globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: lidl 2013
 
23.1.2013 v 11:37
čus jen upozornuju že od zitra jsou nějaky drobnosti v lidlu.. Já osobně si jdu koupit nabíječku www.lidl.cz/cps/rde/xchg/SID-8401C258-7E4757D5/lidl_cz/hs.xsl/index_30118.htm



takže - budte rychlejší než důchodci :D

(reakce na) lidl 2013

25.1.2013 v 09:57 | Nahoru | #121
ThomsonMotorson: Já ho v sadě bitů neměl
Pokud to rozděláš a složíš tak, že to není navenek poznat, tak to reklamací projde. Oni to zas nijak důkladně nezkoumají. Ale pokud je vidět, že to někdo šrouboval zbroušeným šroubovákem a zmršil hlavičky, tak to samozřejmě vzbudí podezření.

1 reakcí na tento příspěvek lidl 2013

25.1.2013 v 11:33 | Nahoru | #122
Tak mi to nedalo, jestli jsem tady neplácnul kravinu a šel jsem hledat k nabíječce návod na obsluhu (40 min ). Tak ten tady zveřejněný, s mým cca 2 roky starým nesedí. V odstavci "Ochranná funkce přístroje" je upraven text.
Já mám toto:
Jakmile dojde k neobvyklé situaci, jako je zkrat, napětí baterie pod 7,5 V , otevřený proudový okruh, nebo opačné připojení výstupních svorek, vypne nabíječka elektroniku a přepne systém okamžitě zpět do základní pozice, aby se tak zabránilo škodám.
(konec citace)
Po praktické zkušenosti neúspěšného pokusu nabít 12V baterii s napětím 6,2V mi to nekoresponduje s textem odstavce: REGENEROVAT/NABÍT PRÁZDNOU (OPOTŘEBOVANOU,PŘEBITOU) BATERII.
Nabíječka tedy po připojení rozpozná napětí baterie a pokud je menší než uváděných 7,5V, vyhodnotí jí jako K.O. a přepne se do STANBY.
Potom tedy se pokusit tuhle automatiku "ošálit" jinou nabíječkou a zvednout napětí baterie pokud to půjde nad 7,5V a pak připojit Lídlovku.
Jestli to nepůjde, vyhodit baterii do popelnice

(reakce na) lidl 2013

25.1.2013 v 11:46 | Nahoru | #123
barracuda101> já mám dvě,3 roky starou a 2 roky starou a manuály tam jsou naprosto stejný

lidl 2013

25.1.2013 v 11:48 | Nahoru | #124
navařil jsem kliku, baterku nepotřebuju

1 reakcí na tento příspěvek lidl 2013

25.1.2013 v 12:45 | Nahoru | #125





tady je ten rozdíl v textu.
V novém návodu o nutnosti napětí nad 7,5V nic není.

(reakce na) lidl 2013

25.1.2013 v 14:15 | Nahoru | #126
barracuda101> ...fakt to tam není.Nemáš ten starší typ TRONIC T4 nebo jak se to jmenovalo?

lidl 2013

25.1.2013 v 16:04 | Nahoru | #127
Typové označení je: ULG 3.8 A1

1 reakcí na tento příspěvek lidl 2013

25.1.2013 v 16:17 | Nahoru | #128
o.k.-zajímavé,2typy manuálu

lidl 2013

25.1.2013 v 19:57 | Nahoru | #129
Byl jsem dnes ve dvou v praze a ani v jednom je už nemaj..

lidl 2013

25.1.2013 v 20:19 | Nahoru | #130
zdar, ranko sem četl toto vlákno a na vzdory špatným komentářům jsem si nabíječku koupil... Zrovna jsem na ni ďobnul baterku tak doufám že bude šlapat v pohodě.. Jinak jsem ji kupoval v Ostravě Porubě a měli jich tam ráno tak cca 10.

1 reakcí na tento příspěvek lidl 2013

25.1.2013 v 21:46 | Nahoru | #131
Přiznám se, že se mi povedlo vybít baterku tak, že se ani kontrolka nerozsvítila. Po připojení na lídlovku, nabíječka ani nezjistila, že je k ní nějaká baterie připojena. Tak jsem baterku připojil na blbou nabíječku. Hlídal jsem, aby se baterka nehřála a po chvilkách jsem zkoušel připojit lídlovku. Po několikátém pokusu se chytla, ale jen na baterii 6V. Tak jsem baterku ještě chvilku nechal na tý obyč. nabíječce a pak se lídlovka chytla. Baterka se normálně nabila a bez problémů slouží dál. Takže úplně vybitou baterii nenabije.Jinak jí mám 3 roky a naprostá spokojenost.
Upozorňuju, že nejsem žádný odborník, popisuju zde jen svou zkušenost. Možná jsem to udělal dobře, možná špatně, ale účel to splnilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013

25.1.2013 v 22:16 | Nahoru | #132
Loner-71> "Upozorňuju, že nejsem žádný odborník, popisuju zde jen svou zkušenost."
a za to je tady kulka, se nesmí

Pistoleros

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013

25.1.2013 v 22:18 | Nahoru | #133

banda1250 píše: o.k.-zajímavé,2typy manuálu


Také mám asi dva roky typ ULG 3.8 A1 a funguje k mé plné spokojenosti. Vzhledem k výše popsanému a skutečnosti, že se mi také nepodařilo touto nabíječkou nabít prakticky mrtvou baterii (s napětím pod oněmi 7,5 V, musel jsem jí dát "šok" křemíkovou nabíječkou bez regulace), chtělo by to u letošní nabíječky provést pokus na podobně vybité baterii, zda se na ní nabíječka chytne a dokáže ji nabíjet i ze stavu pod 7,5 V...... když o tom v souč. návodě již nic takového řečeno není... Pokud by toto zvládla, neváhal bych a pořídil ještě jeden, letošní kousek

Naposledy editováno 25.01.2013 22:21:30

(reakce na) lidl 2013

25.1.2013 v 22:54 | Nahoru | #134
HAPO> Můj názor je ten, že letošní nabíječka se nijak neliší od tvoji dva roky staré. je to uplně stejný typ a i vypadá stejně... a že jim natiskly nové návody bude podle mě proto že jim staré došly :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013

25.1.2013 v 23:20 | Nahoru | #135

ThomsonMotorson píše: Loner-71> "Upozorňuju, že nejsem žádný odborník, popisuju zde jen svou zkušenost."
a za to je tady kulka, se nesmí

Pistoleros



Všiml jsem si, že si tady dost lidí honí triko, když není po jejich. Ale budiž jim přáno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013

25.1.2013 v 23:28 | Nahoru | #136
Tak ono je logické, že když je akumulátor vybitý tak hluboce, že nabíječka nedetekuje žádné napětí v rozsazích které očekává, že se nerozjede. Pokud aku vytáhnete neregulovanou nabíječkou na nějaké 4V, tak ji lidlovka považuje za vybitou šestivoltovku a taky se ji tak snaží nabít. Pokud ji tou pomocnou nabíječkou nabijete na vyšší napětí, pak se už chová správně.
Ale tak hluboce vybitý akumulátor je trvale poškozený, tam už probíhají nevratné změny a výsledkem je snížená kapacita, zrychlené samovybíjení a snížený startovací proud.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013

26.1.2013 v 01:10 | Nahoru | #137

1100Virago píše: Tak ono je logické, že když je akumulátor vybitý tak hluboce, že nabíječka nedetekuje žádné napětí v rozsazích které očekává, že se nerozjede. Pokud aku vytáhnete neregulovanou nabíječkou na nějaké 4V, tak ji lidlovka považuje za vybitou šestivoltovku a taky se ji tak snaží nabít. Pokud ji tou pomocnou nabíječkou nabijete na vyšší napětí, pak se už chová správně.
Ale tak hluboce vybitý akumulátor je trvale poškozený, tam už probíhají nevratné změny a výsledkem je snížená kapacita, zrychlené samovybíjení a snížený startovací proud.



Tak asi jí to určitě nedělá dobře, ale stalo se. Nechal jsem zapnutý klíček a druhý den odpoledne bylo vymalováno. Baterku jsem nabil, jak jsem popsal a zatím další dvě sezóny v poho. Asi jsem měl kliku.

(reakce na) lidl 2013

26.1.2013 v 10:25 | Nahoru | #138

Loner-71 píše: Tak asi jí to určitě nedělá dobře, ale stalo se. Nechal jsem zapnutý klíček a druhý den odpoledne bylo vymalováno. Baterku jsem nabil, jak jsem popsal a zatím další dvě sezóny v poho. Asi jsem měl kliku.

tak jsi to ještě stihl,ze dne na den nestačila umřít,ale po týdnu by bylo asi fakt vymalováno viz.Virago

1 reakcí na tento příspěvek lidl 2013

26.1.2013 v 11:21 | Nahoru | #139
Já sem včera nabil touto nabíječkou ''gelovou'' baterii která už ani neroztočila startér. Marošek po pár pokusech chytl, ale na jeden válec druhý se přidal až po zahřátí prvního

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013

26.1.2013 v 13:56 | Nahoru | #140
poulie> a co by jsi chtěl v -14 startovat motorku bud rád že nemáš diesel enfield 500 to bys třeba nemusel nastartovat vubec v te kose... navic jestli ti stala 4 měsíce už vodnatí benzín a nevěřim tomu že jsi vypustil plovákovku karburátoru.. nevim proč ale podle mě to je automatický krok při delší odstávce

(reakce na) lidl 2013

26.1.2013 v 14:01 | Nahoru | #141
.

Naposledy editováno 26.01.2013 14:05:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013

26.1.2013 v 21:30 | Nahoru | #142
Loner-71> ..tak snad si mě k nim nezahrnul

2 reakcí na tento příspěvek lidl 2013

26.1.2013 v 23:00 | Nahoru | #143
Koupil jsem v LIDLU už několik věcí, ale poslední jsem !! Tankvak. Po koupi jsem v pátek nandal a jel do Jizerek. Hrůza. Po městě dobrý, ale rozjedeš po silnici má snahu ulítnout. Slabé magnety a než abych to držel koleny, tak jsem musel kurtovat pod bandou provlíkat. No pouťovina. Nekupujte, jinak budete muset předělávat. (Lepší koupit značku - měl jsem před 2 roky půjčenou od kluka a sedělo to jak hr na pr.A to jsem jel Chorvatsko.)

lidl 2013

27.1.2013 v 04:02 | Nahoru | #144
Ráno jsem píchl nabíječku na osciloskop a žádné překvapení se nekonalo. Nabíjel jsem baterii Yuasa / Toplite YTZ10S. Baterie bohužel byla nabitá a nepodařilo se mě zapnout nabíječku na dobíjecí režim, mohl jsem ji tedy změřit jen na udržovací režim(u této nabíječky řešen konst. napětím). Jak je vidět z průběhu napětí na obrázcích(omlouvám se za kvalitu, osciloskop neměl USB) tak udržovací napětí je v normě 13,2V, a pulzy jsou naprosto v pohodě pro spínaný zdroj za takovouto cenu. Ty malé výkyvy klidně může způsobovat třetí harmonická od zářivek které jsou v místnosti.
Jen abych se ujistil chtěl jsem změřit zda opravdu je baterie nabitá a neodebírá žádný proud. Při zapojení ampérmetru do série se nabíječka nebyla schopna zapnout z důvodu použitých ochran. Při použití klešťáku(kalibrovaný VC-531) byl proud pod prahovou schopností indikace, to odpovídá menšímu proudu jak 100mA. Takže na krátkodobý udržovací režim to rozhodně nemůže baterii uškodit, avšak při zapojení dlouhodobém (třeba půl roku) by i takhle málo mohlo baterii z moto uškodit.
Až časem vybiji baterku zopakuji měření i na dobíjecí režim ale něvěřim že se objeví něco co by mě přesvědčilo že tato nabíječka není vhodná pro Gelovky, AGM či obyčejný akumulátor se zaplavenýma elektrodama.








(reakce na) lidl 2013

27.1.2013 v 07:53 | Nahoru | #145

ThomsonMotorson píše: Loner-71> ..tak snad si mě k nim nezahrnul



To určitě ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013

27.1.2013 v 09:04 | Nahoru | #146
Kawadědek: To je zvláštní, protože vloni si lidi tankvak nesmírně pochvalovali a tvrdili, že sedí i při 200 km/h jen na magnetech. Takže jsi měl smůlu na kus, nebo je to rukama

lidl 2013

27.1.2013 v 09:17 | Nahoru | #147
Loner-71: ufff, jsem nezamhouřil voko

1100Virago: http://www.motorkar...amp;fid=22&pgr=1
Něco málo problémů s ním bylo, ty magnety tam taky kdosi popisuje, jako slabé..

(reakce na) lidl 2013

27.1.2013 v 12:52 | Nahoru | #148
Fany07> mě funguje-spokojenost (a kdyžtak 3leta zaruka to jistí

(reakce na) lidl 2013

27.1.2013 v 14:25 | Nahoru | #149

Kawadědek píše: Koupil jsem v LIDLU už několik věcí, ale poslední jsem !! Tankvak. Po koupi jsem v pátek nandal a jel do Jizerek. Hrůza. Po městě dobrý, ale rozjedeš po silnici má snahu ulítnout. Slabé magnety a než abych to držel koleny, tak jsem musel kurtovat pod bandou provlíkat. No pouťovina. Nekupujte, jinak budete muset předělávat. (Lepší koupit značku - měl jsem před 2 roky půjčenou od kluka a sedělo to jak hr na pr.A to jsem jel Chorvatsko.)



Nemáš zrovna standardně tvarovanou nádrž. Já ten tankvak bral už tak před dvěma nebo třemi lety a nádherně mi držel, pak jsem ale přešel na jinou motorku s atypicky vytvarovanou nádrží a při vysoké rychlosti nebo velkém zrychlení se vůbec nedrží, ale také ty magnety opravdu nejsou pořádně přichycené.
Já to řešil koupí malého batůžku, neboť nevozím moc věcí, ale tobě by mohlo pomoci prostě přidělat tam přídavné kapsičky na magnety .

lidl 2013

27.1.2013 v 14:40 | Nahoru | #150
Tak já přidám jen čerstvou zkušenost s nabíječkou LIDL.

Motku mám přesně rok, baterka byla nová.
Nějaká obyč, ale správných parametrů.
Startování vždy super, poslední jízda byla 31.12.
Garážuji přes zimu v dílně při 11-12 st.

Pod vlivem diskuzí, že bez napojení baterky přes zimu na udržovací nabíječku jde baterka do kytek, jsem to zkusil, koupil Lidl nabíječku a zapojil.
Kontrolky se správně zapnuly a ukázaly nabíjení.
Netrvalo snad ani 2 minuty, přeplo se to na baterie FULL a zřejmě začalo to udržování.

Nechám to tedy pro dobrý pocit do zítřka "udržovat", pak to odpojím.
Nevidím důvod to v mém případě mít pořád nabodnuté.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist