globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odškrcení CB500S
 
23.5.2007 v 14:12
Zdarec lidi, nevíte někdo jak odškrtit CB 500S (r.v.2002), dovoz Francie,na přírubách je napsáno 25 kw.V servisech mi říkali, že je v přírubách nějaký omezující plech, který jde vyndat, jinde říkali, že se musí příruby vyměnit, jinde zase že se musí ještě vyměnit hlavní trysky a v jednom servisu mi tvrdili, že se musí dát nové příruby + trysky + difuzory + vzduchový filtr+... Záleží prý na r.v...Není to nejlevnější záležitost,tak jestli o tom máte někdo páru, tak se ozvěte, díky..

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení CB500S

23.5.2007 v 14:27 | Nahoru | #1
Musí se vyměnit jak příruby tak trysky ale nejlevnější pro tebe bude ty plechy z těch přírub nějak vykuchat a koupit dynojet kit do karbecu a máš to asi za 2000kč :thmubup:

(reakce na) Odškrcení CB500S

23.5.2007 v 14:32 | Nahoru | #2
Prda1>Dikec, Ten dynojet je presne co??(Zvýší výkon, to vím,zvýší se ik spotřeba? kdyžtak o kolik).To je nějaká sada trysek bo co??Takže difuzory ani vzducháč se nemění, jo??

Odškrcení CB500S

23.5.2007 v 15:26 | Nahoru | #3
sundej ty priruby a prohlidni je. Pokud je tam navic nejakym zpusobem zuzeni, tak to vyndej/vyrizni.. Pak jen sestelovat karburatory. Dynojet podle me na CB vubec neni treba..

Odškrcení CB500S

23.5.2007 v 18:36 | Nahoru | #4
Mám ten samej problém. Moje CB bylo původně 25 kW a teď nikdo neví kolik má koníků.
Podle tabulky na stránkách happ.me.cz by na přírubách mělo bejt označení
16211-MY5-(600 =43kW)nebo (660/HM37 =37kW)nebo (710/HM25 =25kW),
ale já na nich mám jenom "MY5 RH" a na druhej je "CARB UP". Nevíte někdo, která to teda je? Jo a je to ´93 tak to mohlo bejt značený jinak...
Dík za rady

Odškrcení CB500S

23.5.2007 v 21:15 | Nahoru | #5
Nedávno jsem ho odškrcoval (rv 01), takže:
<strong>1.</strong> happ.me nelže
<strong>2.</strong> moje CB bylo v německu škrcené dodatečně a vyměnili jenom příruby. Takže než si objednáš trysky tak to zkontroluj!
<strong>3.</strong> trysky mají v hondě za max. 350 jednu (dohromady to bylo myslím +-800 i s poštou), příruby stačí "odšpuntovat" - je to celé nečekaně levné!
<strong>4. </strong>v tryskách je údajně malý rozdíl, takže to mnohem lepší jede i když se odškrtí jenom příruby bez výměny trysek.

Odškrcení CB500S

25.5.2007 v 06:52 | Nahoru | #6
Zdarec lidi, tak jsem včera navečer hondičku kuchl: ty škrtící plechy z přírub jdou vyndat dost snadno-už jsou pryč, teď se ještě chci mrknout na trysky(doufám, že pouze hlavní tryska v každém karbecu a nic jiného).Mrknu na číslo a podle toho uvidím...Ale narazil jsem na problém s absencí trojkového imbusáku a taky vyteklo trochu chladicí kapaliny-tak ji raději vyměním celou , tak jsem se k tryskám zatím nedostal...Dnes to napravím...Jo nevíte jestli je nutno nechat karburátor seštelovat??(pouze vykuchané příruby a hlavní trysky,nic jiného nezměněno).Dík za rady...

Odškrcení CB500S

25.5.2007 v 12:12 | Nahoru | #7
Tak jsem byl moc zvedavej a pri obede jsem mrkl na ty trysky...A byly shodne s temi na silnejsi verzi(43kw), takze u me stacilo pouze vykuchat priruby...A jeste musim vymenit chladici kapalinu. Nemate nekdo nejake doporuceni jakou????(snad to uz dnes pojede...)

Odškrcení CB500S

25.5.2007 v 13:44 | Nahoru | #8
motul.. zluta, modra nebo je smichas a mas zelenou.. sou stejny.. cena cca150kc/l

Gratuluji ke 43kW *yes* ..projed to a uvidis.

Odškrcení CB500S

25.5.2007 v 14:57 | Nahoru | #9
Včera sem taky kouknul na příruby a sou bez plechů, ale dneska sem přijel z práce a teplota tak v půlce ukazatele a odněkud (jakoby za válcema před karbecem) mi teče chladící kapalina.V nádržce je jí dost.Když jí nechám chvíli na volnoběh, tak teplota de nahoru.Co s tim?Díky za rady

mimochodem,jak se dostanu k těm tryskám?

Odškrcení CB500S

25.5.2007 v 15:18 | Nahoru | #10
chlad.kapalina asi moc spolecnyho s karbcema mit nebude..
na volnobeh de teplota vzdy nahoru.. neproudi vzduch,skoro nechladi..

Odškrcení CB500S

25.5.2007 v 15:39 | Nahoru | #11
Nepsal sem , že má , ale že to teče někde před nima.Z válců (mezi nima)vede hadička pod jeden karbec, tam je taková kostička se žlábkem, kterej je přímo pod nějakym šroubem na karbecu, z tý kostky to vede pod druhej karbec a tam je to samý, z tý to de někam dolu na levý straně motoru. asi to bude jenom nějakej přepad.
Jinak, takhle sem nikdy nevařil.Teplota mi vylezla sotva nad "studenej" a stát to mohlo třeba 10 min a po 150 kilákách.

Odškrcení CB500S

25.5.2007 v 16:02 | Nahoru | #12
Pedro 2: s teplotou (nízkou) mám stejný problém já i soused - asi to bude normální. Nejspíš se ti něco posralo na těch hadičkách co veodu do karburátorů.

Odškrcení CB500S

25.5.2007 v 17:12 | Nahoru | #13
Nechal sem to vychladnout, projel sem to a už je to dobrý.Ta hadička z který to teklo (ve spoji s jinou hadičkou) vede zpátku do motoru a odtud tou tlustou do chladiče.

Kde sou ty hlavní trysky? To asi musim sundat to spodní víko polovákový komory, nebo jak je to tam?

Odškrcení CB500S

26.5.2007 v 14:46 | Nahoru | #14
Přesně tak, oddělat kryt plovákovky a uvidíš ji


1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení CB500S

29.5.2007 v 06:50 | Nahoru | #15
Taak jsem se teprve vcera dostal na dodelani hujdy, vymenil jsem chladici kapalinu, dal dokupy a jel jsem to projet... ;) No a musim rict, ze to jede moc pekne *yes* . Jedine cemu moc nerozumim je, jaktoze expanzka neni ¨nejvyse polozene misto chl.soustavy, no hlavne, ze to funguje.... :thmubup:

(reakce na) Odškrcení CB500S

29.5.2007 v 15:25 | Nahoru | #16
Denny> pod nadrzi u termostatu mas pretlakovej ventil, kterej po stoupnuti teploty pusti prebytek vody do expanzky pod airboxem. Funguje to na principu spojenyho nadobi, pokud ta hadicka, coto propojuje, neni zpuchrela (aby se to nazavzdusnilo) tak si to po vychladnuti zase vrchem nasaje zpatky z expanzky.

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení CB500S

29.5.2007 v 15:36 | Nahoru | #17
Sim: Nevíš prosimtě , k čemu je ta hadička, (co vede z válců zpátky do nějaký pumpy- pár přízpěvků vejš) propojená přez ty kostky pod karbcema? Po překladu z manuálu mi vyšlo, že to je nějaká ohřívací hadice...
Díky

Odškrcení CB500S

29.5.2007 v 16:32 | Nahoru | #18
Ohřívá karburátory, proti zamrzání.

(reakce na) Odškrcení CB500S

31.5.2007 v 17:18 | Nahoru | #19
Pedro 2> jak pise Jindra... sice jsem nikdy nejel pri teplotach, kdy zamrza benzin, ale zrejme je to na to staveny )))

Odškrcení CB500S

31.5.2007 v 20:49 | Nahoru | #20
Karburátory zamrzají v nižších teplotách (i teploty nad nulou) kvůli tomu, že z nich benzín odebírá teplo pro svoje odpařování. Potom mohou na nejchladnějších místech rychle namrzat zkondenzované kapičky vody ze vzduchu, ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist