![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
takže - budte rychlejší než důchodci :D
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013
1100Virago píše: Tak ono je logické, že když je akumulátor vybitý tak hluboce, že nabíječka nedetekuje žádné napětí v rozsazích které očekává, že se nerozjede. Pokud aku vytáhnete neregulovanou nabíječkou na nějaké 4V, tak ji lidlovka považuje za vybitou šestivoltovku a taky se ji tak snaží nabít. Pokud ji tou pomocnou nabíječkou nabijete na vyšší napětí, pak se už chová správně.
Ale tak hluboce vybitý akumulátor je trvale poškozený, tam už probíhají nevratné změny a výsledkem je snížená kapacita, zrychlené samovybíjení a snížený startovací proud.
Tak asi jí to určitě nedělá dobře, ale stalo se. Nechal jsem zapnutý klíček a druhý den odpoledne bylo vymalováno. Baterku jsem nabil, jak jsem popsal a zatím další dvě sezóny v poho. Asi jsem měl kliku.
Loner-71 píše: Tak asi jí to určitě nedělá dobře, ale stalo se. Nechal jsem zapnutý klíček a druhý den odpoledne bylo vymalováno. Baterku jsem nabil, jak jsem popsal a zatím další dvě sezóny v poho. Asi jsem měl kliku.
tak jsi to ještě stihl,ze dne na den nestačila umřít,ale po týdnu by bylo asi fakt vymalováno viz.Virago![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)