globalmoto_kveten





Téma: World of Tanks
24.1.2013 v 15:06
Tankujte s Nepohodlnými !
Našim revírem jsou bitevní pole, naše tempo je sebevražedné, naši protivníci jsou předem poraženi. Muži a ženy z klanu N-CZ se chtějí bavit ve dne i v noci a jejich úkolem je chránit svou bezpečnost!
...
Sdílíme společnou vášeň pro motorky! (a akvárka)







Naposledy editováno 05.12.2013 13:19:18

Blokovaní uživatelé: Joraell, Pawka, RomanRomanov, ok8, pekony
Anketa: Kdyby na to přišlo, přidal(a) bych se k:
Tankistům
35%
19
Letectvu
46%
25
Námořnictvu
19%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) World of Tanks

27.2.2014 v 19:35 | Nahoru | #1
pekony> no jasne, pak to jde do ruska, japonska, australie, afriky a pak je mozna nekde WG

(reakce na) World of Tanks

27.2.2014 v 21:38 | Nahoru | #2
JR..> taky me posledni dobou ten ping pekne štve, dříve 30-50ms ted 80-100ms. Prej se přestěhoval server eu1 a taky to tak vypadá a tady nejake povidani o tom

Vážení tankisté! Během posledních několika víkendů jsme se jak my, tak zejména vy, potýkali při hraní World of Tanks v pozdním odpoledni a večer se zvýšenou latencí spojení (lag) a ztrátou paketů. Naši technici se tím nepřetržitě zabývají a v reakci na tyto problémy se jim na naší straně podařilo zavést několik zlepšení výkonu sítě. Chápeme, že vám tyto potíže značně znepříjemňují hraní a rádi bychom se vám za všechny nepříjemnosti omluvili. Rádi bychom vás seznámili s příčinami těchto problémů tak, jak se nám je podařilo identifikovat a jak pracujeme na jejich řešení.Při prošetřování možností, jak zvýšit výkon naší sítě, se podařilo identifikovat hardware, který způsoboval při velkém zatížení ztrátu paketů. Tento problém se podařilo identifikovat a napravit během minulého týdne.Druhý problém bohužel není plně v naší moci a zároveň je poměrně technický. Předem se omlouvám za možná až příliš technický popis, ale rádi bychom vám nabídli co nejlepší přehled o situaci.V období, kdy jsme zaznamenali nárůst latence, byl obecně v Evropě výrazně vyšší tok dat po internetu. Částečnou příčinou je neobvykle vysoké množství streamů ze zimních olympijských her. Zvýšení objemu dat zvyšuje poptávku po kapacitách sdílení na síťových uzlech. Jednotliví poskytovatelé mají dohody o sdílení dat (peering) a vzájemné propojení i mimo páteřní linky internetové komunikace. Tento systém obvykle pomáhá snižovat zátěž na páteřních linkách a tím pro všechny zúčastněné zlepšuje plynulost přenosů. Kapacita tohoto sdílení je ale omezená jak dohodami mezi poskytovateli, tak fyzickými a technickými limity síťových uzlů. Pokud poptávka překračuje kapacitu, jak se tomu pro řadu těchto sdílených přenosů v minulých týdnech dělo, musí být data přesměrována na trasy s nižší prioritou, což se projeví zvýšenou latencí sítě a ztrátou paketů. Kaskádový efekt, kdy je překročena kapacita sdílení ve stejném okamžiku mezi několika poskytovateli, představuje problém, který není snadné vyřešit.Spolu s poskytovateli síťových služeb jsme pracovali na tom, abychom problém sdílení kapacity vyřešili. Jelikož tato jednání probíhají zejména mezi jednotlivými poskytovateli, jsme schopni uplatnit náš vliv, ale daný problém nemůžeme přímo ovlivnit.V neposlední řadě a bohužel opět mimo naši kontrolu se musela Evropská infrastruktura vyrovnat minulý týden s největším DDoS útokem v historii, který vyprodukoval až 400 Gb/s dodatečných škodlivých dat. To způsobilo přetížení páteřních linek internetu zejména ve Frankfurtu, Amsterdamu a Londýně spolu s dalším zatížením sdílení kapacit mezi poskytovateli.  Co můžeme slíbit: Do budoucna budeme nadále podrobně sledovat výkon sítě a serverů a budeme v rychlosti reagovat na cokoliv, co můžeme přímo ovlivnit. Zároveň budeme monitorovat celkové zatížení sítí a budeme spolupracovat s našimi partnery na lepším řešení přesměrování spojení a na navýšení kapacit pro sdílení dat. Zároveň zlepšíme komunikaci týkající se potíží s připojením a všech dalších problémů souvisejících s interními sítěmi, stejně jako informace o potížích zjištěných na hlavních linkách k našim datovým centrům a serverům tak, abyste vždy věděli, co se děje. Co nemůžeme slíbit: BohužeI vám v tuto chvíli nemůžeme říci, že se s dalšími případy zvýšené latence a ztráty paketů během špiček již nesetkáte. Jsme si skutečně jisti, že z naší strany se podařilo optimalizací výkonu vyřešit všechny interní faktory spojené s danou situací, přesto se budeme i nadále další externí faktory snažit zmírňovat. Doufáme, že se poskytovatelům služeb v Evropě nedostatečné sdílení kapacity podaří vyřešit co nejrychleji. Se srdečným pozdravemMarkus SchillŘeditel pro vztahy se zákazníky, Wargaming EU Plus niečo naviac:Kedže to súvisí so správou vyššie a ide o zaujímavé informácie, spomeniem, že SS pred časom trošku šmejdil a dostal sa ku kontaktu na technika, ktorý pracuje pre sieťové oddelenie Wargamingu. Citujem, aké informácie dostal o presune serveru EU2 do Amsterdamu."WG zaplatili za masivní konektivitu (connectivity) u společnosti Level 3 v Amsterdamu a Frankfurtu a domluvili si ports s ("arranged ports with") několika dalšími nosiči úrovně 1 a 2 (tier 1 and 2 carriers), jako jsou Cogent a Telia. Linka společnosti Telia do Mnichova byla přetížená už hodně dlouho a podobné stížnosti na Telii přišly i z USA. Myslím si, že WG se prostě konsoliduje a zbavuje se Mnichova, protože má dost peněz na lepší dohody, tak proč platit za horší druhou možnost. Zajímalo by mne, na co je ta kapacita do Frankfurtu. Amsterdam má vynikající mezinárodní konektivitu. Co se týče ruských ISP, ti peerují skrze východní Německo, Amsterdam (podle Balatonu) nebo skrze Finsko. Proto není přesunout RU3 do Amsterdamu tak hrozné, ale myslím, že Frankfurt by byl lepší. Také nevím, proč do Frankfurtu nepřesunuli EU1. Jo a co se týče žraní kapacity sítě, WG zapomněl v dopise od toho ředitele zmínit fakt, že jen patchování WoT produkuje traffic 300 GBps."

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist