1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998
tento srad by měl mít podle všeho jen jednu klapku
I když má srad jednu klapku ve vstřikovacím hrdle, ale má čtyři válce, tudíš 4 hrdla a 4 klapky. A de o to, že potřebuješ seřídit ty klapky mezi sebou a chodily stejně. Aby jedna nebyla pootevřená víc, druhá míň, pak by šlo do každého válce jiné množství vzduchu a to pak dělá bordel a právě třeba při startu, na volnoběh a v přechodu do většího zatížený. Když dáš pak plný plyn, tak je to jedno protože když máš klapky otevřené na plno, tak ti tam letí vzduch celým průměrem hrdla a je už jedno jestli je jedna klapka otevřená o mm víc a druhá míň. Ale na volnoběh a při v malých otáčkách(zatížení) to dokáže někdy dělat pěkný bordel.
A to platí jak u karbce tak u vstřiku. U karburátoru je určené množství paliva velikostí trysky, u stříkačky dobou vstřiku, ale vzduch ti tam pouští u obojího škrtící klapka. Už chápeš?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |