1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998
tento srad by měl mít podle všeho jen jednu klapku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998
Tak toto je chuda smes jako krava. Musi byt dohneda, toto je fakt extrem. Co je pricinou tezko rict, zkus tu kluka - Grassel. V GSX-R se vyzna, pokud slusne polozis dotaz, urcite ti pomuze.
Jinak co si pamatuju, mam pocit ze 98 byl hodne problemovy rocnik.
Naposledy editováno 11.01.2013 12:09:20
2 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998
SkidOV píše:
Jinak co si pamatuju, mam pocit ze 98 byl hodne problemovy rocnik.
tak toto není pravda. gsxr jsou považovány za velké držáky a zejména ty do roku 99
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998
Kubát píše: tak toto není pravda. gsxr jsou považovány za velké držáky a zejména ty do roku 99
Nevim, v tomto jsem dal na radu jinych... Psal jsem si kdysi o GSXR s Grasselem, a pred 98 me varoval, ze je lepsi se podivat po jine.
I když má srad jednu klapku ve vstřikovacím hrdle, ale má čtyři válce, tudíš 4 hrdla a 4 klapky. A de o to, že potřebuješ seřídit ty klapky mezi sebou a chodily stejně. Aby jedna nebyla pootevřená víc, druhá míň, pak by šlo do každého válce jiné množství vzduchu a to pak dělá bordel a právě třeba při startu, na volnoběh a v přechodu do většího zatížený. Když dáš pak plný plyn, tak je to jedno protože když máš klapky otevřené na plno, tak ti tam letí vzduch celým průměrem hrdla a je už jedno jestli je jedna klapka otevřená o mm víc a druhá míň. Ale na volnoběh a při v malých otáčkách(zatížení) to dokáže někdy dělat pěkný bordel.
A to platí jak u karbce tak u vstřiku. U karburátoru je určené množství paliva velikostí trysky, u stříkačky dobou vstřiku, ale vzduch ti tam pouští u obojího škrtící klapka. Už chápeš?
1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998
http://en.wikipedia....SX-R750_.28W.29_1998
//GSX-R750 (W) 1998
Introduction of electronic fuel injection. Gain in power to 134 bhp.
Naposledy editováno 11.01.2013 12:32:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998
SkidOV píše: Jinak k tem rocnikum, nez se tu zacne strilet, podivej se jestli je to rok vyroby, nebo prvni uvedeni do provozu. Nekdy to dost mate. Na tuti by jsi to mel zjistit z VINu.
http://en.wikipedia....SX-R750_.28W.29_1998
//GSX-R750 (W) 1998
Introduction of electronic fuel injection. Gain in power to 134 bhp.
96-97 karbec -128 koní
98-99-stříkačka - 135 koní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998
tragedcz píše: Chudá směs? originální vzduchový filtr nemám, koupil sem to už stím co tam byl a ten na originál moc nevypadá, řek bych že to bude ten sportovní. Moje blbost že už sem to tak koupil ale zajíce v pytli sem zjistil až po 14ti dnech co to doma stálo, než se vyřídil přepis.
Ze je to chuda smes je jasne, otazka je proc tam jde min paliva nez by melo/ nebo vic vzduchu nez by melo. Napis Grasselovi jak jsem psal vys... Hlavne na tom bez opravy neblbni, protoze v te nejhorsi variante by jsi mohl propalit pist. Takhle vypadaji vsechny svicky, nebo jen jedna?
SkidOV píše: Takhle vypadaji vsechny svicky, nebo jen jedna?
Tuhle otazku ignoruj, odpoved jsem nasel vyse. A nez budes nekomu psat, zjisti si jeste alespon ten rok vyroby. Mohl by jsi nakonec jeste byt celkem prekvapeny. U mne byl rozdil mezi papirama a realitou 7 let v jednom pripade.
1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998
tragedcz píše: v technicaku je napsano 1998 rok uvedeni do provozu a že je to stříkačka tak předpokládám že byla i vtom roce vyrobena
Jsem kdysi taky predpokladal, a nakonec byla v originale modra misto stribrne a misto 1997 byl r.v. 1991. Ale tak v tomhle pripade by to tak snad byt melo... Zkus toho Assassina, nebo Grassela. Tech zavad tam muze byt fura. Grassel ma odjezdeno na gsxr hodne, a i Assassin se vyzna...
SkidOV píše: Ze je to chuda smes je jasne, otazka je proc tam jde min paliva nez by melo/ nebo vic vzduchu nez by melo. Napis Grasselovi jak jsem psal vys... Hlavne na tom bez opravy neblbni, protoze v te nejhorsi variante by jsi mohl propalit pist. Takhle vypadaji vsechny svicky, nebo jen jedna?
Jsem mu to napsal už na začátku.Tohle je celkem jednoduchá věc hele.Kluki bych tím asi neotravoval.Gixero je jednoduchá mašina.
1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998
S tím sytičem nevím nevím, je to stříkačka ze stejný doby jako TL tak počítám že to bude fungovat stejně. Směs řídí jednotka na základě čidel. Ten sytič jen trošku pootevírá klapky, takže to vlasně není sytič, ale spíš ruční plyn (aspoň teda u TL to tak je).
Nesvítí ti náhodou kontrolka FI? Mohla by pak bejt závada na některým z čidel.
1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |