globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sakne olej a uz me stve.
15.1.2013 v 03:45
Zdravim kluci tak motor uz slape krasne vse novy. Masinu jsem projel a vse ok nic nikde nesaklo. Dneska s tim kamos polital a ejhle sroub na ramu saknul hadgce z ramu dole u motoru sakla a u svodu sakne vyko ventilu. Neco jsem uz nasilikonoval ale tohle jsem nezazil. A jeste mel jsem hladinu oleje ok a jak prijel tak okynko bylo plny tak jsem odsal a pak bylo zase malo tak jsem zas dolyl. Tak radte a napiste jak to zasilikonovat a utahnout. A nemuze to byt dusledek jizdy po zadnim? To neumim tak mozna proto to bylo ok. Nevrmg dik za tipy.
Předchozí
1 2 3
Následující

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 06:36 | Nahoru | #1
Na silikon se vyser a kup poradny těsnění

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 06:40 | Nahoru | #2
No vidíš ty si stěžuješ, že ti olej prosakuje a on zatím přibývá Okýnko bylo plné, protože zahřátím olej nabyl na objemu - základní fyzikální vlastnost.

1 reakcí na tento příspěvek Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 06:55 | Nahoru | #3
Tesneni nevyrabej. To vis ze bych ho koupil.

Jo nabyva to ja vym ale predtim byla hladina v pulce a ted najednou bylo plny
Samozrejme pri stejny teplote.

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 09:37 | Nahoru | #4
a to mezi hlavou a víkem ventilů nebylo žádný tesnění, nebo si ho vyhodil a dal jenom silikon ? ....já jsem nechal starý a dal z obou stran silikon ( měl jsem tam plechové těsnění ale )

1 reakcí na tento příspěvek Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 09:56 | Nahoru | #5
Znáš to o opici a banánu? Když chceš opici,tak musíš mít i na banán. Jinak ti ta opice chcípne. Já vím,že těsnění je drahé,ale když chceš levné těsnění,tak si kup jawku a vystříhej si ho z papíru. J.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 09:56 | Nahoru | #6

perlicka.honza píše: Tesneni nevyrabej. To vis ze bych ho koupil.

Jo nabyva to ja vym ale predtim byla hladina v pulce a ted najednou bylo plny
Samozrejme pri stejny teplote.

Tak tam máš vodu

(reakce na) Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 10:10 | Nahoru | #7

Benda1 píše: Znáš to o opici a banánu? Když chceš opici,tak musíš mít i na banán. Jinak ti ta opice chcípne. Já vím,že těsnění je drahé,ale když chceš levné těsnění,tak si kup jawku a vystříhej si ho z papíru. J.



Tam neni testneni ani kdyz to vyjede z fabriky, je tam origos silikon.. ty opice

Naposledy editováno 15.01.2013 10:22:36

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 10:20 | Nahoru | #8
sroub-dotahni , viko- presilikonuj , a dole tu hadicku pritahni, hlavne opatrne at to nestrhnes...

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 10:21 | Nahoru | #9
Tak špatně odmaštěno? Špatný typ silikonu? U hadic se měnily i podložky nebo se použily staré?

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 11:03 | Nahoru | #10
ta hadice mi sakla taky, na to jsem kaslal, pod hlavou to stacilo preslikonovat a prestalo to, ale pod valcem jsem s tim bojoval, 4x jsem to daval na pretesneni,kombinace ruznych tesneni i silikonu, naposledy je primo na to objednaval nejakej japonskej motorovej silene drahej silikon - 100ml / 1280kc protoze uz jsme fakt nevedeli jak. Servisak rikal, ze jestli to bude tect i ted tak na servisy sere a jde delat jinam. No... mel jsem ho rad tak jsem to radeji prodal. Teklo to.

1 reakcí na tento příspěvek Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 12:05 | Nahoru | #11
Motor KTM LC-4 není extra moc povedený...

(reakce na) Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 12:49 | Nahoru | #12

susta. píše: Tak tam máš vodu

Když tam bude mít najednou tolik vody tak ten olej nebude mít barvu oleje ale bude jak šedá základovka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 13:32 | Nahoru | #13

Zdenalbenal píše: Motor KTM LC-4 není extra moc povedený...



