globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa a laďák
9.1.2013 v 10:02
zdar Afričani, chci se zeptat, jako dát trysku k laďáku a KN filtru? Měl jsem tam ted origo a dělalo to bordel.. střílelo, nahoře nejelo.. Díky za radu.

Naposledy editováno 09.01.2013 10:27:10
Předchozí
1 2 3
Následující

Africa a laďák

9.1.2013 v 10:25 | Nahoru | #1
Mno to sem taky zvědav,kámoš to má otryskovaný a je to horší než lepší...

Africa a laďák

9.1.2013 v 10:27 | Nahoru | #2
no určitě větší, aby tam šlo více benálu, jen nevím přesně jakou, nebo jak to zjistit.

Africa a laďák

9.1.2013 v 10:28 | Nahoru | #3
Mrkni na AfricaTwin.cz

2 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák

9.1.2013 v 10:43 | Nahoru | #4
ty stranky jsou tak debilni, ze neni mozne!! dival jsem se, nic konkretniho jsem nenasel..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák

9.1.2013 v 11:33 | Nahoru | #5

naprcccs píše: ty stranky jsou tak debilni, ze neni mozne!! dival jsem se, nic konkretniho jsem nenasel..

Ty stránky jsou SUPER nemam tušení co máš na nich debilního

Africa a laďák

9.1.2013 v 13:15 | Nahoru | #6
jak to nenajdes budes muset zkouset, kolikatku tam mas ted? a kdyz uz tryskujes ,tak by asi bylo dobry dat i volnobeznou trysku vetsi.

Africa a laďák

9.1.2013 v 13:20 | Nahoru | #7
Já tam mám z DynoJetu ty větší... Ale jaké jsou velikosti nevím... Musel bych do garáže...

Africa a laďák

9.1.2013 v 13:32 | Nahoru | #8
A

eDIT: A co mas za ladak ? Ono je to potreba sladit dohromady. Takze asi nelze explicitne rict bez znalosti toho ladaku jakou tam dat trysku a jak to naladit.
btw:zkus Danafrika ten ma myslim vlastnorucne vyrobenej ladak , takze ti mozna poradi.

Naposledy editováno 09.01.2013 13:33:49

Africa a laďák

9.1.2013 v 13:37 | Nahoru | #9
taky tam mam laďák, myslim že zrovna od tebe a ted jsem koupil KN a jezdí to normálně mi přijde....až udělám rozvody tak to chci dát na brzdu kde ti to přesně nastavěj, zapltíš o něco víc, ale určitě lepší než to ladit doma na koleni. nehledě na to že ten zadní válec musí mít jinak nastavenej karbec co se týče chlazení ( někde jsem to čet, že tam jde o něco více paliva kvůli chlazení, kvůli tomu jak je schovanej za předním válcem)

edit: ty afrikáncký stránky jsou trochu na štýru

Naposledy editováno 09.01.2013 13:40:19

Africa a laďák

9.1.2013 v 15:32 | Nahoru | #10
mam Venom homologovamy, nejspis to dam na brzdu.. netusim co tam mam ted za trisku.

(reakce na) Africa a laďák

9.1.2013 v 15:33 | Nahoru | #11

milenka píše: Ty stránky jsou SUPER nemam tušení co máš na nich debilního



jsou to podle me nejhorsi a nejneprehlednejsi stranky co jsem poznal.

(reakce na) Africa a laďák

9.1.2013 v 15:38 | Nahoru | #12
naprcccs> stránky mají svou logiku ...zaregistruj se a pak se dostaneš do sekce techbox kde najdeš na hromadě spousty informací o Africe

Africa a laďák

9.1.2013 v 17:06 | Nahoru | #13
Zkus si nájít něco o Dynojetu. Není to jen o trysce, ale i o jehlách, pružinách na šoupě apod.

Africa a laďák

9.1.2013 v 18:03 | Nahoru | #14
ale za dynojet zaplatis ranec,aspon ja teda kdyz sem ho kupoval na horneta,,ale mozna ze na min karbcu to bude za min..Za me to dat na brzdu,, I ja to ladil doma jen tak podle "citu" ale myslim si ,ze to neni 100% jenze tady by si za to asi rekli ranec. Kolik si tak reknou za brzdu v CR ??

1 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák

10.1.2013 v 12:18 | Nahoru | #15
tak jsem volal tady a frajer vypadal, ze tomu rozumím, říkal že ladil dvě afry a v pohodě... za brzdu s nastavením směsi,trisek atd.. cca do 1500kč a dynojet cca 2500kč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák

10.1.2013 v 12:30 | Nahoru | #16
naprcccs> takže on sežene dynojet a nastaví to dohromady za 2500,- ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák

10.1.2013 v 14:04 | Nahoru | #17
wáca> nn Dyno jen za 2500

(reakce na) Africa a laďák

10.1.2013 v 14:39 | Nahoru | #18
naprcccs> aha, já že ho našel na netu za 1750,- stage 1

2 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák

10.1.2013 v 17:48 | Nahoru | #19
nejlip udělaš když to prodaš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák

10.1.2013 v 17:54 | Nahoru | #20

vojtik88 píše: nejlip udělaš když to prodaš



tunit afriku je k ničemu,taky na to dlabu-efekt nula

Naposledy editováno 10.01.2013 17:56:04

(reakce na) Africa a laďák

10.1.2013 v 19:10 | Nahoru | #21

vojtik88 píše: nejlip udělaš když to prodaš



důvod takové chytré odpovědi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák

10.1.2013 v 19:27 | Nahoru | #22
to jsou zas odpovědi ty vole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák

10.1.2013 v 19:46 | Nahoru | #23

wáca píše: to jsou zas odpovědi ty vole



Máš recht :) Hele, naprcs, zajeď si za Petrem Kauckým, on ti to poladí. Je to nejlepší servisman na afry co znám. http://www.mrsk.eu

(reakce na) Africa a laďák

10.1.2013 v 20:19 | Nahoru | #24
dejavu> tomu jsem právě dneska volal takže je dobrý, jo? mě šlo o to, abych si mohl přehazovat výfuky, ale pak to samozřejmě nepujde.. ale ladak mam homo, takze by to ani nebylo nutné, říkal, že spotřeba většinou klesne.. tak by to byl cajk

Africa a laďák

10.1.2013 v 20:24 | Nahoru | #25
Jak říkám, Peťa je mist ladič, mechanik srdcař. Měl jsem u něho afru na velkém servisu - fotí veškerý postup, opotřebení dílů a spol. S tak precizním přístupem jsem se zatím nesetkal. Má i brzdu, takže work kopletny. Je to sice od nás štreka, ale vyváží to jeho kvalitní práce.

Africa a laďák

10.1.2013 v 20:33 | Nahoru | #26
a jak cenově? já chtěl dávat právě afru prvně na servis a pak na brzdu... ted mě napadá, není to zbytečné?

Africa a laďák

10.1.2013 v 20:33 | Nahoru | #27
nikdy jsem na brzdě nebyl, takže nevím co bude a nebude dělat...

1 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák

10.1.2013 v 21:05 | Nahoru | #28
Mám s laděním @ následující zkušenost:
1) Koncovka Remus Revolution (starší model asi 2002, nerezová přímo na @, road legal) + standardní osazení trysek a jehel, bez ladění na brzdě. Výkon jsem neměřil, spotřeba na tisíce kilometrů kolem 4.6 l/100 km.
2) Koncovka Remus Revolution (starší model asi 2002, nerezová přímo na @, road legal) + standardní osazení trysek a jehel, odladěno na brzdě. Výkon 70 koní a 72 Nm. Celkem přijatelná křivka výkonu v celkem širokém pásmu otáček. Maximální výkon někde kolem 7500 - 8000 ot/min. Spotřeba vzrostla na 5.2 l/100 km.
3) Koncovka Remus Revolution (Slip-on koncovka karbon 2010, road legal) + DynoJet stage 1 + K&N filtr, odladěno na brzdě. Výkon 68 koní a 74 Nm. Strmá křivka výkonu, propad výkonu v rozsahu 3000 - 4500 ot/min, zúžil se rozsah otáček s max. točivým momentem. Max. výkon se posunul k 6500 ot/min. Spotřeba vzrostla na 6.0 l/100 km.
4) Koncovka Remus Revolution (Slip-on koncovka karbon 2010, road legal) + DynoJet stage 1 + K&N filtr + zapalování IGNITECH, odladěno na brzdě. Výkon 65 koní a 78 Nm. Strmá křivka výkonu, zmizel propad (křivka výkonu v každém okamžiku otáček pouze stoupá), rozšířil se rozsah otáček s max. točivým momentem. Max. výkon se posunul k 5000 ot/min. Spotřeba klesla na 5.6 l/100 km.

Na každé nastavení ježděno celou sezonu, vždy minimálně 5 tis. kilometrů.

Vše dělal zmiňovaný Petr Kaucký.

Africa a laďák

10.1.2013 v 21:18 | Nahoru | #29
cenově je v pohodě :) už si přesně nevzpomínám, kolik sem za to cáloval, ale motorky byly vždy finančně náročné :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák

10.1.2013 v 21:22 | Nahoru | #30

Tazdevil píše: Mám s laděním @ následující zkušenost:
1) Koncovka Remus Revolution (starší model asi 2002, nerezová přímo na @, road legal) + standardní osazení trysek a jehel, bez ladění na brzdě. Výkon jsem neměřil, spotřeba na tisíce kilometrů kolem 4.6 l/100 km.
2) Koncovka Remus Revolution (starší model asi 2002, nerezová přímo na @, road legal) + standardní osazení trysek a jehel, odladěno na brzdě. Výkon 70 koní a 72 Nm. Celkem přijatelná křivka výkonu v celkem širokém pásmu otáček. Maximální výkon někde kolem 7500 - 8000 ot/min. Spotřeba vzrostla na 5.2 l/100 km.
3) Koncovka Remus Revolution (Slip-on koncovka karbon 2010, road legal) + DynoJet stage 1 + K&N filtr, odladěno na brzdě. Výkon 68 koní a 74 Nm. Strmá křivka výkonu, propad výkonu v rozsahu 3000 - 4500 ot/min, zúžil se rozsah otáček s max. točivým momentem. Max. výkon se posunul k 6500 ot/min. Spotřeba vzrostla na 6.0 l/100 km.
4) Koncovka Remus Revolution (Slip-on koncovka karbon 2010, road legal) + DynoJet stage 1 + K&N filtr + zapalování IGNITECH, odladěno na brzdě. Výkon 65 koní a 78 Nm. Strmá křivka výkonu, zmizel propad (křivka výkonu v každém okamžiku otáček pouze stoupá), rozšířil se rozsah otáček s max. točivým momentem. Max. výkon se posunul k 5000 ot/min. Spotřeba klesla na 5.6 l/100 km.

Na každé nastavení ježděno celou sezonu, vždy minimálně 5 tis. kilometrů.

Vše dělal zmiňovaný Petr Kaucký.



zajímavé.... ted nevím, co si z toho vzít :)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin ErlSinkler 8 28.11.2023 v 13:44 vilemx
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin smuherr 36 30.9.2023 v 10:40 smuherr


TOPlist