Jelikož se vývoj kolem vytrvalostních závodů nikam neubírá a většině teamů se nezamlouvá scénář IV, napadla mě myšlenka odjet si mimo termíny CEC jeden či dva extrémní závody na 8 hodin. Pro někoho by to byl trénink, pro někoho zase závod, kde si zjistí své možnosti.
Každopádně by se domluvil Most a možná i Brno.
Za vítězství by byly materiální (pneu, kombinézy apod.) a možná i finanční odměny. Pro někoho i za účast.
Budu rád, když někdo přijde s nápadem nebo jen předběžně potvrdí svůj zájem v anketě.
Pojďme se bavit,závodit a trénovat podle sebe
Dáme dohromady cca 40 teamů nadšenců a závodníků?
Mrugis
P.S. Díky vašemu zájmu se závod uskuteční 31.5.2013 v Mostě a teamy mohou být složené z 600, 1000 nebo může být team kombinovaný (600 i 1000). Vše bude snad v dohledné době popsáno na Racetrack
Naposledy editováno 04.02.2013 19:49:07
1 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
jinak jednu 8h a jednu 3h uz jsem jel a spolu s o dost rychlejsimi jezdci a nedopadlo to zas tak hrozne.
Naposledy editováno 09.01.2013 20:08:58
1 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Mám představu, že by se vyhlašovali kategorie licencovaní-nelicencovaní, ať mají šanci opravdu všici. Ať se jedou bavit nebo to berou profi!
Pokud bude ohlas, pokusíme se získat českou špičku, aby si to dala s námi. Je jedno, jestli jezdí někdo Most 2:00 nebo 1:38. Jde fakt o zábavu a třeba i trénink. 8 hodin je fakt dlouhá doba a jde spíš o taktiku, než čas na kolo.
Podmínky by byly stejné jako u agenturního ježdění a samozřejmě dobrou náladu s sebou.
Jestli team budou tvořit dva nebo 5 jezdců je na vás
Jinak náměty sem!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Podle mě tím svoláš (pokud se ti to podaří) hromadný masakr! Mám s tím malinkou zkušenost a stejně tak i IV a ostatní agentury ví, že jezdce "všehochuť" dát dohromady na jednu trať prostě pustit nemůžeš. I to byl jeden z důvodů CEC a CEC2. 50% jezdců se na dráze zatemní před očima a jedou hlava nehlava... toť zkušenost, nikoli domněnka.
Být tebou, ještě bych tu výzvu přehodnotil. Pokud se ti to povede a na dráze se nestane nic fatálního, tak před tebou smekám!
Carvi
nicmene mam toho najeto este furt dost malo, takze se hold muzu jen mejlit :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Ono rozdělení na pomalý rychlý pak nevyjde na 8hodinovky, ale 4hodinovky a nenaplníme plný rošt, což je pro pořádání zcela limitující fakt. Navíc nechceme lézt IV do zelí
Pokud vyjdu z posledního CECu v Mostě, rozdíly byly neuvěřitelné. Nejrychlejší jezdili 1:41 a nejpomalejší asi 2:20, ale vzhledem k tomu, že se jezdí dlouho, tudíž ne na krev, nebyl snad jediný pád zaviněný pomalejším jezdcem. Samozřejmě je potřeba ohleduplnosti všech a je jedno, jestli ho předjedu tady na brzdách nebo na výjezdu z další zatáčky. Kouzlo endurance je v tom, jezdit hlavou, nikoliv koulema. To je názor většiny jezdců endurance, ale samozřejmě s tím někdo nemusí souhlasit.
Závod by vyšel finančně podobně jako kdyby si jednotlivec zaplatil volný trénink na celý den a snad bychom uměli domluvit box v ceně. Tohle však nyní neumím spočítat, nechám to na agentuře (a ne ledajaký ), pod kterou by se to jelo, a počtu účastnících se teamů.
Na Mechaniktoys131 se vždy budu těšit! Poslední závody s vámi byly infarktové
Naposledy editováno 10.01.2013 09:47:07
2 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
1 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Pokud team budou tvořit 4 jezdci, je to 4000,-Kč na každého s boxem. Průměrný team jezdící Most 1:55 je schopen ujet za 8hodin cca 1000km, to znamená 250km na každého.
Pro porovnání: Při volném ježdění jednotlivec objede cca 180km/den za cca 4000,- a bez boxu.
Takže je to jen na nás ČechoSlovacích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
mrugis píše: carvi> Tohle je fakt, se kterým budeme bojovat asi všichni a všude...výkonostní rozdíli. Po absolvování několika ročníků CEC jsme to taky několikrát řešili, a nevyřešili.
Ono rozdělení na pomalý rychlý pak nevyjde na 8hodinovky, ale 4hodinovky a nenaplníme plný rošt, což je pro pořádání zcela limitující fakt. Navíc nechceme lézt IV do zelí
Pokud vyjdu z posledního CECu v Mostě, rozdíly byly neuvěřitelné. Nejrychlejší jezdili 1:41 a nejpomalejší asi 2:20, ale vzhledem k tomu, že se jezdí dlouho, tudíž ne na krev, nebyl snad jediný pád zaviněný pomalejším jezdcem. Samozřejmě je potřeba ohleduplnosti všech a je jedno, jestli ho předjedu tady na brzdách nebo na výjezdu z další zatáčky. Kouzlo endurance je v tom, jezdit hlavou, nikoliv koulema. To je názor většiny jezdců endurance, ale samozřejmě s tím někdo nemusí souhlasit.
Závod by vyšel finančně podobně jako kdyby si jednotlivec zaplatil volný trénink na celý den a snad bychom uměli domluvit box v ceně. Tohle však nyní neumím spočítat, nechám to na agentuře (a ne ledajaký ), pod kterou by se to jelo, a počtu účastnících se teamů.
Na Mechaniktoys131 se vždy budu těšit! Poslední závody s vámi byly infarktové
Grrrrrrr...mám tomu tvýmu kolegovi co vracet Jinak výbornej nápad
1 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Ja bych do toho sel. Dalsi - jiny - zpusob treningu ktery se hodi, a bude to i zabava
Da se to odject ze treba jezdcema ? Asi to chce spis 4 co ? ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
Závod se dá odjet samozřejmě ve dvou, ale když odejde stroj, je to "napalici". Minimum bych viděl 3jezdce a pro pohodlí 4jezdce. Úsporný režim je pak 5, ale to fakt už čekáš a čekáš.
hlada03> Pokud bude motka schopná závodu a nebude to choper, proč ne
Dafitaci> Jestli to dáte dohromady, tak nám je jasný, že jsou ostatní zas bez pohárků...ale smiř se s tím, že nedostanete nic zadarmo! HKT vám bude v patách!
Naposledy editováno 10.01.2013 18:22:58
mrugis píše:
Dafitaci> Jestli to dáte dohromady, tak nám je jasný, že jsou ostatní zas bez pohárků...ale smiř se s tím, že nedostanete nic zadarmo! HKT vám bude v patách!
Dafitaci jsou jen dva a skoro duchodci... I kdyz hrozi tu realne nebezpeci, ze si k sobe vezmou Michala Fillu....srabi...
Ja jsem plne pro... co se tyce bezpecnosti, je to vzdycky diskutabilni... Na druhe strane se tak zrychlilo a je tolik dobrych jezdcu, ze z toho nemam strach... A ten rychlejsi si vzdycky toho pomalejsiho da na jistotu...kor kdyz pujde o osm hodin... Osm hodin. To je fakt bomba, za tu dobu muze vyhrat kdokoli...
Hlavne to nerikejte Old star tymu, nebo prijedou ve slozeni Duchyna, Prager, Checa... a mame po parade...
babynek píše: Ozzy_> Da se i ve dvou :) Franky muze povidat. Jinak ve 4 lidech uz je to mozna moc, dlouho cekas nez stridas. Ve 3 to je ideal ;)
Ve dvou osmicku ? Mno potes prdel ... 4 hodiny na trati f tempu mi prijde FAKT mazec
Ale jinak sem si myslel ze ta trojka by sla. Kdyz se jezdi na 3 skupiny, tak mi to (az teda posledni dobou) vyhovuje vic. A kdyz jsem loni (nastesti jen na odpoledne) nafasoval 2 trandaky a samolepky A a C na slovaci, tak sem to nakonec taky udejchal. Ale pravda je ze naplno jsem jezdil ob jizdu, tu "druhou" jsem se spis venoval technice. Coz ale bylo tak jen o 2-3s pomalejs na kolo.
Kazdopadne to jak clovek zustaval v tempu ... priject, prehodit trandak, otrit celo, napit, dotankovat, par hlubokejch nadechu, a sedat na masinu a zase razit, me celkem vyhovovalo.
Clovek zbytecne nechladl a nezahrival se, proste "makal".
Jenze tady bude snaha vydrzet na trati 40minut + (musim jeste ozkouset jak dlouho ta seriova R6ka vlastne vyjde s benzinem ... urcite v moste dyl nez v Brne nebo na SLovaci, tam dre jako kun .... do kopce nebo na dlouhejch rovinach). A pak si to uz ve dvou nedokazu moc predstavit.
Taky sem se radši vozil v CEC2 a tu a tam sebral nějakej ten pohárek .. a je pěknej ... ale né jako ten z velkejch CECků jako náhradník v HKT .. kde sem občas i jel a úplně se nemrdal
hlada03 píše: hmhm, pěkné, ale s naháčem mám asi po pi.i což?
Hele, loni jezdil jeden "sikula" na seriovym Z750 most 1:53, tzn 2-3 sekundy rychlejs nez ja na hustokruty R6ce na laminatech Takze ja myslim ze kdyz umis jezdit, tak smulu rozhodne nemas
hlada03 píše: hmhm, pěkné, ale s naháčem mám asi po pi.i což?
Vzdyt nahace byly vzdy stezejni kategorii... Na Tunaku se dal Most smudlit 1:51... a dovolim si neskrome napsat, ze ted bych jel pod 50...
Taky bych to asi nedelil na "cec1 a cec2" to je vzdycky jen chaos... Jeden v tymu licenci ma, druhy nema, nekdo ji prizna druhy ne... Pak se zase budou zadat opakovani ceremonialu...
Spis bych to videl na oceneni treba do desateho ...
Verim, ze pokud se to rozjede a vypada to, ze se to rozjizdi, tak prijdou istari bardi vytrvalostnich zavodu...Treba zazijeme dejavu roku 2007 (8)...