A co konkretne se tam nepovedlo?

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 14:23 | Nahoru | #14
ja si nemyslim ze by se az tak nepovedl, ma to svoje chyby,ale to snad kazda motka

1 reakcí na tento příspěvek Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 15:05 | Nahoru | #15
Tak tak tesneni se koupit neda. Dal jsem to na silikon co se pouziva na auta tak zkusim znovu

Ono u ktm neco poznat je pruser jak se ohreje olej tak vypada jak seda sracka a jak vystydne je ok.

Masina

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 15:14 | Nahoru | #16
od kdy se zahřátím motoru zvětšuje objem oleje?to je fakt blbost.nevim co je špatný na tom si to těsnění vystřihnout?

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 15:24 | Nahoru | #17
Porid ktm a uvidis. Nevystrihnes ho kvuli pumpe. Nebo by to bylo hodne na kule.

Nevim zkusim to znovu.

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 17:19 | Nahoru | #18
dals tam motorovej silikon, třeba 300stupnovej?, pěkně ho rozetři a nech zaschnout a na šrouby si kup teflonovou pásku.

1 reakcí na tento příspěvek Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 18:02 | Nahoru | #19
.

Naposledy editováno 15.01.2013 22:17:26

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 18:10 | Nahoru | #20
.

Naposledy editováno 15.01.2013 22:18:01

(reakce na) Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 18:18 | Nahoru | #21
Tomek-suzuki> kdyz uz ses takovej chytrak ,tak si to aspon precti poradne..nedaval silikon pod valec,ale pod viko hlavy..tady mi ukaz kde je to tesneni pod vikem hlavy, jak ho najdes ses makac. jak ne,,ses trotl co tu machruje

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 18:59 | Nahoru | #22
.

Naposledy editováno 15.01.2013 22:18:27

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 19:03 | Nahoru | #23
Ted mi rekni kdo cte a necte a kdo je chytrak a machirek. A rvobou me rekni jestli se vyrabi i tesneni pod valec, hlavu, ventilove vika, na mou 625sxc rok 2003

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 19:18 | Nahoru | #24
ty vole ,,ale tady se resi problem honza.perlicka a ne od kubalc8 ,,kapisto???

1 reakcí na tento příspěvek Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 19:26 | Nahoru | #25
.

Naposledy editováno 15.01.2013 22:19:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 19:42 | Nahoru | #26
Tomek-suzuki> brzdi frajere, jo?

(reakce na) Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 19:56 | Nahoru | #27
.

Naposledy editováno 15.01.2013 22:16:08

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 20:02 | Nahoru | #28
vis picu jak to je, jen se tady snazis ukazat jaci jsme dementi, ze to nedelame tak jak to evidentne nefunguje.

mas pravdu, musim to vedet ja, servisak, ale rozhodne ne ty

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 20:27 | Nahoru | #29

perlicka.honza píše:
Ono u ktm neco poznat je pruser jak se ohreje olej tak vypada jak seda sracka a jak vystydne je ok.



Tak problém je někde jinde než u KTM Jestli se ti po zahřátí stane z oleje šedá sračka, tak se ti do něj dostává voda..

A po zahřátí olej svůj objem fakt nezvětší.. Hladina oleje se po zahřátí hýbe u motorů s externí zásobou oleje, u endur typicky v rámu, ale to myslím není případ LC4..

Sakne olej a uz me stve.

15.1.2013 v 20:34 | Nahoru | #30
Tomek. Ses debil sry ale fakt. Kdo tady co0pise o valci? Nauc se cist. Jezis
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM rolny vahadel , par foto KTM 640 LC4 Supermoto SuperPivis 16 2.5.2024 v 12:54 combust
Elektroinstalace KTM 640 LC4 Supermoto Soliš1 2 3.1.2024 v 21:04 combust
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto pavouk25 6 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto ... KTM 640 LC4 Supermoto Dolf0123 16 24.4.2022 v 07:53 krokoš


TOPlist