globalmoto_duben_nolan





Téma: Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km
 
9.1.2013 v 17:42
Ze by jsme meli zase o dost lepsi stroje?

http://style.hnonlin...ovenska-pokrsti-fico
http://www.auto.cz/r...oni-7-l-100-km-71323



Naposledy editováno 09.01.2013 17:45:55
Předchozí
1 2
Následující

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

9.1.2013 v 17:51 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

9.1.2013 v 17:59 | Nahoru | #2
Prý je to možné.
Říká vám něco Mullerův režim?

Protože taky miluji auta s pohonem na správné nápravě, kouknu se klukum co mají nissany na web.
Mají tam o těchto motorech malou diskuzi.
Tady

Naposledy editováno 09.01.2013 18:01:02

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

9.1.2013 v 18:02 | Nahoru | #3
Kdo si pročte jejich forum pochopí.
Tímto děkuji klukům za super info.

1 reakcí na tento příspěvek Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

9.1.2013 v 18:08 | Nahoru | #4
Z-X-R a ešte k celkovej bilancii pripočítaj energiu potrebnú na chladenie toho motora a si +- tam, kde sú súčasné motory. Tí kokútci totiž vychytrale energiu potrebnú na podchladenie nezarátali do celkovej bilancie.

(reakce na) Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

9.1.2013 v 18:20 | Nahoru | #5
jean192> sefe ale to je nam u prdele...dulezite ze eu a jeji emise nebudou a at to zere jak chce. jinak takto budou jen kola.

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

9.1.2013 v 19:34 | Nahoru | #6
Je úplně jedno jak to udělali. Pokud to bude opravdu fungovat, tak jim tleskám. A samozřejmě, že běžný spalovací motor má účinnost kolem 20%. Pokud tedy udělali spalovací proces takový, aby benzín shořel a předal expanzní energii tak rychle, že nestačí do svého okolí vyzářit tepelnou energii, tak je to jediné logické vysvětlení odlišné logiky při stavbě motoru.

A nebo může být vše jinak.
Jak jsem někde četl, tak je už vymyšlen stroj času. Ale ropné společnosti blokují jeho prodej, protože by si lidé jezdili do minulosti pro levný benzín

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

9.1.2013 v 20:28 | Nahoru | #7
Přesně tohle jsem posílal učiteli na mojí fakultě automobilního inženýrství na VUT. Princip chlazení je v tom, že oni tu studenou vodu berou z vdovodního řádu a jakmile proteče motorem letí do odpadu a bere se nová studená voda. V chladiči není šance nic takového udělat. Potom se to taky používá u vodních člunů, tam nabírají vodu přímo z moře. Takhle extrémně podchlazené motory mají téměř nulovou životnost. Takže ano funguje to, ale ne v autě.

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

9.1.2013 v 20:34 | Nahoru | #8
A jak tam ukazují naměřené exhalace. To jsou parametry čistého vzduchu 20% kyslíku. Už jenom logicky, když něco spálím tak mi musí ubýt O2. A na další obrazovce kde ukazují výkon a moment si můžete všimnout, že jim ukazuje teplotu vody 82 stupnu. Tzn. že ten průběh co tam ukazují je nahraný. Nebo tvrdí něco co není pravda.

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

9.1.2013 v 20:39 | Nahoru | #9
Dále jsem o tom četl někde článek a hovořilo se v něm o tajných materiálech, které má tento američan patentované, jež dokonale izoluje a veškeré teplo se přemění v mechanickou práci. Další kec. Pokud je něco patentováno, tak to není tajné. A když se podíváte na seznam jeho patentů, žádný zázračný materiál nenajdete.

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

9.1.2013 v 22:30 | Nahoru | #10
už veta - veškeré teplo v mechanickou práci je blbosť, lebo teplo v mechanickou práci najlepšie dokáže carnot a ani ten neprestrelí 60% pri bežných palivách. A Carnotov obeh je teoretický. Takže nás omrdávajú. Šak východňár, to je typické

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

9.1.2013 v 23:32 | Nahoru | #11
Došlo k chybě v překladu - ten slovenský motor nemá výkon 800 koňských, ale ovčích sil a jak ví každej bača, tak 1 HP = 10 SP. Spotřeba 5,3 litru není spotřeba benzínu na 100 km, ale spotřeba borovičky duem vynálezců před vydáním této úžasné zprávy.

1 reakcí na tento příspěvek Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

9.1.2013 v 23:41 | Nahoru | #12
A řidič v autě v zimě zmrzne

(reakce na) Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 00:08 | Nahoru | #13
cardafly> Čoveče na to Američan se Slovákem nepomyslel

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 08:51 | Nahoru | #14
Zpráva o stromech, na kterých rostou makaróny nebude?

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 10:48 | Nahoru | #15
Dneska o tom pisou na idnesu , rekl bych s velkou davkou neduvery

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 11:34 | Nahoru | #16
ten motor ide tento rok do R8 a idu snim na 24hodinovku. hovori sa o 800 konoch a 1000Nm ale bolo to merane v madarsku na brzde ktora skratka viac nevedela nabrzdit a podla Kvetnanskeho mal motor 1500otacok rezervu. hovori sa o ucinosti 65-70%... uvidime ak to zacne jazdit v pretekoch co to je zac.

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 12:34 | Nahoru | #17
to už ti slováci za chvilku budou mít i stroj času né? co to zas je za blbost

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 12:42 | Nahoru | #18
No nevim no, už jen když vidim slováka, co se jmenuje Dick, tak záčínám bejt trochu podezřívavej

Naposledy editováno 10.01.2013 12:44:50

(reakce na) Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 12:49 | Nahoru | #19

kuchy píše:
Mají tam o těchto motorech malou diskuzi.
Tady



Dobry pocteni

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 12:49 | Nahoru | #20
to ze nieco nepoznas neznamena to ze to neexistuje.
za 80 rokov sa v motoroch nic nevymeslelo, menia sa iba materialy
pred 20 rokmi sme vsetci svietili doma so 100W ziarovkami ktore maju ucinost pod 10%, dnes mame usporne ziarovky respektive LEDky a kazdemu to pride normalne.
pred 10rokmi sme mali monochromaticke nokie 3310 a tesili sa ake su super, malicke.... co nosime po kapsach teraz?
motory ako take uz velmi dlho neponukaju nic nove, uz by bolo na case aby sa to zmenilo.

ten kto nepozna Dicka Kvetnanskeho http://firmy.etrend...e-za-tri-tyzdne.html

Naposledy editováno 10.01.2013 12:51:54

2 reakcí na tento příspěvek Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 12:56 | Nahoru | #21
Nerd: akorad v tech motorech se neprichazi na nic noveho, jen ruzni spekulanti tahaji zapadle napady ktere driv ztroskotaly na nedosazitelnych technologiich vyroby nebo na materialech... Dnes uz materialy i technologie jsou, ale stale je to tak drahe ze na seriovou vyrobu to neni, jen to sem tam nakymu chytrakovi vynese jeho 5minut slavy....

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 12:57 | Nahoru | #22
Nerd, lebo fyzika je len jedna. 100W žiarovka pred 100 rokmi mala podobný svetelný tok ako tá dnešná. Žiarivka je úplne iná technológia, to je ako by si porovnával spaľovací motor a elektromotor. A účinnosť žiariviek tiež nijak výrazne nestúpla za 25 rokov, skôr sa doriešila ako tak životnosť a hlavne rýchlosť štartu.

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 15:02 | Nahoru | #23
Nebývám k novým technologiím skeptický (mj. mám odzkoušené, že princip Johnsonova magnetického motoru je skutečně reálný a funkční), ale této pohádce opravdu nvěřím. Je mně líto.

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 16:37 | Nahoru | #24
a nic..
ved uvidime :)

Naposledy editováno 10.01.2013 16:38:45

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 16:48 | Nahoru | #25
jen to sem klidne dej taky jsem zvedav

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 23:16 | Nahoru | #26
Dick je hlavně vystajlovaný sympaťák, který má akorát ten dar prodat cokoli za jakoukoli cenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

10.1.2013 v 23:22 | Nahoru | #27
assassin> K těm materiálům. Teda co jsem se dozvěděl, myslím si od erudovaných kantorů. Materiál který by dokonale tepelně odtěsnil spalovací prostor od okolí ještě není na světě. Dělaly, možna dělají, se pokusy s keramickými nástřiky, které dokážou velmi efektivně tepelně odizolovat tyto dva prostory(spalovací, okolí). Problém je v tom, že se veškeré teplo nepřemění na mech.práci, a to co se nepřemění zůstává na povrchu keramiky. Tím pádem narůstá teplota uvnitř válce, čímž se zvyšuje tepelný spád mezi nasávaným vzduchem a prostorem válce a tím pádem zhoršuje plnící účinnost. Proto se keramika nepoužívá.

Naposledy editováno 11.01.2013 11:30:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

11.1.2013 v 12:15 | Nahoru | #28
vozem> Pokud jde o tu keramiku, tak před časem jsem zahlédl dokument, kde prezentovali materiál používaný na tepelné štíty raketoplánů. Maník tam vzal jednu z těch destiček a i když byla rozžhavená do ruda, tak si ji klidně položil na holou dlaň a nic ne mu nestalo. Tak dobře ta destička v sobě ten tepelný potenciál držela. Ovšem ani to u motoru nic neřeší, jelikož jak by se potom odchladil, když by sobě teplo tak držel.
A v prvním odkazu jsem zahlédl odstavec, kde pokud "fajně gómu řeč teho kmeňa", tak v něm zaznělo, že "palivo je vstřikováno v menším množství, ale ve vyšší koncentraci". Zřejmě panáčci zapommněli na rozsah zápalnosti směsi. A že se spalování odehrává při "výrazně nižších teplotách"... pokud je mi známo, tak plamen má nějakou teplotu hoření a pokud hořlavá látka nemá zápalnou teplotu, tak prostě hořet nebude. To je další bod, proč mi to celé přijde jako nesmysl.
Krom toho v diskusi pod jedním z těch článků nejednou zaznělo, že dost možná jde jen o oblbování lidí člověky, kteří se prostě "umějí prodat", asi jako Horst Fuchs dokáže člověka přesvědčit, že i listem haj*lpapíru jde překrojit tvrdý chleba a je schopen přesvědčit, že je ivotně nezbytné si od něj koupit za 50000,- hrnec nachlup stejný jako ten, co seženu za 70,- v nějakém supermarketu.

Pokud se v něčem pletu, nechť mne "znalci" opraví, ale jnak můj selský rozum a znalosti fyziky jasně říkají, že takový princip fungování motoru jest zhola nemožný. Nehledě na to, že jak jest uvedeno, že je tak možno snadno upravit jakýkoli motor, tak pokud by motor, který má normálně (příklad) 220k/300Nm, měl najednou dávat 800k a krouťák přes 1000Nm, tak jak by to bez razantní přestavby vydržela konstrukce motoru? Už jsem viděl několik roztrhaných karterů, přelámaných ojnic a klik v důsledku bezmyšlenkovitého zvyšování komprese a přeplňování a to procentuelně vzato ani zdaleka nešlo o takový nárůst.

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

11.1.2013 v 12:24 | Nahoru | #29
"Piestné krúžky sú vraj pružné natoľko, že sa dajú omotať ako drôt okolo prsta a svoj charakter majú po celý čas."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

11.1.2013 v 13:24 | Nahoru | #30
J.M.K.> To jsem viděl. Viz výše píšu, že keramika izoluje skvěle, ale ani tím se všechno teplo nepřemění na mech.práci a zústává na vnitřním povrchu válce. A přesně, takhle masivně podchlazovaný motor nebude mít žádnou životnost. Například dragstery taky nemají chladič, protože jedou jenom 1/4 míle a taky po pár takových sprintech se motor rozebírá.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist