3 reakcí na tento příspěvek OT - Ford Escort, rok 2000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - Ford Escort, rok 2000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - Ford Escort, rok 2000
Viděl jsem na fórech už i upadnutou zadní nápravu...
Jinak se sypou lambdy a váhy vzduchu... ale jezdí to i bez toho, jen to víc žere a hůř drží volnoběh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - Ford Escort, rok 2000
Thunder píše: Tak mladá má escorta z roku 97 už 5 let. Až na to že za studena chcípá, tak s tim za tu dobu nebyl žádnej problém. Jen sem měnil silentbloky na předních ramenech ale to je běžná údržba. Jo a rezne to jako kráva Hlavně prahy a zadní lemy.
Mame rok 96 (12 mesic) a po rezi ani pamatky..Stacilo zavcasu zakonzervovat podvozek a je to ted ma tusim nalitano neco kolem 250t a porad funguje...Ale jinak silenbloky ramena ty už jsou take jine...je to 1.6 16V v kombiku....vcelku spolehlive auto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - Ford Escort, rok 2000
Jawa-350 píše: Demon90> Tohle je 1.8 TD, kámoš mi psaů že nějaký jeho známý si taky koupil za 7 tis. a dalších 26 do toho narval a to prý jen náprava a podlaha...
Tak ja ti nevim i s timdle scenarem ses porad tak na 30 tacech. A to za auto z roku 2000 po GO neni taky spatny....
2 reakcí na tento příspěvek OT - Ford Escort, rok 2000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - Ford Escort, rok 2000
Demon90 píše: Mame rok 96 (12 mesic) a po rezi ani pamatky..Stacilo zavcasu zakonzervovat podvozek a je to ted ma tusim nalitano neco kolem 250t a porad funguje...Ale jinak silenbloky ramena ty už jsou take jine...je to 1.6 16V v kombiku....vcelku spolehlive auto
Tak to gratuluju, ten náš už málem neprolez technickou kvůli rzi. Příštímu autu taky hned zakonzervuju podvozek, to se vyplatí.
Ty jo těm starým forďáckým dieslům endura de bych se radši vyhnul. Fakt je vyhlášenej poruchovostí. Naši ho měli v mondeu 98 a furt něco.
KubaLC8 píše: auto rezne pred ocima a motor 1,8TD je vyhlasenej svoji pruserovosti, ale co cekat za 2000, ja bych do toho nesel, tam zahucis tolik penez, ze je lepsi se kouknout po necem alespon s technickou
Přesně tak,jak píše KUBAL tenhle TD je snad jeden z největších sráčů co může byt a třeba nastartovat když je -12 stupnů je pro tenhle motor zázrak a oproti jiným autům ani spotřeba není nijak super,zapomen nato že budeš jezdit kolem 5LThunder píše: Tak to gratuluju, ten náš už málem neprolez technickou kvůli rzi. Příštímu autu taky hned zakonzervuju podvozek, to se vyplatí.
Ty jo těm starým forďáckým dieslům endura de bych se radši vyhnul. Fakt je vyhlášenej poruchovostí. Naši ho měli v mondeu 98 a furt něco.
Tak Mondea v dieselu byly vyhlaseny. Chutovka prej byly litinovy hlavy. Ktery nezvladali tlaky a praskaly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - Ford Escort, rok 2000
Thunder píše: Tak mladá má escorta z roku 97 už 5 let. Až na to že za studena chcípá, tak s tim za tu dobu nebyl žádnej problém.
Vyměň jí TOHLE
KubaLC8 píše: auto rezne pred ocima a motor 1,8TD je vyhlasenej svoji pruserovosti, ale co cekat za 2000, ja bych do toho nesel, tam zahucis tolik penez, ze je lepsi se kouknout po necem alespon s technickou
Přesně tak.Jak slyším o tomle fordovým TD,jde mi mráz po zádech.
1 reakcí na tento příspěvek OT - Ford Escort, rok 2000
Takže pro funkci nereprezentativního, nenáročného, shnilého přibližovadla na couračky kolem komína za pár kaček, s tím že si drobnosti opravíš sám - proč ne. Jakýkoliv servis se většinou přibližuje k ceně půlky hodnoty celého ansáblu.
V opačném případě se poohlídni po něčem jiném.
1 reakcí na tento příspěvek OT - Ford Escort, rok 2000
edit: tak asi jo, myslel jsem, že výroba skončila s nástupem fíkusu
Naposledy editováno 23.01.2013 19:31:01