paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 15:18 | Nahoru | #1
Ducati fans, potřebuju radu pro kamaráda!!

Má čerstvě Ducati 999 rv 03 a když se jede projet, tak mu to chcípá! Většinou když jede pomalu, vymáčkne spojku a motorka mu chcípne. Jinak na volnoběh je vše OK, motor "nehoupe" po přidání na místě v pohodě reaguje a nechcípne to. Neřešil jste to už někdo?
Díky moc za postřehy, je z toho zoufalej, kazí mu to radost z první Ducati a já bych mu rád pomohl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 15:56 | Nahoru | #2
ludanek> v základním nastavení to ty motory, čas od času dělaj... dojezd na křižovatku, brždění...a zdechne... i mě se to čas od času stávalo. Od doby, kdy je to přemapovaný už to nedělá.
Pokud se to neděje 5x za hodinu ( 5x z deseti zastavení) ...tak je to v normě (podle mě to je kynetikou vodorovného válce - když brzdíš a ojnice s pístem má nasávat...)

Drippera> myslíš, že při nasávání do válce podtlak není? Srovnání sání, klapek, bypasů pro volnoběh ? Co by se asi stalo, kdyby jedna klapka dávala víc vzduchu a druhá míň ? (min. na volnoběh...jak se otevřou nad 3-7°už to tam teče jak do lodi...

Katík? Chceš tím říct, že rozdíl volná trubka vs. katalyzátor není ? Největší ztráty vznikají vířením a to třeba u mýho katíku - veliký hnusný bandaskový bradavice - je na místě.

Ohledně Aprilky - nemám s ní zkušenost - ale Duckna je prostě na tyhle věci náchylná - sevření válců, extrémně nízkej zdvih a velkej výkon s točkama...
Jak píšu - slip on - není problém, ale jak začneš laborovat bez katu a lambdy začíná komplikace (u desmodue asi menší, ale 4ventily jsou na to docela citlivý)

Naposledy editováno 30.03.2013 16:03:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 18:47 | Nahoru | #3
ludanek> To co spominas ze robi tvojmu kamosovi,robila a sem tam este robi 749R aj mne.V Ducati mi servisak povedal ze tie motorry su tak proste naladene uz v zaklade ako to spominal aj fredom.Na okruhu mi to nevadilo,akurat v beznej premavke ma to obcas zaskocilo.Diagnostikou to odstranit neslo,ta vykazovala vsetko v poriadku.Nakoniec mi to upravil mechanicky zmenou nastavenia nejakych klapiek,zmesy a na nejakom step motorceku.Dufam ze som to nepoplietol?Ale pomohlo to
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist