist